Viking 2 -LSK2, man 26/5 - Gundersen scoret på Myhre!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Viking 2 -LSK2, man 26/5 - Gundersen scoret på Myhre!

    Mål Lillestrøm 2 0 - 1: Tore Andreas Gundersen scorer, han drar av to mann pluss Thomas Myhre. En strålende scoring.

    Følg kampen på rb-live

    Mvh
    Gammer`n (Per T)
    Last edited by gamle-perta; 26.05.2008, 18:15.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Kanaris93
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2007
    • 232

    #2
    Bra at TAG putter for LSK 2, for håpe han tar med seg det til A-laget og hjelper et LSK som scorer alt for lite mål!, når det er sakt så er jeg usikker på dette, for det Tore Andreas Gundersen har vist til nå på a-laget har vært relatift svakt!
    I med og motgang <3

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #3
      På RB.no ser det ut som de spiller 4-4-2. Har det kanskje endelig gått opp for dem at det passer laget vårt best? Kanskje de tester ut på andrefugla for å sjekke om hvordan det funker? Eller har andrefugla spillt sånn hele tiden?

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Myhre er ræva og direkte årsak til at vi ikke deltar i EM, så det er bare å fyre løs fra distanse så går nok noen inn.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #5
          Faen så kjepphøy han var da han måtte lage et poeng ut av at han ikke ville til oss. Nå ser vi hvorfor vi ler sist - over 3 mill i året til han får hvitt skjegg og fremstår som et tunnelloffer som ikke er god nok for 2. div. Hvor mye er det viking må ut med i måneden for å lønne disse nyansettelsene sine? REgner med at de innfører pengeautomater på viking stadion rimelig snart.

          Back to topic: Da er det bare å stable Gunda opp i angrepet på bekostning av occean neste match. Han kan få sitte i offside på benken.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Minner om at denne tråden handler om Fugla2, og ikke Thomas Myhre.

            :-)
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Trondeo
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3062

              #7
              Fette. Gundersen har jo scoret to. Occean av laget!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                gundersen griser til myhra
                Forøvrig: werni utligna mot RBK

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  wernie
                  Helligbrøde!
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #10
                    Retta lenge før du var ferdig med å lese hele innlegget

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #11
                      Slutt 2-2 etter selvmål. Står ikke av hvem.
                      Last edited by Emil B; 26.05.2008, 18:02.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Står at Ciise gikk ut og Fellus inn på liveupdate, mens det står at Fellus spillte fra start på lagoppstillingen. Noen som vet hvem som spillt fra start?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2122

                          #13
                          Hva med å kjøpe denne Werni? To mål mot Rosenborg nå, og vi trenger jo en målfarlig midtstopper....
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Careca

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Hva med å kjøpe denne Werni? To mål mot Rosenborg nå, og vi trenger jo en målfarlig midtstopper....
                            Jeg er fortsatt lei meg for at han måtte forlate oss etter 2004-sesongen. Det er en av grunnene til at jeg ikke blir med på noen Uwe-nostalgi. Det svekker også min tillit til Fjørtoft, som jeg for øvrig synes har gjort mye bra for LSK. Peter var/er(?) mer enn god nok for fugla. Jeg håper vi får se han i en rolle på Åråsen igjen i løpet av noen år.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Dette kan være et greit sted å ta opp et betimelig spørsmål: Hvor mange sjanser skal Occean få? Jeg har alltid vært frempå for å forsvare ham tidligere, men nå har tålmodigheten min ettertrykkelig gått ut på dato. Jeg er drittlei av å se ham gå i offside, dribble seg sidelengs bakover, stå helt i ro og generelt, for å være helt ærlig, være altfor dårlig til å rettferdiggjøre klippekortet sitt. Ja, han scoret endel mål i fjor, men i motgang finnes det knapt en dårligere tippeligaspiss en nettopp OO. Hele kroppsspråket hans oser av usikkerhet og defaitisme, og jeg kan ikke forstå annet enn at dette affiserer medspillerne hans. Nå er det heller ingen hemmelighet at jeg mener at Arild bør ha startplass i LSK, men så er han da også en mye bedre spiller. Jeg forlanger at Arild får midtspissplassen mot B/G, og at Occean plasseres der han etterhvert hører hjemme, på benken. Dette til fordel for Karim Essediri, som utrolig nok faktisk er noe så underlig som en ordentlig ving. Er det opp til meg selger vi Occean så fort som mulig så vi får litt av alle millionene vi kastet bort på ham tilbake. Han har fortsatt et ok rykte, og vi kan sikkert fiske inn en fire-fem mill på ham. Jeg synes heller ikke vi skal bruke noe av disse pengene på erstatte ham(vi kommer til å spille 442 igjen i løpet av året med ny trener), derimot bør vi kaste hele summen i signon-fee til Espen Hoff, som også kan spille spiss. Dermed kjører vi med Arildo og Mykle/Gundersen i tospann på topp, og får tilbake det i teorien perfekte spissparet med en stor og sterk og en liten og kjapp. Jeg er sikker på at Mykle bare trenger tillit på topp som den bakromsspissen han er i noen kamper før han igjen skinner som i fjor. Og Arild skal spille. Uansett.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Dermed kjører vi med Arildo og Mykle/Gundersen i tospann på topp, og får tilbake det i teorien perfekte spissparet med en stor og sterk og en liten og kjapp. Jeg er sikker på at Mykle bare trenger tillit på topp som den bakromsspissen han er i noen kamper før han igjen skinner som i fjor. Og Arild skal spille. Uansett.
                                Jeg er fryktelig redd for at FFK nå selger Tarik til Tottenham og titter til spillere på benken i LSK etter erstatning. Kan litt for godt se for meg Nordlie missbruke mykle på kanten i en udefinert rolle, bestemme seg for at han er for dårlig i år og benker han. Så kan jeg se for meg at ffk ser potensialet hans(som de har gjort med andre spillere tidligere) og henter han som erstatter for tarik. Fjøra snakka jo også om at vi skulle selge spillere. Ser for meg at vi sparker nordlie, går over til 442 hvor mykle kunne vært ekstremt god og sitter og irriterer oss over at FFK har en av tippeligaens beste spisser(parallel til Olsen).

                                Selvfølgelig er dette bare en superparanoid tanke, men jeg har tenkt på det en stund nå.

                                Hvordan funker Hoff i 442 forresten?

                                Nå er jeg langt fra topic, beklager.

                                De har vel spilt en del 442 på reservelaget i hele år? Tror Birkeland foretrekker 442 men spiller 433 for å spille likt som A-laget, men det blir bare ren gjetting.

                                Kommentar

                                • Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

                                  #17
                                  Occean gjør en dårlig jobb på kanten, men han er tross alt ikke en kantspiller. Arild spiller like ræva som midtspiss, og fortjener akkurat like mye pepper som Occean.

                                  Kanskje det er på tide å slippe til Gundersen som midtspiss i en match, han har ikke fått prøve seg som noe annet enn ving såvidt jeg kan huske. Eller til til med Ciise (Cisse?), kan vel knapt bli noe dårligere enn det som er på midtspissplass i dag.

                                  Når det er sagt er vel også disse to trent i hjel av Nordlie, så det har vel kanskje lite å si.

                                  Spark Nordlie, så sende hele laget på 1 ukes ferie med forbud om å bevege kroppen mer enn høyst nødvendig. Kanskje man kan få litt overskudd tilbake.

                                  Kommentar

                                  • Øyvind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2006
                                    • 292

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                                    Occean gjør en dårlig jobb på kanten, men han er tross alt ikke en kantspiller. Arild spiller like ræva som midtspiss, og fortjener akkurat like mye pepper som Occean.
                                    Det er vel i utgangspunktet ikke vanskeligere å vinne hodedueller, klare å motta ballen eller runde en mann om man spiller ving eller spiss?

                                    La TAG spille midtspiss!

                                    Kommentar

                                    • kinstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2007
                                      • 406

                                      #19
                                      [quote=HSft;265283]

                                      Hvordan funker Hoff i 442 forresten?

                                      quote]

                                      Han er en typisk 4-4-2 spiller. Ville ikke passet inn i 4-3-3.
                                      ________
                                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                      Kommentar

                                      • Sultanen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2005
                                        • 257

                                        #20
                                        Hoff har spilt under Nordli før og gjort det bra i en 4-3-3 formasjon.

                                        Kommentar

                                        Working...