Den Hvite Diallo viste seg i hallen i dagens beste antrekk, spilte en kamp for Ultras Paranoia og selvfølgelig blei det en sterk 9-0 seier ,etter et mål av Diallo og en haug av assister....Sorry gutter at jeg ikke kom før....... Neste år tar vi alt................Ultras Paranoia.........................
Kanari-Cupen er tilbake!
Collapse
X
-
Den Hvite Diallo viste seg i hallen i dagens beste antrekk, spilte en kamp for Ultras Paranoia og selvfølgelig blei det en sterk 9-0 seier ,etter et mål av Diallo og en haug av assister....Sorry gutter at jeg ikke kom før....... Neste år tar vi alt................Ultras Paranoia.........................
Syns det var surt å bli slått ut i kvarten av en gjeng fitter, men moro lel. Heder og ære til Petter og resten av gjengen.
Oksefjellet klatreklubb - En by, ett fjell!Last edited by Fridtjof; 13.09.2008, 18:31.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Nydelig tiltak, jeg håper supportercupen har kommet for å bli.
Blandet erfaring for oss i Return of the Ugly (aka Supporterklubbens fineste. Valget av matchende skjorter i stedet for dølle fotballdrakter var en estetisk seier).
Storseier i første kamp ble etterfulgt av en dårlig gjennomført kamp mot tyskerlaget (der vi brant verdenshistoriens største sjanse rett før slutt, slik at det ble 1-1). Forøvrig de kanskje minst motstandsdyktige tyskerne jeg har møtt; her ble det klaget over røff behandling over en lav lest.
Mot de suverene gruppevinnerne Vulva spilte vi bra, men tapte 1-2 etter at de altfor atletiske ungsauene straffet oss nådeløst for to markeringsfeil (sjelden har jeg vært mer sliten etter et kvarters fotballspilling).
Dermed hadde vi en gyllen sjanse til å gå videre med seier over Los Pasientos i siste kamp, men blandinga av et aldrende stopperpar, slitne midtbanespillere og et temmelig fatalt bytte av keeper gjorde at det gikk til helvete, dessverre.
Neste år tar vi alt!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Takk for en morsom dag i hallen, Team Vulva satser på revansje mtp team snøScooter neste år...Wenche MyhreKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
i dag derimot...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg regner derfor med at oppslagene blir store i riksmedia. "Nok en manager sviktet når laget hans trengte han som mest...".
Sorry gutta.Kommentar
-
Nå skal det sies at ROTUs manager glimret med sitt fravær. Han ble observert i Indre Enfold hvor han drakk coctails og spiste kanapeer med fiffen i kjent managerstil.
Jeg regner derfor med at oppslagene blir store i riksmedia. "Nok en manager sviktet når laget hans trengte han som mest...".
Sorry gutta.
Hvor er jobben din, åååå judaaaas, rooooonnieee....Kommentar
-
Vi kjøpte han fair and square for en halv kopp kaffe og en håndfull ostepop! Skjønner godt at han ville komme til et lag med vinnermuligheterPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Gratulerer forøvrig Jan Egil Jensen som sportslig adminstrativ leder for Team Scooter. Tydelig at hans tilstedeværelse gjorde sitt til at gutta hans tok hele dritten. Jan var trener for de samme guttene i LSKs ungdomsavdeling. Grunnlaget ble altså lagt for mange år siden. Ryktene fra de dager om doping tror jeg er betydlig overdrevet.Kommentar
-
Jeg tror han jobber i Get.
Gratulerer forøvrig Jan Egil Jensen som sportslig adminstrativ leder for Team Scooter. Tydelig at hans tilstedeværelse gjorde sitt til at gutta hans tok hele dritten. Jan var trener for de samme guttene i LSKs ungdomsavdeling. Grunnlaget ble altså lagt for mange år siden. Ryktene fra de dager om doping tror jeg er betydlig overdrevet.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det kan vel og være greit å nevne at hvertfall en av de gamle stopperne våre var bortimot blind, og jeg har mistanke om han andre også hadde problemer med å holde oversikten.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar