Takk, Tom!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • asker_kanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2007
    • 208

    #21
    Synd det endte på denne måten.

    Lykke til videre!

    Kommentar

    • uutsi
      Medlem
      Bøffel
      • Nov 2007
      • 30

      #22
      Takk Tom

      Takk for cup-gullet. Takk for den ekte kjærligheten du har til LSK! Takk for engasjementet. Lykke til videre Tom det fortjener du!

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3272

        #23
        Tom bli i lillestrøm og kom tilbake i lsk. Du blir manager når fjøra sparkes så fort som mulig.
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • forzakanaris
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2007
          • 92

          #24
          Det er en trist dag for oss som er gla`i Fugla!!
          Skal ikke gjenta det som mange andre allerede har skrevet, men takk for cupen som du tok hjem til Lillestrøm en deilig klar og solrik høstdag i fjor!!

          Du er INGEN syndebukk midt oppe i alt kjøret (rykteflom, publikum, MEDIA/PRESSE) men har atter en gang vist deg som en mann som blør for klubben i ditt hjerte!

          Håper ALLE i sportsklubben tar ansvar for sine oppgaver og virkelig hever seg, og på den måten fortsetter trenden etter fjorårssesongen!

          Lykke til videre i din karriere!! Håper å se deg i svart og gult ved en senere anledning!!
          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

          Kommentar

          • Fugl1970
            Medlem
            Møteplager
            • May 2008
            • 99

            #25
            Takk Tom

            Takk for at du har prøvd så godt du kan.

            Lykke til videre!

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #26
              Takk for alle gode minner ! gærne, morsomme, toskete og artige minner. Og ikke minst: Takk for et helt herlig cupgull !
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • Martini
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 294

                #27
                Vemodig å se deg forlate Åråsen`s porter idag Tom, ikke minst pga hva sportsklubben er for deg som for alle oss supportere,klubben i ditt hjerte<3.....

                Har frem til søndagens kamp tenkt at du var den rette mannen for å få klubben opp fra gjørma igjen, og håpa i det lengste at DU var treneren som skulle snu dette... Men har vel dessverre innsett, med all mulig respekt, at det nå måtte endringer til i LSK...Trenerens hode er lettest å få på et fat, og dermed ble det som det ble...

                Samtidig er jeg sikker på at du ønsker sportsklubbens beste, og derfor var denne avgjørelsen riktig sett fra mitt ståsted, i et ledd i det "vendepunktet" vi håper ikke ligger alt for langt foran oss...

                Takk for alt du har ofret for vårt stolte LSK!!!
                FUGLA TIL VI DØR!

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  #28
                  Hadde 100% tiltro til deg, og har det forsatt.

                  Forferdelig trist at du måtte gå, du hadde tatt oss til toppen til slutt.

                  Takk for alt!
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

                    #29
                    Mitt syn på deg, Tom, vil alltid være at du er en glimrende trener. At du nå tar hatten din går på grunn av det som frermstår som fundamentale uenigheter innad i LSK får du min hele og fulle respekt for. Du er langt ifra den eneste grunnen til at LSK har havnet der vi har pr dags dato, men en endring måtte til og du ble ofret/ofret deg selv. Vi håper alle dette fører til en fremgang for LSK som klubb, tiden fremover vil vise dette. Jeg håper og tror du unner oss alt godt i fremtiden, jeg unner deg det samme.

                    Takk for 11.11.2007. Den var like mye din som alle andre innblandet i LSK.

                    Kommentar

                    • m_skedsmo
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 212

                      #30
                      Selv om det kanskje var til det beste at Tom gikk nå skulle jeg helst sett at Fjøra gikk for lenge siden, kanskje, bare kanskje vi ikke hadde liggi i gjørma.

                      Samtidig har det alltid vært snakk om den vanskelige andresesongen til Tom der alt går galt.

                      Syntes synd på han under pressekonferansen i går, men det var voksent å ta ansvar og gå.

                      Ser at noen ønsker han til større oppgaver, noe som kanskje ikke er så dumt siden han som landslagssjef ikke får trent i stykker alt og alle..

                      Kommentar

                      • Thomas fugl
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2003
                        • 137

                        #31
                        Først må jeg si takk for hyggelig hilsen og støtte under sykdomsperioden! du er en mann med stort hjerte både for klubben og menneskene rundt deg. Du har stått i mye motgang og du klarer denne bøygen også! du har veldig mange flotte kvaliteter og jeg håper virkelig du finner bedre beite.

                        Ingen kan få deg til å føle deg mindreverdig uten ditt eget samtykke
                        Lykke til videre!
                        - Venter på en ny storhetstid

                        Kommentar

                        • Rabbi
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Mar 2004
                          • 78

                          #32
                          Takk for stor innsats Tom! Jeg har inntrykk av at du har jobbet hardere enn noen annen LSK trener har gjort for klubben. Jeg syns det er trist at du slutter, for jeg tror det hadde snudd om spillerne bare hadde gjort jobben sin. Første omgang mot Viking i år er noe av det bedre jeg har sett på åråsen.

                          Det står likevel respekt av avgjørelsen din. Du skjønte at noe måtte skje for at klubben i ditt hjerte skulle overleve, og du ofret deg selv for klubbens beste. Det er noe annet enn det man kan si om Fjøra, som med sine fjollete uttalelser i media etter din avgang har mistet all respekt hos meg.

                          Nå håper jeg NFF skjønner at dette er tiden til å handle og ansetter deg som ny landslagstrener!

                          Lykke til videre Tom!

                          Kommentar

                          • Kanaristar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2005
                            • 155

                            #33
                            Takk for innsatsen! 1,5 sesong og ett trofe er bra. Lykke til videre !

                            KS
                            Kjøp Citroën !

                            Kommentar

                            • fuglagutt89
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jun 2005
                              • 66

                              #34
                              takk for alt Tom Tom. lykke til videre
                              *Fugla4Life*

                              Team Haddad

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #35
                                Er på plass med en markering (banner) som takk til Tom mot B/G. Ønsker han fortsatt alt vel. Dette er kanskje allerede fikset?
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #36
                                  Takk for tiden din i Lillestrøm Tom! Jeg vet dette er klubben i ditt hjerte og at den siste tiden har vært alt annet enn lett. Vi var mange som gledet oss til å se hva du kunne få til med Sportsklubben, og jeg synes det var forferdelig trist at du ikke lyktes. Kanskje du rett og slett ville for mye på for kort tid?

                                  At du nå setter Sportsklubben høyere enn deg selv og takker for deg da du innser at ikke lenger er rett mann for å få klubben tilbake på skinner står det enorm respekt av. Det kan ingen ta fra deg.

                                  Dette var mitt innlegg nr 2000 på forumet, og det går til Tom. Takk for cupgullet og lykke til videre!
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Geirfugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 561

                                    #37
                                    Nordlie vurderer kongsvinger

                                    Nå ser det ut til at Tom får ny jobb. Ingen bombe at det er snakk om en redningsaksjon, det er jo det han kan.

                                    TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                      Nå ser det ut til at Tom får ny jobb. Ingen bombe at det er snakk om en redningsaksjon, det er jo det han kan.

                                      http://tv2sporten.no/fotball/adeccol...cle2168411.ece
                                      Da er det bare å håpe det skjer før overgangsvinduet stenger så vi blir kvitt noe rask.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3272

                                        #39
                                        Takk tom du ga mange av os yngre i kanari fansen den første pokalen, seieren som vi har hat. Det er nok flere som syntes at dit 1,5 år var bedere en uwe sine år! Takk tom. Din 1,5 års periode i klubben vil site i hjerte mit til dagens ende
                                        KnutHSolberg

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          #40
                                          Takk, tom, for å ha ødelagt et topplag på bare 1,5 år. Denne tråden er latterlig.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...