Ny (gammel)supporter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

    Ny (gammel)supporter

    Hei
    Er en relativt "ny" supporter for Norges beste lag, og har funnet ut at det er på tide på dra den feite rævva mi på neste kamp, som tilfeldigvis er nede i Skien. Er med på buss, hvis det er plass, hvis ikke så stilles bil til rådighet (har i så fall plass til et par andre supportere....men buss foretrekkes...resier selvsagt sammen med landets beste supportere hvis det er plass.....)

    Mitt spørsmål er.....hvordan få tak i biletter?? Har dessverre ikke fått betalt medlemsavgifta i KFL enda....men det kommer i morra (mandag).

    Send gjerne en pm (hvis mulig på dette forumet) eller ring meg på mandag (99515556) så skal jeg love at jeg blir med på bortekampen i Skieen.

    Hvis det er noen som trenger transport, så har jeg bil til rådighet.....

    Sees på neste match....

    mvh
    KimFL
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    #2
    Halla på deg

    Bra å høre å du er klar for kamp og KFL

    Medlemskap kan betales via nettet eller så kan du spørre Jan Jensen i styret om å sende deg et par stykker. ( Så har du en til naboen også hehe)

    Info om bussturer ligger ute på forsiden. Ring respektive som har med bussen som passer deg best.

    Hyggelig at du blir med til Skien, så kanskje vi får vår etterlengtede borteseier der nede igjen.



    Mvh
    Rune K
    LSK TIFO
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    Working...