Etter LSK-Rævbk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #21
    Opprinnelig skrevet av scages
    Ja, enig med general.
    Tror mye av pipinga kom som følge av gestikuleringa hans. Som jeg har poengtert tidligere, var det grunnen til at jeg bua. Forstår at jeg misforstod, men der og da tolka jeg det som at Sørgård liksom skulle ha mokka til Berg med albuen, derfor ble jeg litt hissig.
    Selvsagt skal vi unnlate å pipe på skade spillere, det er vi nok enige om alle sammen.
    Nettop, han burde vite bedre...

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Do'h
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 1891

      #22
      Opprinnelig skrevet av general
      Opprinnelig skrevet av iL
      Ørjan er ute i 3 uker:

      Ørjan Berg må belage seg på en tre uker lang pause etter at han fikk albuen ut av ledd i kampen mot Lillestrøm.



      Håper alle som peip er skamfulle nå.
      nå vet ikke jeg åssen det er med resten, men jeg pep mot rasshølet Ståle som stod å "frekka" seg mot oss..
      Ja...
      LSK FOR GULL 2006

      Kommentar

      • 14
        Medlem
        Møteplager
        • May 2005
        • 91

        #23
        Etter min mening, så spiller det null rolle om Ståle Stensås og Alexander Ødegaard gestikulerer mot oss i fansen, når det er så tydelig at spilleren er skada, han satt jo tross alt på bakken og skreik i smerte. At Søgård ikke gjorde noe galt i duellen og at det da blir litt feil at dommeren dømmer et frispark for trøndera, skal ikke spille noen rolle, dette må vi holde oss for gode til. Slik det var i går, ble jeg flau av å stå sammen med KFL.

        Jeg mener ledelsen i KFL her må ta tak, vise at KFL tar avstand fra en slik oppførsel, og kanskje sende en blomsterkvast til Ørjan Berg, med en forklaring av vi i KFL ikke vil assosieres med slik oppførsel.

        En annen ting er at LSK-spillerne, og i særdeleshet Espen Søgård, som var helt oppe i situasjonen, kunne tatt ansvar og roet ned Fansen, for slik oppførsel er hverken klubben eller fansen tjent med.

        Til sist vil jeg gi ros til forsangerne, som så fort de oppfattet hva som var situasjonen, prøvde å dra i gang LSK-sanger for å få folk til å slutte å pipe. Bra jobba, selv om det dessverre var (nesten) forgjeves.

        Kommentar

        • MoBee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 958

          #24
          Til sist vil jeg gi ros til forsangerne, som så fort de oppfattet hva som var situasjonen, prøvde å dra i gang LSK-sanger for å få folk til å slutte å pipe. Bra jobba, selv om det dessverre var (nesten) forgjeves.[/quote
          Det er jeg enig i! Og det må sies i denne sammenheng.

          Kommentar

          Working...