Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Er selvfølgelig enig i det. Når jeg ser TL-kamper er det skremmende mange lag som er bedre enn oss. Men med f eks Riise tilbake for fullt, bør vi ha et dugandes lag etterhvert. Under Nordlie føler jeg spilllere ikke ble brukt til det de var gode til. Forhåpentligvis klarer Grodås/Johnsen å få fram dette i laget. Occean er god i boksen når det kommer gode innlegg fra kanten. Under Nordlie ble han brukt til mye annet enn dette. Myklebust er bakromsspiss og bør brukes når kampen tilsier det. Når jeg ser ventet lagoppstilling til B/G er ikke det noen som skremmer meg nevneverdig med unntak av kantene dems (Olsen og Sørensen). Nøkkelen tror jeg blir at Kiko ligger tett ved Runar Berg og at vi ellers klarer å gjøre disse minst mulig innvolvert.Kommentar
-
Bare å glemme medalje i år, viktigere at det jobbes grundig for å stake ut kursen de neste åra. Vi trenger ingen nødløsning som trener, vi må rydde skikkelig opp i stallen og få på plass trener og spillere som passer sammen.
I år får vi håpe på øvre halvdel, søpla bak oss (tror ikke det blir så vanskelig) og noen velspilte hjemmekamper hvor folk blør for drakta så folk ikke gir oss helt opp. Vi må regne med noen tap de neste kampene, tipper et hederlig 2-1 tap mot B/G.Kommentar
-
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Fysj, jeg våkna opp med sommerfugler i magen i dag.
Jeg er altså kjempenervøs og anspent foran en vanlig seriekamp, mot Bodø/Glimt, av alle lag. Det er griseviktig at vi får med oss poeng i dag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Thiago Martins skade betyr at Glimt trolig stiller med følgende lag mot Lillestrøm:
Pavel Londak - Mounir Hamoud, Alo Bärengrub, Per Verner Rønning, Willis Forko - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan Derek Sørensen, Randal Brenes, Trond Olsen
Kommentar
-
Med de hurtige kantene til B/G frykter jeg at vi kommer til å bli overspilt ofte på kantene. Tror det er viktig at midtbanen jobber knallardt og hindrer dem i å spille i bakrom. Greier vi ikke det frykter jeg dette kan bli stygt..Kommentar
-
Med kantspillet til BG blir det desto viktigere at vi legger om til 4-4-2. Ser for meg at PSA kan havne på høyrebacken, for å demme opp for farta til Trond Olsen. Steinar P. vil vel se ut som en litt sliten Trabant i forhold til fartsvidunderet med de overdimensjonerte øyenbrynene.
Håper:
Otto; PSA, Riseth, Kippe, Husár; Essediri, Søgård DM, Brenne OM, JML; Myklebust, Sundgot.
Myklebust under sterk tvil, men i et little-and-large-partnerskap i en 4-4-2, med hodesterke Sundgot og forhåpentligvis nå også med betydelig kreativ løpsstøtte fra mer offensivt plasserte Brenne, kan han kanskje (understreker kanskje) klare å få til noe i bakrommet. Ser for meg at vi kjører heftige overganger i dag, og da blir det jo meningsløst å ha både Arild og Occean på banen samtidig. Occean synes jeg godt kan få noen kamper på benken nå.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
håper at essidiri kan starte sånn at vi får litt bredde i laget og at olli kan bruke hodet som han er best tilKommentar
-
Gutta gjennomfører nå en lett økt på Aspmyra. Søgård håpet i likhet med oss på at han får starte, men ingen hadde sagt laget enda da jeg snakket med han på flyplassen. Han lovet å gi alt og visste vi ville gjøre det samme.
Middels fint vær og 9 grader. Nå går jeg på Wembley Pub
Lykke til alle sammen!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
lagoppstilling
Kee: Otto
Forsvar: Pedersen, Kippe, Riseth, Lie
Midtbane: Brenne, Kiko, Søgård, Essidiri
Spiss: Occean, GundersenNosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Essediri spiller sikkert til høyre. Sikker på at ikke mannen med elleveren skrev midtbanen fra feil side?Kommentar
-
Med lie og pedersen på backplassene får jeg fjerne nips og andre kastbare gjenstander fra stua. Her blir det rygging inn i egen 16 eller idiottaklinger uten sikring. Tipper at bodø-vingene putter minst et mål hver. Gudskjelov at ikke Martins er tilbake, mulig tapet blir anstendig. Brenne kan sitte og drikke saft på sin kant, han har jo gang på gang, ettertrykkelig og uten tvil, en gang for alle, så innihelvete bombastisk og selv for den mest sveiseblinde, inkompetente og lobotomerte tilskuer bevist at han har 0, nada, nix og ingenting å bidra med på kant. Det eneste som kan redde denne midtbanen er at den beveger seg som en flokk (slik vi har sett dem i utallige kamper) rundt Runar Berg og blokkerer sikten.Kommentar
Kommentar