helt riktig...gikk litt fort i svingene...når det gjelder backplassene, så ser jeg ikke noe annen mulighet enn denne....større katastrofe å bruke steffi på backen enn lie. med lie så er det i alle fall muligheter for at vi kan skaffe oss 2 mot 1 dueller på begge kantene.
Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
helt riktig...gikk litt fort i svingene...når det gjelder backplassene, så ser jeg ikke noe annen mulighet enn denne....større katastrofe å bruke steffi på backen enn lie. med lie så er det i alle fall muligheter for at vi kan skaffe oss 2 mot 1 dueller på begge kantene.Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt! -
Starter med følgende lag:
LSK (4-4-2):
Otto Fredrikson – Pål Steffen Andresen, Vidar Riseth, Frode Kippe, Steinar Pedersen – Espen Søgård, Simen Brenne, Khaled Mouelhi, Jon Midttun Lie – Olivier Occean og Tore Andreas Gundersen.
LSK-BENKEN:
Lars Ivar Moldskred, Eirik Bertheussen, Karim Essediri, Arild Sundgot og Magnus MyklebustKommentar
-
LSK (4-4-2):
Otto Fredrikson – Pål Steffen Andresen, Vidar Riseth, Frode Kippe, Steinar Pedersen – Espen Søgård, Simen Brenne, Khaled Mouelhi, Jon Midttun Lie – Olivier Occean og Tore Andreas Gundersen.
LSK-BENKEN:
Lars Ivar Moldskred, Eirik Bertheussen, Karim Essediri, Arild Sundgot og Magnus MyklebustCuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Strålende fornøyd med laguttaket.
- PSA settes på høyreback for å matche farten til Olsen. Bra!
- Søgård fortsetter på midten, gledelig. Trenger løpskraften og lagspiriten.
- Vi stiller endelig i 4-4-2.
- Bra at TAG starter, da verken Sundgot eller Myklebust har imponert sålangt denne sesongen, vel og merke har ikke OO heller imponert. TAG scorte vel to mål mot Viking 2, og viser at han har målteften inne. Se ikke bort fra at TAG putter ett eller flere i dag.
Magefølelsen min er bedre enn på lenge, la oss alle håpe det ender med tre poeng!
Forza Fugla!Kommentar
-
Dette er ikke laget jeg hadde plukket ut. PSA har aldri vært og kommer heller ikke til å bli det. Han har noe mellom null, niks og ingenting å spille på fremover.
Hadde heller satt han inn som høyre stopper ved siden av Kippe, og satt Riseth ut. Husar er eneste venstreback og således eneste alternativ der for meg. Offensiv og evner å legge inn, gjør at vi kunne doblet på kanten med JML foran han. Som defensivt anker hadde jeg valgt Kiko, vår klart beste i den rollen, mens Brenne skulle ligget offensivt i diamanten. Essediri fortjener definitivt en sjangse på høyrekanten.
Occean og Gundersen foran syns jeg høres bra ut, Occean fortjener en sjangse som spiss og ikke i eksil ute på vingen. Med Essediri og JML på hver sin side ville de også blitt mange innlegg på dem, samt at bredden vill ført til plass for Brenne og Kiko til å briljere på midten.
Men det blir nok med drømmen for meg, og det er sikkert de fleste her glad for kan jeg tenke megKommentar
-
-
LSK (4-4-2):
LSK-BENKEN:
Lars Ivar Moldskred, Eirik Bertheussen, Karim Essediri, Arild Sundgot og Magnus MyklebustKommentar
-
Forøvrig må jeg sette standarden for meg selv:
Dette går til helvete! Bare å se de helvetes grisejævlige stygge draktene det....
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Beklager assa, men Occean er rett og slett ikke god nok, han er treg med ballen, og når pasningen først kommer så er den håpløs. Sundgot har i det minste mye mer smartness over seg. Pokkern, som nr 30 har begynt å irritere meg.
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar