Hvordan kan vi redde klubben fra Tom Nordlie?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lovefool
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 495

    #21
    Jeg er sikker på at de aller fleste av dere må spise ordene/ønskene deres ved sesongslutt.
    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
    http://www.lovefool.org

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7104

      #22
      Opprinnelig skrevet av Lovefool
      Jeg er sikker på at de aller fleste av dere må spise ordene/ønskene deres ved sesongslutt.
      Ser du noen tegn til det? Hvilke?
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Kjetil
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2006
        • 48

        #23
        Sist jeg sjekket var det fortsatt 63% av forumets brukere som ønsket å beholde Tom. Da er vel ikke tiden inne for aksjoner.
        Så lenge det sportslige (trenere, spillergruppe, ledere mm) står samla om å snu dette, bør vel også vi supportere klare det også.
        Jeg ville heller stilt spørsmålet: hvordan klare å bli kvitt uvitende idiotsupportere?
        Jeg vet at klanen er åpne for sånne som dere. Der er det også åpent for de liker vold tilknyttet fotball.
        Lykke til!
        Diego for fugla!

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          #24
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Hansken er kastet. Dagens "jeg er rett mann" var dråpen som fikk begret til å renne over for meg.
          Uavhengig av om TN er "rett mann" eller ikke - hva mener du er det korrekte svaret for en trener på et slikt spørsmål stilt for åttiørtene gang av skandalemakerkokelimonkerene?

          Finnes det noe annet svar enn "Ja, jeg er rett mann", så lenge man sitter i stillingen? Til og med etter at man er fjernet fra stillingen, dersom man fortsatt ønsker å ha en fremtid innenfor fotball?
          Har det noensinne skjedd at f.eks en spiller i ettertid har gått ut og sagt at "Jeg var for dårlig til å spille for RBK/LSK/Watford/Tufte. Det var helt på sin plass at jeg ble tuppet ut." ?
          Last edited by erlando; 28.05.2008, 12:59. Begrunnelse: Utdypet litt.
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • Lovefool
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 495

            #25
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Ser du noen tegn til det? Hvilke?
            Akkurat nå er det dårlig med tegn, men jeg er overbevist om at dette vil forandre seg over tid. Blir for dumt å forkaste en mann, når hele spillergruppa tvers igjennom spiller elendig. Jeg tror at om Tom får den tilliten han så sårt trenger nå, så vil han klare å snu dette. Og som han sier, det er kun spilt 8 kamper. I tillegg har nivået på de andre lagene variert stort i disse kampene, så det er ikke langt opp til øvre nivå av tabellen.

            For øvrig syns jeg ikke en slik aksjon som dere planlegger er på sin plass. Det vil i allefall ikke gi fremtidige trenere lysten til å komme til Åråsen. Man støtter Sportsklubben, også i de valgene den tar. Jeg har fortsatt troen på at en del av de som styrer LSK er litt mer kompetente enn den vanlige supporter til å se hva som er det beste for klubben.
            Last edited by Lovefool; 28.05.2008, 13:00. Begrunnelse: La til quote
            Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
            http://www.lovefool.org

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              #26
              Opprinnelig skrevet av Kjetil
              Sist jeg sjekket var det fortsatt 63% av forumets brukere som ønsket å beholde Tom. Da er vel ikke tiden inne for aksjoner.
              Så lenge det sportslige (trenere, spillergruppe, ledere mm) står samla om å snu dette, bør vel også vi supportere klare det også.
              Jeg ville heller stilt spørsmålet: hvordan klare å bli kvitt uvitende idiotsupportere?
              Jeg vet at klanen er åpne for sånne som dere. Der er det også åpent for de liker vold tilknyttet fotball.
              Lykke til!
              Siste sjekken:

              Dette var etter 8. serierunde. Du kan ikke se på avstemninger etter 3. serierunde..

              View Poll Results: Skal Nordlie gå av/få sparken? Ja 86 74.78% Nei 29 25.22%
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kjetil
                Jeg ville heller stilt spørsmålet: hvordan klare å bli kvitt uvitende idiotsupportere?
                Jeg vet at klanen er åpne for sånne som dere. Der er det også åpent for de liker vold tilknyttet fotball. Lykke til!
                Den blir for drøy. Etter en lang periode med dårlig spill, dårlige resultater osv. er det naturlig med en diskusjon pro et contra hovedtreneren. Både de som vil kaste Nordlie og de som vil gi ham mer tid er like gode supportere av sportsklubben. Og i denne tråden, og beslektede tråder om trenerspørsmålet, synes jeg stort sett at vi diskuterer med gjensidig respekt.

                Og hva klanen, og vold tilknyttet fotball, har med denne diskusjonen å gjøre skjønner ikke jeg.

                Kommentar

                • ketil
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 246

                  #28
                  Akkurat nå er det dårlig med tegn, men jeg er overbevist om at dette vil forandre seg over tid.

                  Poenget er jo at det har vært dårlig med tegn over tid. Har Lillestrøm spilt en bra kamp siden Rosenborg hjemme i fjor høst? Og før det, med unntak av Vålerenga borte, var det en rekke begredelige resultater. Deriblant avkledninger på hjemmebane av både Brann og Tromsø.

                  Hvorfor plutselig silkehansker? Klubben hadde tydeligvis ingen problemer med å sparke Pål Strand.

                  Kommentar

                  • gutt94
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2007
                    • 3272

                    #29
                    men la osogså tenke at tom gjorde så vi fik den første titelen på mange år.
                    VI kan sende en epost til alle spilerene med at vi vil at de skal løpe mere ikke stå og se på ballen.
                    KnutHSolberg

                    Kommentar

                    • Rabbi
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Mar 2004
                      • 78

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av ketil

                      Hvorfor plutselig silkehansker? Klubben hadde tydeligvis ingen problemer med å sparke Pål Strand.
                      Problemet med Påsan var jo at han var en ren venstreving. Ingen tvil om at vi måtte kvitte oss med han. Han passet rett og slett ikke inn i systemet! Kan jo ikke bruke vinger i 4-3-3 må vite!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #31
                        Ting går bra: Da har vi gjort en jævlig bra jobb og er norges beste.
                        Ting går ræva: Da har treneren gjort en jævlig dårlig jobb og må få sparken

                        Glemmer ikke klanens svarte hjemmeside for ti år sida og "Gidder ikke spellera gidder ikke vi".

                        Både i motgang og medgang har man muligheten til å vise klasse og løfte seg over andres nivå. Det er selvfølgelig greit at man er uenig i klubbens disposisjoner, men i mine øyne har dette tidligere blitt løst uten at man er nødt til å synke ned på søple-nivå. Det er selvfølgelig godt å få ut litt frustrasjon mot spillerne ved å stå og brøle etter dem eller pipe på dem ti minutter før slutt, men det bidrar neppe til annet enn høye skuldre. direkte fælt å se folk blåse ballen over mål fordi de er stressa, ikke sant? Spillerne selv har vært ute og etterlyst trøkk fra supporterne, så får man selv bestemme hva det skal være.

                        Når det gjelder trenersituasjonen er det mange her som henger alt på et trenerskifte og tror at det blir bedre hvis fjøra overtar. Nå har imidlertid Tom gjort alt som spillerne ønsker for at dette skal snu, så hva vi oppnår ved å sparke ham er ikke godt å vite. Spillerne øsnker det iallefall ikke, og noe bedre alternativ finnes heller ikke. Eneste grunnen til å ville sparke nordli pr i dag er fordi man er forbanna og sint.

                        Skal nordlie gå må det bli etter at man har funnet erstattere og ryddet opp i ledelsen. Mange her var imot nordlie fra dag en, og synes nok at det er fristende å piske opp stemninga for å bli kvitt ham nå. Det er greit å bytte kaptein på skuta vår, men å hive fyren ved roret overbord i tro på at det blir bedre tider uten skipper er dumt. Folk som bedrev slike ting i gamle dager har etterkommere som nå bor på en liten øy i stillehavet hvor de spiser bounty-sjokolade og ligger med hverandres mindreårige døtre. De kom seg aldri hjem til england igjen, noe england er nokså takknemlig for genetisk sett vil jeg tro.

                        Kommentar

                        • hoyt
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 2850

                          #32
                          Tror ikke vi trenger å gjøre noe for å fjerne Tom. Er rimelig sikker på at han får sparken enten i sommerpausen, eller hvertfall etter 2/3 av sesongen om rævafotballen fortsetter.

                          Jeg vet ikke hvem som bør ta over, og Solbakken som mange nevner spiller jo hvertfall ikke noe morsommere fotball, hvis det er det vi vil ha. Jeg håper vi tenker nytt, og gjerne ser utenlands. Det har jo vært gjort med hell før, jf Hooley og Knapp i Viking.
                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                          - Nosa

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Tror ikke vi trenger å gjøre noe for å fjerne Tom. Er rimelig sikker på at han får sparken enten i sommerpausen, eller hvertfall etter 2/3 av sesongen om rævafotballen fortsetter.

                            Jeg vet ikke hvem som bør ta over, og Solbakken som mange nevner spiller jo hvertfall ikke noe morsommere fotball, hvis det er det vi vil ha. Jeg håper vi tenker nytt, og gjerne ser utenlands. Det har jo vært gjort med hell før, jf Hooley og Knapp i Viking.
                            2/3 av sesongen dersom marerittet fortsetter? Herre, da er vi jo fortapt.

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              2/3 av sesongen dersom marerittet fortsetter? Herre, da er vi jo fortapt.
                              Det tviler jeg på, rett og slett fordi det kun er ett lag som kan få direkte nedrykk. Men at Mathisen bør ta frem øksa tidligere, det er jeg enig i, men jeg tviler på at det skjer.
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • ketil
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 246

                                #35
                                Vi spilte altså 0-0 HJEMME mot Ham-Kam. Nedrykk er høyst reelt, jeg vil heller hatt Arne Erlandsen HER nede, enn Tom.

                                Et trenerbytte vil uansett ha konsekvenser, med mindre også den nye treneren vil kjøre 4-3-3 uten vinger.

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                                  Tror ikke vi trenger å gjøre noe for å fjerne Tom. Er rimelig sikker på at han får sparken enten i sommerpausen, eller hvertfall etter 2/3 av sesongen om rævafotballen fortsetter.

                                  Jeg vet ikke hvem som bør ta over, og Solbakken som mange nevner spiller jo hvertfall ikke noe morsommere fotball, hvis det er det vi vil ha. Jeg håper vi tenker nytt, og gjerne ser utenlands. Det har jo vært gjort med hell før, jf Hooley og Knapp i Viking.

                                  Tror folk må innse at for Solbakken så er det et steg ned å gå til Lillestrøm. Han har trent FCK og vunnet over United, samt tatt noen titler i Danmark samt royal league. Mannen kommer nok til å gå ut i Europa. Kanskje nederland eller tyskland spør du meg. Men men...

                                  Jeg er ikke for å sparke Nordlie ennå. La han ihvertfall få to kamper til.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • FC Lillestrøm
                                    I karantene
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2006
                                    • 198

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Skal nordlie gå må det bli etter at man har funnet erstattere og ryddet opp i ledelsen. Mange her var imot nordlie fra dag en, og synes nok at det er fristende å piske opp stemninga for å bli kvitt ham nå. Det er greit å bytte kaptein på skuta vår, men å hive fyren ved roret overbord i tro på at det blir bedre tider uten skipper er dumt. Folk som bedrev slike ting i gamle dager har etterkommere som nå bor på en liten øy i stillehavet hvor de spiser bounty-sjokolade og ligger med hverandres mindreårige døtre. De kom seg aldri hjem til england igjen, noe england er nokså takknemlig for genetisk sett vil jeg tro.
                                    Voksent å sammenligne folk som roper på nordlies avgang med stillehavsbeboende incestovergripere. Selv om det var et forsøk på å være morsom viser du ikke akkurat klasse.

                                    Kommentar

                                    • Bauer U2
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Jun 2006
                                      • 24

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Det er greit å bytte kaptein på skuta vår, men å hive fyren ved roret overbord i tro på at det blir bedre tider uten skipper er dumt. Folk som bedrev slike ting i gamle dager har etterkommere som nå bor på en liten øy i stillehavet hvor de spiser bounty-sjokolade og ligger med hverandres mindreårige døtre. De kom seg aldri hjem til england igjen, noe england er nokså takknemlig for genetisk sett vil jeg tro.
                                      Captain Bligh var heller ikke en slik idiot og sadist som historien i form av Hollywood-filmer har fremstilt ham som. Mannskapet hadde en del svake sider de også, det ble sagt at de var en smule late.
                                      Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

                                      Kommentar

                                      • Captn
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2006
                                        • 63

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Undertegnede mener at LSK er på vei mot Adecco, og kanskje et evig liv i skyggenes dal.
                                        det blir så altfor tidlig å synse om nedrykk nå...
                                        Det er spilt 8 serierunder!!
                                        eLSKer!!!

                                        Kommentar

                                        • Bukkenbruse
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 515

                                          #40
                                          Jeg forstår meg ikke på dere som fortsatt har trua på Tom og som fortsatt er optimister - problemene dreier seg ikke bare om denne sesongen...på de 8 siste kampene i fjor hadde vi 2! seiere...er dere helt blendet av at dette var mot Enga og Rosenborg?? Med de første 8 i år har vi da 3 seiere på de siste 16 seriekampene...hvor lenge mener dere denne galskapen skal få fortsette? Nordlie har fått surre lenge nok nå - 3 seire på 16 seriekamper er katastrofalt for en klubb som Lillestrøm - og det kan da knapt nok være ett eneste lag i Tippeligaen som har så få seiere på de siste 16 seriekampene...Legg til en ræva vinter og spillerkjøp/salg som hverken går ann å forstå eller forsvare, så fatter jeg ikke at så mange klarer å være så positive til hvordan ståa er.

                                          Kommentar

                                          Working...