
LSK-HALLEN LØRDAG 13.SEPTEMBER KL 10
Etter en del års fravær er Kanari-Fansens interne supportercup tilbake. Kanaricupen 2008 vil bli avholdt i LSK-Hallen 13.september kl 10:00. 7’erlag meldes på til petter@kfl.no med Kanaricup som emne. Ta med med draktfarge, lagnavn og telefonnummer til en kontaktperson i eposten. Påmeldingsavgift er kr 700 pr lag. NB! Betales kontant ved innsjekking av lag kl0930.
-Mat og drikke ved Kafédamene
-Info om Eurostand 2008
-Splitter nye KFL t-skjorter
Det blir ingen bankett på Tims siden folk drar til Molde kl0700 dagen etter. Pokalutdeling osv vil foregå i hallen etter finalen
Påmeldingsfrist er onsdag 10.sept
Påmeldte lag:
1.Junior Kanaris
Martin Bergh
svarte drakter med sølv skrift
2.Return of the Ugly
Per Arne Kristiansen
hemmelig
3. 1337's United
Lars Raastad
Blå
4.Pippipene
Kim Furuseth
Rød
5.Max mekker
Mathias N. Hoftvedt
Hvit
6.Ultras Lillestrøm
Raymond Søberg
Svart
7.FC Spich
Knut Elfgen
Gul/svart
8.Fus i alt
Geir Åsen
Grønne drakter
9.Og sklier!
Per Kristoffer Langbakk
Rød
10.Team Scooter
Joachim Karlsen
Hvit
11.Oksefjellet klatreklubb
Eivind Brekke
Uviss farge
12.Los Pasientos
Fredrik Johansen
Hvit
13.LKT
Eirik Falla
Farge spørs på dagsformen
14.Greedy Geniuses
Robert Røvik
Gule
15.Elch und Männer Spor Kulübü
Morten Galåsen
Brun
16.Ultras Paranoia
Kenneth Kvebek
gule drakter
17.FK ØL-TØRST
Henning Kristoffersen
Tipper det blir hvitt eller blått
18.FuglaTifo
Andreas Bratlie
Hvit
19.Team VULVA
Eivind Bjørnseth
en av regnbuens farger
20.Snømenn FC
Marius Alexander Halla
Hvite drakter og shortser
------------------------------------------------------
Informasjon om helgens Kanaricup
Innsjekk av lag kl 09:30
En kontaktperson for hvert lag møter kl 09:30, betaler påmeldingsavgift for laget på 700 kr og leverer liste med navn på spillere.
Trekning kl 09:40
Vi trekker grupper på lørdag så vi er sikre på at kampoppsettet blir riktig og alle kan se at det blir riktig gjort.
Gruppespill fra kl 10:00 til 15:00
Det vil gå 3 kamper samtidig på 1 x 15min og det vil være 5 min pause mellom kampene. Kampene startes og avsluttes samtidig. Vi har laget oppsettet slik at det på det meste vil være ca 1 time mellom hvert lags kamper. Alle vil ha startet sin første kamp innen 11:10.
Finale kl 16:00
Pokal til vinner og ostepop til taper.
Regler
-Standard 7’er fotballregler.
-Hver spiller kan kun spille for ett lag.
-Skruknotter er ikke lov.
Servering
Salg av baguetter, pølser, vafler, drikke og andre kioskvarer.
Vi vil ha isposer og medisinkoffert i sekretariatet. Men husk leggskinner!

Kommentar