Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi skriver til hverandre her, mens EOS har hele Norge som nedslagssted. I prinsippet ihvertfall. I praksis er det jo færre og færre som bryr seg om hva han mener.
Vet dette blir dumt dagen etter en fantastisk vidunderlig seier, men....
Hvor i svingende svarteste huleste er denne berømte Esten O. i dag etter at klanen i går sang "Lillestrøm ned i første, hater hater hater Kanaris" i 2*45??
Journalistisk integritet?? Nei det har jeg ikke sett...
"Derimot mener jeg at hat-ropene er minst like hørbare hos Klanen og hos
Brann-tilhengerne. Utgangspunktet denne gangen var imidlertid Åråsen og
LSK-ledelsen bekymring for at klubben ikke fikk sin del av
publikumsøkningen i år . Der framsatte jeg en hypotese. Synes du den er
håpløs, er det din rett."
Her har vi altså hypotesen hans - omsider..
"Men jeg er ikke så sikker på at den beste løsningen i denne saken er å ta
budbæreren for et for klart språk."
*lol*
Han skriver videre:
"Svenskene har hatt et voldsproblem knyttet til fotball. Vold er som regel
sosialt betinget. Dette er det altså mulig å unngå i Norge (som også var
mitt poenget)."
Legger dere merke til kjempepoenget i parantesen? Synes jeg ser for meg dagbla' overskriften: VOLD KAN UNNGÅS I NORGE
Esten svarte forøvrig i en mail til meg at han syntes LSK har spilt god fotball i år, og at dette stempelet vi har for kjedelig dødball-langpasning-fotball kun er et vedheng fra tidligere tider for de som ikke følger med.
Esten svarte forøvrig i en mail til meg at han syntes LSK har spilt god fotball i år, og at dette stempelet vi har for kjedelig dødball-langpasning-fotball kun er et vedheng fra tidligere tider for de som ikke følger med.
Som da alle journalistene som jobber for han fortsetter å klistre på... jammen gode journalister gitt!
«Vi håper på en verdig avslutning, at vi skal slippe å se vedkommende som en grønnsak, som et lallende slagtilfelle uten kontroll over verken blære eller tarm.»
Forfatter Torgrim Eggen i Journalisten om Dagbladet.
«Vi håper på en verdig avslutning, at vi skal slippe å se vedkommende som en grønnsak, som et lallende slagtilfelle uten kontroll over verken blære eller tarm.»
:lol:
Det var godt sagt. Hvor leste du dette?.
Det var dagens sitat i Nettavisen i går, i den lille spalten som heter "Stang Ut". Det hender at det dukker opp noen gullkorn der.
Kommentar