Fjørtoft får skylda.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Latvijan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 360

    Fjørtoft får skylda.

    Lillestrøms sportsdirektør Jan Åge Fjørtoft fortviler over den poengfattige sesongstarten. Utenfor banen blir han og trener Uwe Rösler utskjelt av Ivar Hoff.
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #2
    Nå overhørte jeg kommentaren fra Ivar Hoff, og det er vel bare Dagbladet som klarer å få rettet den spesifikt mot Fjørtoft/Rösler. Hoff pekte på ALLE som var hoppet rett inn fra spillerkarriere til trener/lederposisjon.
    Knurr...

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Urettferdig og skyte trener og sportslig utvalg... At dommer annulerer mål, overser røde kort og uflaks i avgjørende situasjoner skal ikke gå utover spillere eller ledere. Nå mæ Hoff skjønne at han ikke har noe med å kritisere sin egen klubb - begynner å bli lei denne mannen!! :twisted:

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Hoff er en dott.

        Han har sikkert merka at hans dager som kommentator snart er omme. Det "lureste" sleipe idioter som Hoff som jobber for TV2 kan gjøre da er å snakke dritt om LSK/egen klubb (spesielt LSK) slik at dem holder`n i TV-ruta litt til.

        Kommentar

        • ap4
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 271

          #5
          Synes Hoff var et friskt pust da han begynte som kommentator for en del år siden. Men i det siste har det bare blitt patetisk. Virker som han bare slenger ut kommentarer for å provosere og ikke noe annet.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Ivar gir oss mer PR enn kjeft - sett over en hel sesong. Omtaler stadig LSK som "vi" og "oss".
            Ikke glem at han er hyret inn av TV-kanalen for å provosere, for å underholde. Det klarer han på en ypperlig måte.
            Men det gjelder ikke å ta alt så alvorlig.

            mvh
            perta
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7097

              #7
              Ivar Hoff er det uansett ingen som tar på alvor lengre. Synd at han har sunket så dypt siden glansdagene i '93.

              Se litt bort fra det et sekund og la det synke inn at den såkalte "journalisten" Morten Pedersen velger å fokusere negativt på en sånn type idiot-sak samme kveld som vi rundspiller Rosenborg i stedet. Dette er altså kremen av norske journalister (vil de ha oss til å tro).

              Dagbladet, ræva mi ler av dere.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Greit at Hoff sier mye rart, men det bør ikke være tvil om hvilken klubb hjertet hans banker for.

                Hvem andre enn Ivar Hoff kunne forlange at Tv2 slang opp tabellen 3 sekunder etter at Kippe scoret i Kristiansand?
                (Og han fikk viljen sin. :lol: )
                Knurr...

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  #9
                  Jeg synes Hoff har en viktig rolle i mediebildet der han setter ting på spissen. Han elsker klubben, men lar ikke det stoppe han fra å være kritisk. Han snakker varmt om VIF selv om han ikke liker dem, men gjør det pga at de fortjener det.

                  Sånt står det respekt av. DET er objektiv journalistikk og så langt fra Esten O. Sæther som man kan komme.

                  Kommentar

                  • PA
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 500

                    #10
                    gamle-perta Skrevet: 10:18 - Mandag 02 Mai 2005 Tittel:

                    --------------------------------------------------------------------------------

                    Ivar gir oss mer PR enn kjeft - sett over en hel sesong. Omtaler stadig LSK som "vi" og "oss".
                    Helt enig med deg. han gir oss mye PR. Jeg var og så kampen på Åråsen, så jeg har ikke hørt hva han sa. men tror han ikke at han la skylda på Fjøra og Rosler. Dagbladet får sikkert bare vinklet det sånn

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #11
                      Skjønner ikke hvorfor mange kritisrer Hoff'ern slik! Mannen har et stort hjerte for LSK, og gjør ingenting for å skjule dette på riksdekkende tv. At dagbladet driver å vrir og venger på det han sier gir jeg faen i, den avisa bør INGEN ta seriøst, hvertfall ikke når det gjelder sport.

                      Synes Hoff er rå jeg!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Ingen som bryr seg om hva Dagbladet sier, men det hadde vært bedre om Hoffern hadde sagt litt positive ting også - greit å komme med saklig kritikk... Men jeg liker ikke og har aldri likt typen. Han var en av Erlandsen`s kompiss og skjelte han deretter ut. Ikke bar!

                        Kommentar

                        Working...