Hvordan kan vi redde klubben fra Tom Nordlie?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1224

    #41
    Synd at Tom Nordli alene må stå til ansvar for årets elendige sesongstart.
    Elendigheten startet i virkligheten sommeren 2004 da Arne Erlandsen ble en trener på oppsigelse og vi hadde en høstsesong som ikke var det spor bedre enn årets start på sesongen.
    Mye er sagt om JÅF og de fleste her vet sikkert hva jeg mener om saken, men alikevel har de siste årene vært preget av utallige bomkjøp og penger kastet ut av vinduet. JÅF klarte en ting han satte seg som mål og det var å bringe LSK fram i medias søkelys etter mange år i skyggenes dal, men mye vil ha mer og Fjørtoft glemte at all PR ikke nødvendigvis er god PR.
    Klubben gjorde en megatabbe da de ikke slengte ut JÅF sammen med Rösler. Det manglet ikke på advarsler om at Nordli/JÅF ikke kunne gå i lengden og allerede rett etter cuptriumfen i fjor høst begynnte Fjørtoft og motarbeide Nordli. De fleste har sikkert sett at Nordli er en helt annen trenerfigur i LSK enn f.eks det han var i Start. LSK burde gitt Nordli totalt frie hender men han har desverre måtte innta en rolle i LSK som ikke kler han. Bundet på hender og føtter har han for å tilfredsstille "klubbkulturen" 4 4 2 måtte gå altfor stille i dørene i jakten på 4 3 3 og forandring.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #42
      Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
      3 seire på 16 seriekamper
      Vet at treningskamper ikke sier så mye som kamper som teller, men fikk lyst til å nevne at om vi tar med treningskampene så har vi 6 seire på 28 kamper. Med cupfinalen blir det da 7 seire på 29 kamper.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #43
        Ettersom et tekstbanner på Feltet oppleves som Kanari-Fansens enstemmige mening, mener jeg det er feil å benytte seg av dette da vi ikke er enstemmige. Som mange har nevnt tidligere i Ultras-tråder, uavhengig av om bannere er signert så blir de oppfattet som vår felles mening. Fram til det er enstemmig enighet om at Nordlie må ut, mener jeg man må bruke andre måter for å fremskynde en eventuell prosess som går ut på å sende han ut av klubben.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          #44
          Nå ser det ut som at media, og da spesiellt tv2 er på god vei til å hjelpe oss med denne saken. Hvor lenge kan Tom og styret høre og lese sånne nyheter uten å gjøre noe som helst?

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #45
            Dersom LSK skal beholde Nordlie, bør det komme STERK støtte fra ledelsen i morgen, hvis ikke kommer de til å få dette over seg hver dag fremover.

            Petter

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7056

              #46
              Jeg tipper det blir innkalt til pressekonferanse om omtrent ni timer.

              Hvis spillerutvalget har gått til sportslig utvalg, på vegne av spillerstallen, og krevd Nordlies avgang, er det ingen vei tilbake.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #47
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Jeg tipper det blir innkalt til pressekonferanse om omtrent ni timer.

                Hvis spillerutvalget har gått til sportslig utvalg, på vegne av spillerstallen, og krevd Nordlies avgang, er det ingen vei tilbake.
                Det var sportslig utvalg som gikk til spillerutvalget.

                Regner med at de lar litt sive ut av sekken og satser på at Tom selv sier opp, slik at de slipper å betale kompensasjon. Det kan ihvertfall virke slik. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen.

                Petter

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Det var sportslig utvalg som gikk til spillerutvalget.
                  Ja, selvsagt var det det. Klønete av meg.

                  Ikke desto mindre samtaler de to utvalgene om trenerens framtid. Spillerutvalget har garantert et mandat til å prate på vegne av spillertroppen. Signalet kan ikke ha vært sterkere.

                  Skjønner klubbens motiver for å prøve å vente ut Nordlie, men håper alt lar seg løse før vi skal til Bodø. Det kan være tre livsviktige poeng på spill der oppe.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Jeg tipper det blir innkalt til pressekonferanse om omtrent ni timer.

                    Hvis spillerutvalget har gått til sportslig utvalg, på vegne av spillerstallen, og krevd Nordlies avgang, er det ingen vei tilbake.
                    Etter dagens hendelser har jeg vondt for å skjønne noe annet enn at Nordlie er ferdig som hovedtrener.
                    Takk for cupgullet Tom, og lykke til videre.
                    Last edited by hoyt; 29.05.2008, 01:53.
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Det kan da ikke være vanskelig å starte en liten aksjon i pressen? Gjerne sammen med noen av spillerene.

                      "Kanari-Fansen vil ha ut Nordlie"
                      "Nordlie ikke ønsket av fansen"
                      "LSK-veteraner ut mot Nordlie"
                      "[veteran]frykter TL exit for LSK"
                      "Blir Nordlie den første som rykker ned med både VIF og LSK?"
                      "KFL planlegger aksjoner mot Tom Nordlie"
                      "Nordlie ferdig med tap mot Eidsvoll Turn"

                      Det kan da ikke være så vanskelig å legge press på?
                      "
                      Nå må dere bødler huske at ikke alle i KFL er for å sparke Tom da :???:.

                      Kommentar

                      • sigurdsen
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 1818

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Captn
                        det blir så altfor tidlig å synse om nedrykk nå...
                        Det er spilt 8 serierunder!!
                        Hvis man ser på tabellen er det vel ikke for tidlig? Kan ikke sitte med lua i hånda når det er igjen 5 runder og vi trenger å vinne alle kampene med 5 mål for å overleve slik som Odd gjorde

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13272

                          #52
                          Sportslig utvalg har vel hjulpet godt til her: Når man går til spillergruppa og spør om de har tillit til TN styrker de ikke akkurat hans posisjon på Åråsen. Jeg grøsser hvis Erland Johnsen, Frode Grodås eller JÅF skal overta nå. Vi blir den første klubben uten "Nordlie-effekt" antagelig.

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5097

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Jeg tipper det blir innkalt til pressekonferanse om omtrent ni timer.
                            Close, but no sigar!

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              #54
                              ....nå kan vi vel konkludere med at denne tråden herved er død......
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2122

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Samle inn penger for å kjøpe ut Tom Nordlie? (undertegnede sponser gjerne 1000 kroner her og nå. Det sesongkortet jeg har kjøpt for 2500 anser jeg som verdiløst med Tom Nordlie som trener)
                                Jeg regner med at du holder ord, klubben trenger pengene...
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                Working...