Hvor arrogant kan Fjørtoft bli?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2509

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
    Er det helt UMULIG for mannen å si noe som helst positivt om Nordlie, eller å i det hele tatt være LITT ydmyk?

...

Hadde det vært så JÆVLIG vanskelig å si at han synes det var fantastisk med cupgull i fjor og at han nå tok en voksen avgjørelse på bakgrunn av manglende resultater?
    Jeg har ikke svart på åpningsinnlegget i tråden, siden jeg ikke har tatt meg tid til å se TV-intervjuet med Fjørtoft. Nå har jeg gjort det, og jeg må si at jeg synes han greier seg bra etter forutsetningene.
    Husk på at han akkurat har blitt tildelt hovedansvaret for at Tom Nordlie måtte gå, av Tom Nordlie selv.
    Jeg fulgte pressekonferansen fra Åråsen direkte på VG Nett (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195585), og dette er de første linjene jeg leste:

- Jeg har valgt å trekke meg fra stillingen med umiddelbar virkning. Beslutningen ble tatt i natt, sa Nordlie.
    - Hovedårsaken til at jeg trekker meg er at vi i LSK har to sjefer. Jan Åge (Fjørtoft) og meg. Vi er fundamentalt uneige om hvordan drive og spille. Jeg respekterer at folk er ueneige, men det er ikke heldig for LSK.

Etter det sparket i trynet, synes jeg ikke det er så rart at Fjørtoft hadde vanskelig for å si positive ting om Nordlie. Selvsagt hadde jeg likt best om han kunnet kommet med noe sånt som du foreslår, men det hadde vært umenneskelig storsinnet akkurat da. Jeg vet at jeg ikke hadde greid det.
    For ordens skyld: Jeg er ingen Nordlie-hater, snarere tvert i mot, jeg ønsket virkelig at det skulle fungere, og at han skulle ta oss til The Double og Champions League-seier, og jeg synes det er fryktelig synd at det ikke ble noe av.

Nå håper jeg bare at ikke alle halser sammen med VG etter Fjørtoft.
    Litt ro og mange poeng hadde vært fint nå.

Kommentar

• Awfuls
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2006
      • 138

skremmende

skremmende at så mange forsvarer en sånn fjott som fjøra hadde han vert voksen nok så hadde han også tatt sin hatt og gått
      Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

Opprinnelig skrevet av Awfuls
        skremmende at så mange forsvarer en sånn fjott som fjøra hadde han vert voksen nok så hadde han også tatt sin hatt og gått
        Awfuls: kan ikke du holde kjeft! Kan vedde på at du aldri er å se på åråsen søndag 8 juni! god bedring!

Kommentar

• Awfuls
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2006
          • 138

holde kjeft

hvorfor skal jeg holde skjeft
          må vel væra lov og si meningene sine her i steden for og komme med sånne usaklige ting som d der.

et forum er vel for at folk skal kunne få lov og si hva man mener om ting og tang?

men ha en eller fortreffelig dag
          Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

må vel væra lov og si meningene sine her i steden for og komme med sånne usaklige ting som d der.

et forum er vel for at folk skal kunne få lov og si hva man mener om ting og tang?

Poenget mitt er at du og mange andre legger ut det ene etter det andre uten å ha snøring om hva som skjer på Åråsen. kos deg med solo brus og potetgull.

Kommentar

• MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

Selvførgelig skal du få lov å si hva du mener. Problemet du lager for deg selv er når du indikerer at alle som har en annen mening enn deg angående Fjørtoft tydeligvis ikke vet hva de snakker om. Det er iallefall slik jeg tolker ordet skremmende som du bruker. Deretter kaller du Fjørtoft en fjott noe som gjør innlegget ditt enda dårligere og resultatet med dette er at innlegget ditt bikker over grensen til useriøst.

Personlig skal jeg være enig i at Fjørtoft kan være arrogant til tider men hva er det store problemet med å være arrogant egentlig? Jose Mourinho blir vel hyllet for å være arrogant.

Synes dette blir dratt ut av proposjoner jeg. Hva er egentlig problemet? At Fjørtoft aldri har vært Nordlies største supporter har vi visst fra dag 1. Nordlie tar opp navnet til Fjørtoft i media dagen han trekker seg. Hva forventer egentlig folk? At Fjørtoft skal gråte og si hvor beklagelig han synes dette er?

Jeg forventer ærlighet i Sportsklubben. Jan Åge Fjørtoft er en ærlig mann. Om ærligheten gjør han arrogant driter jeg egentlig i. Heller ærlig og arrogant enn en falsk men kosebamse utad.

Kommentar

• MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

Opprinnelig skrevet av xeR
                Topic?
                At Erling er en fjott!

Nei det er vel om Jan Åge Fjørtoft er arrogant eller ikke?

Som sagt blir det for meg et spørsmål som står i likhet med om Espen Søgård er homofil eller ikke eller om Otto Fredriksson liker rosa eller rødt. Det har ingen betydning så lenge man gjør jobben sin på en skikkelig måte. Vi måler ikke ut fra person men ut fra resultater. Gjør vi ikke?

Kommentar

• Dragern
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Nov 2006
                  • 13

Bjarmann som sportssjef!

Opprinnelig skrevet av Kimito
                  GAAAAHD! Jeg er så lei av den sutringa der! Bjarmann hadde IKKE lyst på en rolle tilsvarende Fjøra. Selv om jeg elsket Bjarmann som stopperbauta i Sportsklubben, er jeg på langt nær sikker på at han hadde vært riktig mann til å løfte klubben mot toppen.

Gi i det minste ett argument for at han skulle ha gjort en bedre jobb. Et som er basert på jobben han har gjort i Lyn, ikke fordi han har et behagelig vesen.
                  Her har du ett argument for at Bjarmann har gjort en bedre jobb: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527581

Kommentar

• Bekkis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 441

Det blir feil å si at Bjarmann gjør en bedre jobb enn Fjørtoft. Bjarmann gjør helt sikkert en strålende jobb i lyn, men i Lillestrøm har Nordlie fått de spillerne han har pekt på. John Anders Bjørkøy er det siste eksempelet på det. Fjørtoft har fått et navn, og det navnet er i spillerstallen til LSK nå. Husk at Fjørtoft er manager og ikke talentspeider...

Til dere andre som sier at fjørtoft burde gått. Fjørtoft har bevist i denne prosessen at han er en mann med god innsikt i hvordan en klubb skal drives. Han har sagt ifra om at spillerne og laget har blitt ledet i feil retning. Det er mange her som har sagt at det har blitt bedrevet "gampetrening" i LSK i år, og det er spillet som har blitt vist et godt bevis på. Bjørkøy har selv sagt at musklaturen han har vært helt ødelagt etter at han kom til klubben. Da har noe blitt gjort feil. Kanskje var det derfor vi mistet en av norges beste backer til FC pannebånd... Jeg synes det er stort av fjørtoft å gjøre jobben sin sånn som han har gjort det! Han har hatt mye å tape på det, men setter klubben foran seg selv!

Kommentar

• MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

og for Fjørtoft:

Kommentar

• Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2602

Opprinnelig skrevet av Dragern
                        Her har du ett argument for at Bjarmann har gjort en bedre jobb: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527581
                        Så den komme da jeg leste artikkelen tidligere i dag, og ja, jeg tror jo Bjarmann gjør en god jobb. Allikevel så føyer signeringen av Ighalo seg inn i en rekke nigerianere som Lyn har klart å speide frem, også før Bjarmann kom til klubben (Mikel, Edu osv.). Tror neppe Bjarmann skal ta all æren der.

Ellers så har vel Lyn signert både godt og vondt. Almeyda og Flores var jo en spennende affære...og de fleste spillerne Lyn stilte med i går, var fra før Bjarmanns inntreden. Men jeg nekter ikke på at Bjarmann gjør en god jobb. Det gjør Fjøra også. Han har hentet en del gode spillere, og spillere som trenerne ville ha. At Bjarmann skal ha gjort en så god jobb at vi burde sparke Fjøra for å kjøpe ut Bjarmann, nei, den kjøper jeg ikke...enda i alle fall.
                        Ferdigskåra

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1289

Utrolig hvordan JÅF strålte i sommersolen før kampen og slang rundt seg med vittigheter på tv2 zebra. Er det noen som forøvrig har sett han etter kampen?

Kommentar

• MedlemNR35
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 905

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Utrolig hvordan JÅF strålte i sommersolen før kampen og slang rundt seg med vittigheter på tv2 zebra. Er det noen som forøvrig har sett han etter kampen?
                            Han smilte og takket Trond Olsen for kampen i ett lite klipp.

Kommentar

• Raskolnikov
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1453

Alle LSKs problemer kommer av at Fjørtoft prøver å holde humøret oppe!!
                              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1826

Idiotisk av fjørtoft å dra til st. tropez på "sossebursdag" når laget hans er i en så stor motgang som de er nå. Virker som han ikke bryr seg. mannen var i st.tropez når vi tapte på ETF, og grøønlund viste sin mening om det. Idiotisk av fjøra. Han må gå!

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  Idiotisk av fjørtoft å dra til st. tropez på "sossebursdag" når laget hans er i en så stor motgang som de er nå. Virker som han ikke bryr seg. mannen var i st.tropez når vi tapte på ETF, og grøønlund viste sin mening om det. Idiotisk av fjøra. Han må gå!
                                  Jesus...
                                  Vi skal for faen ikke være avhengig av manageren vår for å vinne mot Eidsvoll Turn. Det hadde ikke gjort noen forskjell om han var her.

Jeg vil faktisk påstå at cupens 2. runde er en ypperlig anledning for en leder å ta to dager fri. De siste månedene har nok Fjøra jobba langt mer overtid enn hva arbeidsmiljøtilsynet anbefaler, og et par dagers avspasering er helt greit.

Jeg tror mannen er mer tilstede og bryr seg mer enn hva som kanskje er sunt, og da er det pinlig å blåse opp en slik bagatell som aldri i livet hadde hatt betydning for utfallet av cupkampen.

Voks opp...
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• CFD
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2319

Det var da måte for hvor tabloide vi skulle være. Er du ansatt i nettavisen sigurdsen? Trenere og managere har også krav på ferie og dette var avtalt for lenge siden. Det hadde uansett ikke blitt en sak hvis LSK vant den kampen.
                                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1289

Ferie eller ikke, det sender ikke altfor bra signaler inn i spillergruppa at JÅF er på rivieraen og drikker champagne mens resten av LSK må grave møkk mot Eidsvold Turn.
                                      JÅF har jo selv sagt at LSK befinner seg i den dypeste krise noen gang. Da setter man seg ikke på et chartret fly med kjendiser og millionærer for å feire en "venns" 50 års dag i Frankrike og blir borte i dagesvis.
                                      Selvsagt hadde LSK tapt selv om Fjørtoft hadde vært på Eidsvold men JÅF må snart forstå at pressen elsker slike saker. Det har dessverre vært altfor mange tåpelige hendelser som lett kunne vært unngått hvis han kunne holdt en lavere profil.

Som jeg har skrevet mange ganger før.

Vi kan bare lene oss godt tilbake og vente på neste klovnestrek.

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Vi kan bare lene oss godt tilbake og vente på neste klovnestrek.
                                        Da kan du lene deg godt tilbake og vente. Mens du gjør det, kunne du tenke deg å gi beng i denne antifjørtoftpropagangdaen din. Begynner å bli mektig lei nå. Det er samma oppgulpet i innlegg etter innlegg uten at du har noe nytt å melde.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

Ferie eller ikke, det sender ikke altfor bra signaler inn i spillergruppa at JÅF er på rivieraen og drikker champagne mens resten av LSK må grave møkk mot Eidsvold Turn.
                                          Dersom du er av den tro at spillerne er avhengige av at manageren deres befinner seg i samme land som dem for å prestere mot lag som Eidsvold Turn, ja så foreslår jeg at du tar dette korstoget ditt mot Jan Åge og snur det 180 grader rundt og retter det mot spillerne isteden, og så krever at samtlige spillere tar sin hatt og går. For den type spillere kan vi ikke være bekjent med i Sportsklubben.
                                          Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

Working...