Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes vi burde hjelpe til som vi best kan men et kjempeoppmøte på en trening før kampen mot glimt. Det beste vi kan gjøre nå er å støtte mer en vi noen gang har gjort. Hadde vært fantastisk hvis vi klarte å organisere dette til å bli tidenes suporteroppmøte på trening.
Dette er bare et forslag. slett om dere vil. jeg er ny.
KANARI-KAFE PÅ ÅRÅSEN 31.5 klokken 10-14. Fuglatrening klokken 10. Salg av vafler, kaker, baguetter, brus og kaffe. Dagens: Fruktsalar m/vaniljesaus. Møt opp på Kanari-Kafeen 31.5!
Jeg vil ha skikkelig ville tendenser, kanskje så mange folk som det er på feltet i kamp. nå har vi faktisk muligheten til å vise hele landet hvem vi er.
Da jeg ikke får sjansen til å komme på lørdag tropper jeg opp i dag (hvis det er murlig). Men jeg vet jo ikke når eller hvor det er trening. Noen som kan være behjelpelig med svar? Evt, noen som skal ditt?
Hvis ikke så satser jeg på rundt kl 10 utenfor hallen, da jeg mener å ha hørt det et sted. Blir litt "farfeched" men jeg tar en sjans.
________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.
Da jeg ikke får sjansen til å komme på lørdag tropper jeg opp i dag (hvis det er murlig). Men jeg vet jo ikke når eller hvor det er trening. Noen som kan være behjelpelig med svar?
Jeg var treninga på Strømmen Stadion. Mye bedre humør i gruppa. også hadde dem en øvelse som fikk spillerene til å tenke før dem slo en ball. dem klarte å bruke sinn EGEN fotballhjerne. Det så meget bra ut.
Dem hadde også en fin innlegsøvelse. hvor det var 4 som la innlegg, og det var 2 mot 2 i feltet. mange gode innlegg, og sundgot hadde noen fine skoringer. Mens Kippe og Riseth var ekstremt bra i forsvaret. dem slapp vel ikke til en eneste sjanse.
Må også ta med Jr keeper'n Drin Shala, som vartet opp med mye bra.
Ser at LSK nå også stenger supportere ute fra Treningene sine. Hva med å stenge alt og alle ute fra såvel treninger som kamper? Da slipper noen å se hvor dårlige vi har blitt, og vi får mindre dritt i avisene. Noe å tenke på for de som eLSKer å stenge folk ute (Ja, jeg mener deg Per Mathisen, og deg Blank Grønlund)
Ser at LSK nå også stenger supportere ute fra Treningene sine. Hva med å stenge alt og alle ute fra såvel treninger som kamper? Da slipper noen å se hvor dårlige vi har blitt, og vi får mindre dritt i avisene. Noe å tenke på for de som eLSKer å stenge folk ute (Ja, jeg mener deg Per Mathisen, og deg Blank Grønlund)
Kommentar