Sett klubben foran dere selv

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Sett klubben foran dere selv

    Vi befinner oss i den største sportslige krisen i klubben på mange mange år. Ikke nok med at poengene uteblir, men å gå se på Lillestrøm for øyblikket er like intressant som å se gresset gro hjemme i hagen.

    Det er sikkert mange årsaker til problemene.
    Nesten alt av fokus er på Tom Nordlie,spillestil,formasjoner,treninger,overgange r etc....

    Jeg skrev i fjor at Tom Nordlie burde gått av, men har i år holdt kjeft angående trenerspørsmålet fordi jeg både syntes alt for mye av ansvaret og skyld på problemene er lagt på hans skuldre og at andre har sluppet for billig unna. Dessuten liker jeg mer å kritisere når ting går ganske så bra, istendenfor at kritikken skal komme når alle skal krisemaksimere alt mulig.

    Var på kampen i går og var nok en gang imponert over kanarifansen som gir så mye av seg selv og får så mye møkk tilbake!!
    Men jeg har en oppfordring til oss alle nå!
    Det er 11 spillere som har på seg den gule drakta og er ansvarlige for hva som blir prestert ute på banen. Tom Nordlie kan ikke løpe og spille fotball for dem.Han har tross allt i denne motgangen stått frem og tatt mye av kritikken og beskyttet spillerne. Det spillerne viser om dagen er totalt uaksetabelt. Jeg mener at supporterne er altfor "snille" med spillerne.
    Man burde møte opp på treningsfelt med en felles protest og la spillerne få føle sinne og frustrasjon fra folk som tross alt bruker massevis av penger og fritid på dette laget. Det værste som kan skje er jo at spillerne innser alvoret og løper som faen i neste kamp.
    En ting som skremte meg etter Vikingkampen var uttalesen fra Oliver Occean"Jeg har aldri vært så sliten etter en fotballkamp" Da er det jo noe som er fullstendig galt. Så sliten skal du være i alle kamper du spiller for Lillestrøm!!!!!

    Nå som situasjonen er som den er vil jeg på det sterkeste oppfordre alle som er glad i Lillestrøm å gjøre det som er til det beste for klubben.
    Jeg mener at Tom Nordlie,Cato Bakkemyr og Jan Åge Fjørtoft bør trekke seg med umiddelbar virkning.
    Det er tross alt poengene som teller i fotball og dem er det desverre blitt altfor få av i år. Det er selvølgerlig ikke bare trenerne sin skyld dette, men å sparke spillere er nesten umulig. MEN NOE MÅ SKJE!
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #2
    Opprinnelig skrevet av stiandahl
    MEN NOE MÅ SKJE!
    Fordi du er irritert, fordi noen må ta ansvaret for det som har skjedd eller fordi du mener at å bytte ut folk nå vil gi oss bedre resultater (som igjen er årsaken til at du ber disse gå)?

    Skal noe skje må det være et ledd i en plan. Å gjøre drastiske ting helt planløst fordi det andre man driver med ikke fungerer løser som ingenting. Kommer du opp med noen gode forslag på hva som skal gjøres annerledes i LSK, hvilke langsiktige strategier vi skal ha, hva slags klubb vi skal være etc. FØR du bestemmer deg for hvem som må ut virker det hele litt mer formålsnyttig. Ellers virker det mest som om du vil sparke folk for å straffe?

    Kommentar

    • stiandahl
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2004
      • 61

      #3
      Fordi noen nå må ta ansvar.
      Sier som Søgård i dagens avis "dette har pågått alt for lenge"

      Kommentar

      • m_skedsmo
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2006
        • 212

        #4
        Enig med trådstarter, nå må noen sette klubben først. Det gjelder flere, men kanskje først og fremst Tom. Han må innse at han ikke fikk det til allikevel. Han har vært her i snart 18 måneder, og det går faktisk dårligere nå enn det gjorde i fjor vår. Det kan han egentlig ikke legge skylda for på så mange andre.

        Per Berg, det er jævlig stille fra deg om dagen. Sitter du og skjems over at Uwe trener viking og at din gullgutt ikke gjorde som forventet?

        Flere i styret burde også kanskje gå litt i seg selv. Særlig de som ikke gjorde så mye av seg når Uwe måtte gå, men som satt der og ønsket Tom velkommen. Så vidt jeg husker var det vel bare Fjøra som ikke ville at Uwe skulle gå?

        Jeg sitter og sjekker nettavisene jevnlig nå i påvente av nyheter fra Åråsen, men det er merkelig stille etter at vi ikke klarer å grisebanke Ham Kam hjemme. Hva skjer i kulissene nå? Det er vel ingen som på alvor kan vedkjenne seg dette? Vi er jo Lillestrøm! Vi har vært lengst i den øverste serien. Vi har en historie å vise til og å forsvare! Skal ledelsen bare sitte rolig på Åråsen mens vi graver oss lengre og lengre ned i gjørma??

        Hvis det ikke skjer noe drastisk før neste kamp, da skjønner jeg faen ikkeno. For med Tom som trener tror jeg dessverre ikke det snur. La Fjøra ta over inntil vi får Steinar Nilsen sørover. Pælm ut Per Berg etter at han har betalt ut Tom.

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 720

          #5
          Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
          Pælm ut Per Berg etter at han har betalt ut Tom.
          Idioti satt i galskap !!!
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            #6
            Enig med trådstarter! Det blir vanskeligere for hver kamp som går å være enig i at Tom setter klubben øverst. Han vil så gjerne, men nå nærmer det seg snart en bjørnetjeneste.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Opprinnelig skrevet av reka
              Fordi du er irritert, fordi noen må ta ansvaret for det som har skjedd eller fordi du mener at å bytte ut folk nå vil gi oss bedre resultater (som igjen er årsaken til at du ber disse gå)?

              Skal noe skje må det være et ledd i en plan. Å gjøre drastiske ting helt planløst fordi det andre man driver med ikke fungerer løser som ingenting. Kommer du opp med noen gode forslag på hva som skal gjøres annerledes i LSK, hvilke langsiktige strategier vi skal ha, hva slags klubb vi skal være etc. FØR du bestemmer deg for hvem som må ut virker det hele litt mer formålsnyttig. Ellers virker det mest som om du vil sparke folk for å straffe?
              Leser at du støtter folket på Åråsen intill en plan osv foreligger.

              Vi(ink meg) må få lov til å rive oss i håret i frustrasjon over en (kan det kalles) fotball som er dårligere enn det jeg ser i 3 divisjon. Vi har ikke noe løpe/spille møsnter - kun mæl ballen så langt dere klarer. Nordlie gjentar seg med at jeg vet ikke hvorfor det er slik, se til helvete å tving gutta til å spille langs matta.

              Nordlie må ta hatten å gå før det er for sent, vi kan fortsatt redde topp 5 plassering. Jeg har ingen plan - det er ikke min jobb men de som sitter på Åråsen!

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                #8
                Klubben vår er alvorlig syk. Er det rart jeg er bekymra:???:

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #9
                  Alle er bekymra og river seg i håret. Jeg ønsker også å dra Tom, Fjøra, Per og co pr traktor og ballekrok ned Alexander Kiellandsgate, men akkurat nå er jeg mer opptatt av den beste veien ut av uføret. Balledragninga får vi alltids tid til senere.

                  Kommentar

                  • MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

                    #10
                    Synes trådstarter er i ferd med å starte en god diskusjon her.

                    Hvor mye skyld kan vi legge på treneren?

                    Det er et ganske relevant spørsmål når man eventuelt skal evaluere Tom Nordlies posisjon i klubben. At Tom Nordlie har ansvar er det ingen som helst tvil om. Tom Nordlie har hovedansvar for det sportslige. Tom Nordlie har ansvar for at prestasjonsgruppen presterer. Tom Nordlie har rett og slett ansvar for at LSK er det topplaget vi i realiteten skal være. Men en ting som er helt sikkert er at Tom Nordlie ikke har ansvaret for dette alene. Svein Cato Bakkemo har er Tom Nordlies høyre hånd og viktiste samarbeidspartner. Fra dag en har jeg vært skeptisk til Svein Cato Bakkemo som egentlig aldri har bevist noe i fotballnorge som tilsier at han ha såpass mye innflytelse i en klubb som LSK.

                    Selvførgelig har Nordlie og Bakkemo sin skyld men slik jeg ser det har de kun grovt regnet 40% av skylden. Det er likevel er ganske høyt tall som i utgangspunktet sier at jeg ønsker duoen bort fra Åråsen. De har sin fotballfilosofi og den passer tydeligvis ikke på Åråsen.

                    Hvor mye skyld kan vi legge på styret?

                    En ting kan man iallefall fastslå med sikkerhet. Vi har bommet grovt på overgangsmarkedet før denne sesongen. Ja, vi har faktisk bommet grovt på overgangsmarkedet før 2007 sesongen også. Tom Nordlie har selvførgelig innflytelse i hvilke spillere som hentes men uten at styret godkjenner dette blir det ingen handel. Styret har siste ordet når man kommer til overganger inn og ut.

                    Dette problemet føler jeg startet da Mifsud og Koren takket for seg. Uwe Røsler ble voldtatt hardt bakfra og Tom Nordlie ankom Åråsen. (Uten at jeg skal i hovedsak legge dette på Tom Nordlie. Uten styret hadde ikke Tom Nordlie fått hentet og solgt disse)

                    Jeg ønsker ikke å gå så mye inn på hvilke kjøp og salg jeg mener har vært nært en skandale men hvordan vi opptrer på overgangsmarkedet. Etter Tom Nordlie og omleggingen til 4-3-3 har vi vært handlingslammet når det gjelder å hente spillere som passer i dette systemet.

                    Det blir relativt komisk å se LSK hente Trond Olsen til en 4-4-2 formasjon. Gir han opp etter en sesong når han ikke passer i den formasjonen og kort tid etter bytter til 4-3-3. Hvor er egentlig planen her? Har styret en langsiktig plan når det gjelder overganger?

                    Enda mer komisk blir det egentlig når vi foran denne sesongen ikke evner den saken å styrke laget der alle skrek om forsterkninger når siste spark på ballen var unnagjort på Åråsen i 2007.

                    Og for å gjøre dette til en farse så blir det om mulig rett og slett hysterisk morsomt når Trond Olsen tilbake i Tippeligaen ett år etter kanskje er Tippeligaens beste venstrekant i et 4-3-3 system.

                    På samme måte henter vi Karim Essediri for noen millioner når han kommer fra et opphold der alle kan se Karim Essediri ikke fungerer i ett 4-3-3. Forstå det de som kan men at det fra utsiden ser håpløst ut er det ingen som helst tvil om.

                    Joda, tilfeldigheter råder men dette betegner litt det styret vårt har stått for når det gjelder overganger. Vi betaler 7 millioner for en i utgangspunktet treg Marius Johnsen og slipper Tippeligaens beste venstreback gratis til Lyn. Joda, jeg tar bare ett nytt eksempel i farten.

                    Overgangene før denne sesongen virker ikke veldig mye bedre uten at jeg skal slå det bombastisk fast på et så tidlig tidspunkt.

                    Styret har en primær arbeidsoppgave. Det er å gjøre forutsetningene for sportslig suksess best mulig. Det synes jeg de ikke har klart på noe som helst måte de siste to, kanskje tre sesongene. Derfor bør de ta en betydelig del av ansvaret for at vi i dag er et bunnlag.

                    Jeg anslår at de har som hovedtrenerene ca 40% av ansvaret.

                    Hvor mye skyld kan vi legge på spillerene?

                    En ting kan man iallefall slå fast med sikkerhet. Stort sett samtlige spillere underpresterer kamp etter kamp. Om jeg skulle satt opp en godkjent liste så langt denne sesongen hadde det muligens kun stått ett eneste navn det. Otto Fredriksson. Grunnen til at jeg ikke gir spillerene (for de som er gode i hoderegning) mer enn 20% av ansvaret ligger i at det vår eneste spillere som får godkjent ikke ligger under ett gitt system.

                    Det jeg mener her at Otto Fredriksson trenes ikke av Tom Nordlie men av Frode Grodås i hovedsak. For Otto Fredriksson spiller det i utgangspunktet heller ingen rolle om vår hovedtrener heter Uwe Røsler eller Tom Nordlie. Eller for den saks skyld spiller 4-3-3 eller 4-4-2. Otto Fredriksson er så og si uavhengig og er den eneste som får godkjent.

                    Resten av spillerene ligger under et system de tydeligvis ikke tackler. Vi har så og si ingen spillere som passer veldig bra i ett 4-3-3 system.( Med noen få unntak)

                    Dette unnskylder selvførgelig ikke at spillerene ikke klarer å dempe en normal pasning på fot engang men forutsetningene for at spillerene skal fungere på best mulig måte ligger ikke der til grunn. Når det da i tillegg går dårlig sportslig vil dette bare forverre seg. Man blir selvførgelig mer usikker i motgang i et system man ikke føler seg 100% tilpasset til.

                    Spillerene må derfor uten tvil ta sitt ansvar men jeg mener forutsetningene ikke ligger der 110% til at spillerene skal lykkes og dermed får de kun 20 % av skylden.

                    Hva bør da skje?

                    Det enkleste og den mest brukte metoden er å sparke trener og ass trener. Jeg synes også dette bør skje i dette tilfellet. Det synes jeg fordi jeg ikke klarer å se hvordan Tom Nordlie , 4-3-3 mannen, kan klare å snu dette i en 4-3-3 formasjon. Tom Nordlie er en trener som i korte trekk kun har en formasjon han bygger sin fotballteori ut fra (4-3-3) og undertegnende tror vi må tilbake til 4-4-2 for å komme oss ut av denne stampa. Spillerene må få tilbake sine forutsetninger for å lykkes og det får de ikke med Tom og Svein Cato.

                    Jan Åge Fjørtoft bør ta over fram til EM - pausen (eller lenger om nødvendig) og asap bytte til 4-4-2. Vi må bruke alle være ressurser for å hente en trener med 4-4-2 filosofi. En langsiktig løsning, og ikke noe caretaker ut sesongen.

                    Styret kan så lenge få sitte. Grunnen er at de blant annet har vist seg bedre å hente 4-4-2 spillere enn 4-3-3 spillere. Ja, kanskje med unntak av Frank som bør skamme seg. Vet ikke om det kan tilgis noengang? Men nok om det....

                    Det vil bli for mye å oppsummere hva jeg synes skal skje med troppen. Det vil bli noe vagt og for mye personlige meninger om enkeltspillere til at det skal bli interessant lesning for dere, så jeg lar være. Men at 4-4-2 kan få endel spillere ut av "skallet sitt" er jeg ganske sikker på. Trygghet betyr mye i fotball. Det skal ikke undervurderes. I dag virker stort sett alle utrygge i sine arbeidsoppgaver og derfor synes jeg vi skal unnskylde dem noe.


                    Til slutt vil jeg bare få si at prosentene jeg nevner i mitt innlegg ikke bør tas helt direkte. Det er bare en indikasjon på styrkeforholdet jeg mener ansvaret ligger.
                    Last edited by MedlemNR35; 26.05.2008, 15:21.

                    Kommentar

                    • Øyvind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 292

                      #11
                      Medlem NR35: Er veldig enig i det du skriver. Kjøpene de senere åra har vært et millionsluk ut av en annen verden! Bergs millioner har økt kjøpekraften, men dessverre svekket kjøpeevnen. Dette har jeg påpekt tidligere, før laget begynte å spille dårlig fotball.

                      Bytte Shane for Johnsen er en skandale. Kasey for Kiko er en skandale. Rösler for Nordlie fremstår nå som en skandale. Essediri en en skandale. Dan Anton var en skandale. etc etc. Her må en mann du ikke nevner bære sin del av ansvaret, Jan Åge Fjørtoft.

                      Grunnen til at jeg bruker ordet skandale er ikke grunnet at spilleren isolert sett er ræva, men sett i sammenheng med de ekstra kostnadene vi påfører oss selv i overgangssum og høyere lønn er lang fra å tilsvare en eventuell økning i kvalitet.

                      Vi har de senere åra hatt økonomiske muskler til å sette sammen et lag som kunne vunnet serien. Det har vi ikke lykkes med.

                      Og nå krever jeg svar!

                      Hvor mye tjener spillerne? Hvor mye koster egentlig Bjørkøy? Hva kostet Dan Anton oss? En overgangsum skal ikke holdes hemmelig. Og hva betaler vi egentlig Kirsebæret som har vært skadet i ett år?

                      Vi har fått svaret på hvordan det fotballmessige er forvaltet, nå vil jeg vite det økonomiske.

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        #12
                        Enig med det Reka skriver tidligere i tråden angående det å ha en plan.

                        Samtidig blir det bare klarere og klarere at de tre siste årene er en ren studie i rare og uforståelige prioriteringer. Et knippe eksempler:
                        1. At "Casey nærmest ble kjeppjagt ut Åråsen til nesten-serielederen Fredrikstad. De fleste gir ham hovedæren for Fredrikstads fenomenale fremgang, og avisene regner og regner på snitt med og uten ham i begge klubber. De fleste nøytrale + alle med postadresse i Østfold mener at han var fjorårets beste kjøp. I gårsdagens kamp mente TV2 at Casey var banens beste i første omgang, mannen med stor M i andre. Frode Olsen, med fortid i spansk fotball, mente at han aldri hadde sett et hardere skudd en det Casey skjøt i tverrliggeren fra 25 meter. Og hva har vi? Mouehli, som er god, tildels svært god, når han gidder/har dagen, eller hva den nå er, og drit dårlig når han føler for det. I gårsdagens andreomgang var han litt høyreback og litt venstreback. Resten av tiden brukte han på å stå 1 meter fra Otto og be om ballen. kom deg opp i banen, fordel baller og kjemp!, det ville Casey ha gjort. Mouelhi er overvurdert, og definitivt overbetalt. tillegg har vi en Østerriker som ligner faretruende mye på en fotballinvalid. kunne like gjerne benyttet sjansen vi hadde i går og signet Zane.
                        2. Johnsen/ Shane. Ble først veldig glad da det ble offentliggjort at vi hadde sikret oss denne flotte forsvarsspilleren. Tok prisen som et tegn på at klubben hadde ambisjoner og vilje. Tenkte liksom ikke på Shane, før han i den påfølgende kampen spilte svakt og oste usikkerhet lang vei. Han la heller ikke skjul på at han mislikte situasjonen. Årets back i tippeligaen 2007. Nå Lynspiller. Johnsen: kneskadet og god på sykkel. I følge noen som har greie på det burde han aldri ha gått igjennom den medisinske testen. Prisen + tapet av Shane gjør Johnsen til tidenes dyreste back.
                        3. Trond Olsen. Vrakgods hos oss. Landets beste VENSTREViNG i Bodø/Glimt. Solgt for hva var det? 600 000?. Greit nok at dette var før Nordlie og 4-3-3, men likevel. Bare Casey har flottere langsskudd i eliteserien.
                        4. Fjøras "taktikk" i forhold til å forlenge kontrakten til koren. -La han gå på gress.- Sikkert ingen som er interessert i å signe ham gratis,-vi venter og får han billig. Not.
                        5. Hamkam ønsker å betale penger for Pål Strand. Fjøra skal være "lur" og venter eller krever mer penger. Salget går i vasken. I stedet blir hele klubben latterligjort i flere uker, og betaler for Strands avgang.
                        6. Lillestrøm signer Gundersen, som har "slavelønn" hos kil. Faren til Gundersen mener at sønnens avtale med kil må settes til side og tar kontakt med Giske. Lillestrøm betaler.Totalt unødvendig. Og han har vel heller ikke akkurat imponert heller.
                        7. Húsar. Mange er imponert men av hva? Signering for fremtiden. Lukter indy lang vei. Noen år på benken, deretter et håndfull gode kamper og deretter Bosmann. Bortkastede penger.
                        8. Snart èn og en halv sesong i 4-3-3 uten en venstreving som er god nok.
                        9. Skadesituasjonen. Riise. Neppe tilfeldig.
                        10. Å sette inn Bjørkøy i går. Har ikke sett noe mer hjelpeløst siden Occean mot Lyn i 2006.
                        Last edited by vollafugl; 26.05.2008, 21:04.

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          #13
                          Hovedproblemet er enkelt: stallen vår er ikke sterk nok, mangler kvalitet.
                          Nye, kreative spillere må inn.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • korset+kanaris
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jun 2007
                            • 46

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av vollafugl
                            Enig med det Reka skriver tidligere i tråden angående det å ha en plan.

                            Samtidig blir det bare klarere og klarere at de tre siste årene er en ren studie i rare og uforståelige prioriteringer. Et knippe eksempler:
                            1. At "Casey nærmest ble kjeppjagt ut Åråsen til nesten-serielederen Fredrikstad. De fleste gir ham hovedæren for Fredrikstads fenomenale fremgang, og avisene regner og regner på snitt med og uten ham i begge klubber. De fleste nøytrale + alle med postadresse i Østfold mener at han var fjorårets beste kjøp. I gårsdagens kamp mente TV2 at Casey var banens beste i første omgang, mannen med stor M i andre. Frode Olsen, med fortid i spansk fotball, mente at han aldri hadde sett et hardere skudd en det Casey skjøt i tverrliggeren fra 25 meter. Og hva har vi? Mouehli, som er god, tildels svært god, når han gidder/har dagen, eller hva den nå er, og drit dårlig når han føler for det. I gårsdagens andreomgang var han litt høyreback og litt venstreback. Resten av tiden brukte han på å stå 1 meter fra Otto og be om ballen. kom deg opp i banen, fordel baller og kjemp!, det ville Casey ha gjort. Mouelhi er overvurdert, og definitivt overbetalt. tillegg har vi en Østerriker som ligner faretruende mye på en fotballinvalid. kunne like gjerne benyttet sjansen vi hadde i går og signet Zane.
                            2. Johnsen/ Shane. Ble først veldig glad da det ble offentliggjort at vi hadde sikret oss denne flotte forsvarsspilleren. Tok prisen som et tegn på at klubben hadde ambisjoner og vilje. Tenkte liksom ikke på Shane, før han i den påfølgende kampen spilte svakt og oste usikkerhet lang vei. Han la heller ikke skjul på at han mislikte situasjonen. Årets back i tippeligaen 2007. Nå Lynspiller. Johnsen: kneskadet og god på sykkel. I følge noen som har greie på det burde han aldri ha gått igjennom den medisinske testen. Prisen + tapet av Shane gjør Johnsen til tidenes dyreste back.
                            3. Trond Olsen. Vrakgods hos oss. Landets beste VENSTREViNG i Bodø/Glimt. Solgt for hva var det? 600 000?. Greit nok at dette var før Nordlie og 4-3-3, men likevel. Bare Casey har flottere langsskudd i eliteserien.
                            4. Fjøras "taktikk" i forhold til å forlenge kontrakten til koren. -La han gå på gress.- Sikkert ingen som er interessert i å signe ham gratis,-vi venter og får han billig. Not.
                            5. Hamkam ønsker å betale penger for Pål Strand. Fjøra skal være "lur" og venter eller krever mer penger. Salget går i vasken. I stedet blir hele klubben latterligjort i flere uker, og betaler for Strands avgang.
                            6. Lillestrøm signer Gundersen, som har "slavelønn" hos kil. Faren til Gundersen mener at sønnens avtale med kil må settes til side og tar kontakt med Giske. Lillestrøm betaler.Totalt unødvendig. Og han har vel heller ikke akkurat imponert heller.
                            7. Húsar. Mange er imponert men av hva? Signering for fremtiden. Lukter indy lang vei. Noen år på benken, deretter et håndfull gode kamper og deretter Bosmann. Bortkastede penger.
                            8. Snart èn og en halv sesong i 4-3-3 uten en venstreving som er god nok.
                            9. Skadesituasjonen. Riise. Neppe tilfeldig.
                            10. Å sette inn Bjørkøy i går. Har ikke sett noe mer hjelpeløst siden Occean mot Lyn i 2006.
                            Her treffer du faen meg spikern i huet! Tenkt mye på dette selv. godt skrevet!

                            Kommentar

                            • Tam
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2005
                              • 61

                              #15
                              Arbeidsoppgaver

                              Det som er betegnende for årets lag er strengt tatt at de er allt for opptatt av sin egen lille boks.
                              Tidligere var det 10 mann på banen som alle ville ha ballen i mål, men når en ser på hva som skjer om dagen, så virker det som om alle er mer opptatt av å løse sin oppgave i sin boks, og deretter bare sentre ballen.. om den treffer medspiller, eller ikke er ikke vesentlig.

                              Det er pt kun spissene, og 50 % av midtbanen som har tydlig oppgave å putte. unntatt på dødball da.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Ikke at det er min plass i det hele tatt, men kunne du ikke puttet dette inn i en av de eksisterende trådene? Jeg er forøvrig i stor grad enig med deg, det er ganske åpenbart at spillerne ikke fungerer som et lag som alle drar i samme retning.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                Working...