Her kan dere diskutere etter kampen.
Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra
Collapse
X
-
NOEN SOM BLIR MED Å GRAVE NED DOMMER EDVARTSEN?????????????:evil:
Han burde aldri i verden ha fått lov å blitt utstyrt med en fløyte og bestemme i Tippeligaen. Det klarer han faen ikke!Kommentar
-
-
Uff uff og uff..........Dette laget mangler rett og slett kvaliteter! Her må sjekkheftet åpnes på vidt gap.Kommentar
-
Kommentar
-
Hoj hoj hoj. Fikk ikke helt med meg hva Bjørn Johansen sa, men han oppsumerte det fint med noe som ligna på deta:
"Selv om laget framsto veldig dårlig, så var de taktiske disposisjonene noe man kan stille spørsmål ved"...Kommentar
-
Jevla bra trenerteam vi har, holder på Gundersen i 70 minutter til tross for labert spill, venter til det er 20 min igjen før de sette på Sundgodt som har kjempe statestikk mot Bodø Glimt, tør ikke sette på Myklebust når Pål steffen måtte ut, selv om vi måtte ha et mål. Også bruker de Essidiri på FEIL side? Har de vært på treningene i hele tatt?
Skulle aldri fjerna Tom Nordli!Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Fantastisk å klage på dommeren når vi har 10 utespillere som beveger seg i rullatortempo.Kommentar
-
Noen klager på Occean. Noen klager på Gundersen. Noen klager på Pedersen. Noen klager på Kiko. Noen klager på Essediri...osv.
Dette er vel rett og slett en kjede av spillere som ikke klarer å prestere sammen. Det er ingen samhandling, ingen rytme og ingen plan. Spillerene virker overnervøse med ballen i beina og det finnes ikke gode løp, initiativ og spillerglede.
Det er nesten fristet å tro at selv Berbatov og Ronaldo hadde vært dårlig på dagens Lillestrøm lag. Tror dette ligger veldig dypt innad i laget.Kommentar
-
That's it. I dag, 2. juni 2008 mistet jeg troa på LSK i Eliteserien 2009. Heretter er alle kamper fremover forberedelser til adecco 2009. Hvilke spillere blir med ned, og hvem stikker med en gang nedrykket er et faktum?
Laget i adecco neste år:
Moldskred
Pedersen - Biffen - Riseth - Johnsen
Essidiri - Søgård - Kisen - Midtun Lie
TAG - Gilbert
Det bør vel holde til en 7. plass
PetterKommentar
-
Kommentar
Kommentar