Grusom nå må du ikke gjøre livet mere grusomt!
Takk, Tom!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kommentar
-
Nordlie var på vei til å kjøre laget i dass når cupfinalen ble spilt. At vi kom til finalen var litt tilfeldig. Selvfølgelig fortjent, men ikke Nordlies fortjeneste spør du meg. Det er jo faktisk ganske bingo hvem som kommer til finalen. At vi vant finalen var fordi vi møtte et lag som suger balle. Vi spilte ræva, heldigvis var motstanderen enda dårligere. Og vi hadde metern..................Kommentar
-
Eller så er folk veldig glad for cup-gullet, der tror jeg ingen er misfornøyd med jobben til Tom og resultatet. Jeg takker han i hvertfall for det.
Verre er det da hvordan han klarer å ødelegge alt på under et halvt år etter dette, eller ikke vil endre seg fordi han har satt seg i hodet åssen ting skal være.
Jeg sier gjerne lykke til Tom, men samtidig sier jeg veldig mye lykke til KIL. De får nok en opptur nå på høsten, men som vanlig så går dette skeis neste år igjen. Sett det før.
Tror du vi hadde holdt plassen om Tom hadde blitt? Hvis du svarer nei her, så skjønner ikke jeg hvordan du kan være uenig med at jeg sier lykke til KIL, med Tom.Kommentar
-
Jepp, seff har en glemt tredagersfesten som endte med cup-gull. Skulle jo bare mangle at det ikke gikk fort i glemmeboka.
Eller så er folk veldig glad for cup-gullet, der tror jeg ingen er misfornøyd med jobben til Tom og resultatet. Jeg takker han i hvertfall for det.
Verre er det da hvordan han klarer å ødelegge alt på under et halvt år etter dette, eller ikke vil endre seg fordi han har satt seg i hodet åssen ting skal være.
Jeg sier gjerne lykke til Tom, men samtidig sier jeg veldig mye lykke til KIL. De får nok en opptur nå på høsten, men som vanlig så går dette skeis neste år igjen. Sett det før.
Tror du vi hadde holdt plassen om Tom hadde blitt? Hvis du svarer nei her, så skjønner ikke jeg hvordan du kan være uenig med at jeg sier lykke til KIL, med Tom.
Hva som skjer neste år tror jeg ikke TomTom da kan styre....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Moderatormelding:
Da stenges denne tråden. Alle som har ønsket å takke Tom har hatt anledning til det nå, og i og med at han er historie er Kongsvinger og andre forhold rundt Tom ikke noe for verken denne tråden eller hovedforumet.BølerkanarisKommentar
Kommentar