Karakterboka; Bodø/Glimt-Norges dårligste lag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Karakterboka; Bodø/Glimt-Norges dårligste lag

    Juksende, sytende samejævler med landsdelskomplekser langt opp i ræva - LSK 1-0
    Sjanser: 8-3

    Første omgang var vel grei nok. LSK tett og kompakt og flinke til å tette igjen bakover, mens Søgård og Mouelhi pakket inn Runar Berg etter tur. Satt likevel med en jævlig følelse av at det bare var et tidsspørsmål før Glimt slapp til foran mål, og jaggu om jeg ikke fikk rett igjen, gitt.

    Andreomgang var en tragedie og en skam fra ende til annen. Ikke bare lot møkkapikken med fløyta alt av feil innkast (telte 13 fra Hamoud, og det var bare etter pause), sutring og klaging (hver gang Runar Berg og Trond Horolsen var i bildet) og kronisk avblåsing av LSK-spillere som er høyere enn 1.90 (da Sundgot får gult kort for protester, skal han faktisk ha straffe i forkant, og den gulkledde drittsekken ramler som et havneludder i Mombasa).

    Men vi kan nok en gang bare takke vår egen tafatthet. Kompakte før pause, baktunge og bevegelsesløse etter pause, da vi bare løp etter ballen.

    "Taktikken" som utfoldet seg etter pause fra trenerbenken bare gjør behovet for å få inn en ny trener før spillerflyet lander på Gardermoen i kveld. Et kort utdrag:
    *TAG fra start. Modig, men etter hvert uforståelig. Byttet ut etter 71 minutter. Hans to involveringer var et fint innlegg til OO før pause, og en komplett talentløs avslutning.
    *Arild inn først etter 71 minutter. Burde ha kommet på i pausa.
    *Karim Essediri PÅ VENSTREVING? VENSTRE VING?! VENSTRE VING?! HVA FAEN HAR KARIM ESSEDIRI PÅ VENSTRE VING Å GJØRE?!

    Karakterboka blir kort og brutal. Jeg mister snart livslyst, pågangsmot og troa på annet enn å se LSK i Adecco i 2009:
    Otto 7. Manns jobb og vel så det. Sjanseløs på målet.
    Pedersen 1. Så ut som en bedriftsspiller etter pause mot Hamoud og Sørensen.
    Riseth 3. Kunne ha ødelagt dagen allerede etter ti minutter, med dribling i egen 16-meter. Utilgivelig. På det jevne etter pause, dårlig med ballen.
    Kippe 6. Bestemann i forsvaret med god margin. Går foran med muskler og baller. Vinner masse dueller og prøver å holde fireren samlet.
    PSA 4. OK første omgang, dårlig andreomgang da Olsen trakk mer innover og nedover i banen. ETT godt raid og innlegg med ballen. Håper ikke lyskestrekken blir langvarig.
    Brenne 3. Fin før pause, involvert i våre to sjanser da. Forsvinner ut av kampen etter pause, og ser nesten halvhjertet ut i returløpene sine. Virker småsur og ute av form.
    Søgård 3. God før pause. Hadde god kontroll på Runar Berg, og holdt seg til det enkle. Lå tett på ballfører og stengte av bra. Horribel etter pause. Blir rundlurt og støter feil der han gjorde alt riktig før pause, og har mye av skylda i at BG fikk vendt opp og vinklet utover så mange ganger.
    Mouelhi 4. Samme som Søgård, men bedre andreomgang. Brøyt opp og leste ballbanen bedre enn makkeren. Blir for baktung, i likhet med resten av laget, etter pause.
    Midttun Lie 4. Tatt av, men skjønner ikke helt hvorfor. Var ikke stort dårligere enn noen av de andre offensive "ressursene" våre. Nydelig ball til TAG, som naturligvis brente. Før pause nestsistemann på ballen på vår store sjanse.
    Gundersen 2. Fikk tross alt til den nevnte involveringa i første omgang, og var tidvis flink til å komme bakover før pause. Rævva og vel så det etter pause, og burde aldri ha kommet ut til de siste 45.
    Occean 3. Dårlig igjen, og omstendelig, overoptimistisk på egen teknikks vegne og taktisk på ofte på bærtur kampen igjennom. Men skaper tre overganger og er involvert i to av våre brukbare situasjoner. Legger godt igjen på hue flere ganger også, men slett ikke godt nok. Bør benkes.

    ->Essediri. På VENSTRE ving? VENSTRE VING? FY FAEN!
    ->Arild. Kom inn alt for seint. En egenskapt halvsjanse og fire vunne dueller, etter det jeg så. Kjefter på seg gult kort da han skulle ha hatt straffe. Surt, men urutinert av Arild likevel.
    ->Bertheussen. OK innhopp da kampen var tapt. Redda på streken.

    Jeg sier som Anne Holt: Nå begynner også jeg å tro at det kan bli vanskelig å redde plassen.
    Last edited by trigz; 02.06.2008, 20:28. Begrunnelse: Enig - 4 er for mye, Brenne
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Spillerbørs Bodø-Lsk

    Otto 7 eneste som blør for drakta.
    Psa 2 Fordferdelig er ingen back for faen.
    Vidar 4 Er rett og slett mye bedre på midtbanen.
    Kippe 6 Eneste som for godkjent i forsvaret.
    Pedersen 2 Er faktisk dårligere en i 97.
    Brenne 0 fy faen bare pirker og pirker legg vekk primadonna taktene og jobb for faen.
    Kiko 2 har spilt den ene kampen i året(VIKING)som han er god.
    Søggen 3 løper i motsetning til alle andre.
    Mtl 1 Ikke god nok for start,hva faen skal vi med han da.
    Gunda 2 hadde blitt helt om han hadde scoret,virket tung.
    Occean 3 Sterk til å holde på ballen ,men hvor er dem som han skal levere ballen til. Tar med innbytterne også
    Arild kommer inn alt for seint.
    Betong Erik Faen han er rå sterk ingen fare om det blir skader bak.
    Karim Feil side gjorde ingen ting ut av seg.
    Kfl 1 Var det noen der.
    Fjøra hent noen spillere på øverste hylle eller gå av.Ingen av de vi har hentet er bra nok.

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1820

      #3
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Otto 7 eneste som blør for drakta.
      Psa 2 Fordferdelig er ingen back for faen.
      Vidar 4 Er rett og slett mye bedre på midtbanen.
      Kippe 6 Eneste som for godkjent i forsvaret.
      Pedersen 2 Er faktisk dårligere en i 97.
      Brenne 0 fy faen bare pirker og pirker legg vekk primadonna taktene og jobb for faen.
      Kiko 2 har spilt den ene kampen i året(VIKING)som han er god.
      Søggen 3 løper i motsetning til alle andre.
      Mtl 1 Ikke god nok for start,hva faen skal vi med han da.
      Gunda 2 hadde blitt helt om han hadde scoret,virket tung.
      Occean 3 Sterk til å holde på ballen ,men hvor er dem som han skal levere ballen til. Tar med innbytterne også
      Arild kommer inn alt for seint.
      Betong Erik Faen han er rå sterk ingen fare om det blir skader bak.
      Karim Feil side gjorde ingen ting ut av seg.
      Kfl 1 Var det noen der.
      Fjøra hent noen spillere på øverste hylle eller gå av.Ingen av de vi har hentet er bra nok.
      Brenne var elendig, men bedre enn kanari-fansen, Tag og pedersen

      Kommentar

      • fotball_marthe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1069

        #4
        Horribel kamp av Vidar Riseth. Fortjener ikke 4 engang. Hadde to tabber der som kunne blitt fatale hadde det ikke vært for at andre ( Kippe) hadde rydda opp.
        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Brenne 4?? En generøs 1.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • fotball_marthe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1069

            #6
            Moulhi var dårlig i dag. Ville gitt ham en 3'er. Dessuten.. Hvorfor i all verden snur han rævva til på scoringa der ??
            Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Karakterboka; Bodø/Glimt-Norges dårligste lag

              Gjetter vilt på at ingen andre gidder dette, så da tar jeg på meg den i dag.
              Først og fremst vil jeg takke Tom Nordlie for å ha ødelagt klubben min. Jeg har fjernet tommlene jeg ga opp som takk for Cupgullet, for ærlig talt, han fortjener ingenting annet enn avsky. Jeg gir blanke faen i at han er glad i klubben, han burde aldri fått jobben, og ja, jeg tar svært gjerne kritikk på mitt eget forsvar av mannen. Vi er nå glohete kandidater for nedrykk, og det skyldes ingen andre enn nettopp Tom Nordlie. Han solgte unna all kreativitet og fart, og kastet bort millioner av kroner på rein dritt. Mannen bør aldri få trene et fotballlag igjen, punktum. Jeg unner rett og slett ingen andre å oppleve det jeg føler nå, og med unntak av småklubber fra Vestfold og Telemark er det resultatet overalt han har vært. Jeg kommer aldri til å tilgi behandlingen av Shane, Pål og Kasey, hvis tilstedeværelse alene ville ført til at vi aldri ville vært der vi er i dag.

              Otto: 5
              God kamp. Kan ikke klandres for målet, og er lagets eneste spiller som står til godkjent så langt i sesongen, med et mulig unntak for blurkhern.

              PSA: 4
              Får kampens eneste korrekte gule kort, men har stort sett god kontroll på Olsen som ikke gjorde annet enn målet sitt, som strengt tatt var mer enn nok. Klart best av sidebackene, uten at det betyr noe som helst så lenge Shane spiller for Lyn og vi er rævva.

              Frode: 6 BB
              Den eneste klassespilleren i stallen per dags dato. Er god uansett hvor elendige resten av laget er.

              Riseth: 3
              Elendig. Klart den dårligste kampen han har spilt for oss. Tre forferdelige involveringer som alle trekker ned minst 0,75 per stykk.

              Pedersen: 2
              Elendig. Altfor treig, og totalt uten offensive bidrag. Blir pissa på av det som muligens er seriens beste høyreside i Hamoud(SHARIF! SPENN!!!) og Sørensen, uten at den betegnelsen forsvarer innsatsen hans.

              Joooooon? 3
              Har den eneste kreative pasningen fra lyseblå(fy faen) kant i hele dag og er ellers usynlig. Jeg aner ikke om dette har noe med at han ikke fikk ballen eller om han ikke kom seg i posisjon. Er bortimot den eneste spilleren i laget som faktisk kan gjøre noe med ballen i beina.

              Espen: 4
              Får minst to poeng i Espenbonus. Ikke godt nok, uansett hvor vondt det gjør meg å si det. Trenger kamptrening og en kreativ spiller ved siden av seg på midten.

              Kalle: 4
              Snur rævva til når det teller, og det trekker ned. Ellers er han den eneste spilleren som prøver på noe som helst konstruktivt, uten at det betyr at han er i nærheten av å være bedre enn seriens beste defensive midtbanespiller. Gjett spinnvilt på hvem i helvete det er, hvem han spiller for, og på nøyaktig hvor mye bedre han er enn alle midtbanespillere på hele Romerike tilsammen. KOM HJEM!!!!

              Brenne: 1
              Fy faen.

              Occean: 2
              Prøver, men holder ikke nivået. Jeg begriper faen ikke hvorfor denne fyren får lov til å spille for klubben min. Muligens god nok for Nybergsund.

              Gundersen: 2
              Tja, han kommer til den største sjansen i kampen og kaster den rett i toan. Men han kommer til den! Trenger matchtrening, og den eneste måten å få det på er... Å spille matcher.

              Subs:
              Arildo: For kort tid til å gjøre noe, i tillegg til at han spiller på et lag som ikke gjør noe for at han skulle kunne gjøre. Bør spille uansett.

              Essediri: Hvorfor skal man sette inn en spiller hvis største styrke er høyrefoten om han skal spille på venstresida???

              Bert: Ikke involvert.

              KFL: Jeg kan ikke uttale meg ettersom TV2(DØ!!!) slo av mikrofonen med engang man hørte tilløp til sang fra dere. Helt utrolig.

              Erland og Frode: 3
              Skal ha kudos for å ha gått tilbake til riktig formasjon, men ditto kritikk for å ha startet med Olivier Ubrukelig og for å ha fucka opp alt av taktiske disposisjoner i løpet av kampen. Essediri på venstrekant? Er dere drittfulle?

              Svein Islamabad: 2
              Enda en dommer som faller for anti-Lillestrømpropagandaen. Dømmer omtrent 100-0 i prosenter, favør Bodø/Glimt. Alt er frispark, og LSK er satan. Helt håpløs, og bør holde seg til hockey. Og merk, denne kritikken kommer på tross av at han ikke hadde noen avgjørende betydning på kampen. Jeg er drittlei.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Dæven. Du gadd. Regna med at du droppa det, så jeg slang ut en sjøl. Skal lese den når jeg har lagt guttungen.

                Da har jeg lest. Jeg begriper ikke hvorfor du mener Glimt juksa, og jeg forstår ikke hvordan du kan gi Brenne 4. Utenom det er vi vel stort sett enige. Jeg orker snart ikke mer.

                Ville: Dra til helvete, din jævla drittunge.
                Last edited by Grusom B; 02.06.2008, 20:35.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Mange spillebørser ser ut som vi er enige i det meste.

                  Kommentar

                  • Arind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2006
                    • 459

                    #10
                    Jeg gidder ikke vurdere karakterer engang......her er det snakk om kollektivt forfall.....med unntak av kaptein og keeper for får tommel opp!
                    En kanarifugl er en stolt kriger......hvor er han nå???
                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                    Kommentar

                    • fuglungen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2004
                      • 195

                      #11
                      De som lurer på hvorfor gundersen ikke har spillt tidligere i år regner jeg med fikk et kontant svar idag.

                      Espen Søgard 3?? Syntes desverre ikke den holdt til mere enn 1 1/2.

                      Trener teamet 1: 20 minutter på Arild sundgot?? Essediri på venstre??

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        [moderatormelding] en tråd med karaktersetting holder. trigz var først ute, mens Grusom hadde den beste trådtittelen. [/moderatormelding]
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7080

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          [moderatormelding] en tråd med karaktersetting holder. trigz var først ute, mens Grusom hadde den beste trådtittelen. [/moderatormelding]
                          Tja, jeg kan ikke vedkjenne meg trådtittelen. Jeg mener fremdeles at Vredens Druer, min gamle klubb i åttende divisjon, ville slitt mot LSK. Sannsynligvis også Hersleb og Frognerparken 2. Så vi er i tilfelle Norges fjerde dårligste lag.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Stabellmaster
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2008
                            • 112

                            #14
                            Tenk laget vi kunne ha hatt med verdens beste manager.

                            ----mifsud--sundgot---
                            ----------koren---------
                            --gylfi------------riise--
                            ---------kasey--------
                            Shane--kippe--PSA--Stoffe

                            Kommentar

                            • Kjelstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 352

                              #15
                              LSK fortjener ikke engang å få en karakterbok. De bør få melding med hjem, at sånn oppførsel tålereres ikke...
                              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                              Kommentar

                              • Kjelstad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 352

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                                Tenk laget vi kunne ha hatt med verdens beste manager.

                                ----mifsud--sundgot---
                                ----------koren---------
                                --gylfi------------riise--
                                ---------kasey--------
                                Shane--kippe--PSA--Stoffe
                                Og med dette laget hadde vi ikke trengt en keeper engang
                                -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #17
                                  Karakterbok ?!

                                  ja, ja ... Otto var ikke så værst, mens resten av laget var det. Her inkluderes også spenstige taktiske manøvrer fra trenerbanken.

                                  Her har du har nok stolper til å bygge et gjerde, trigz.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    #18
                                    Koselig at dere lager spillerbørser, men jeg ser ikke helt poenget når ingen vet hva de skal gjøre med ballen utpå der. Vi burde ha en "taklingsbørs" i stedet som dreier seg om det eneste menignsfulle spillerne gjorde i dag. Spille gjør vi i allefall ikke.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #19
                                      og den gulkledde drittsekken ramler som et havneludder i Mombasa


                                      ...og her vant du en anbefaling fra meg. Trigz: 3 poeng!!!
                                      Forøvrig utrolig hvor lett det er å få LSK offensiv avblåst. Det er jo bare å legge seg ned i feltet, også blåser dommeren frispark for motstanderen.
                                      Slik får man ikke mange dødballmål i løpet av en sesong akkurat...
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • eidurgud
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • May 2008
                                        • 8

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Juksende, sytende samejævler med landsdelskomplekser langt opp i ræva - LSK 1-0
                                        Jeg prøver å trå veldig forsiktig nå, men hva mener du Glimt juksa med?

                                        Det var (etter min mening) en jevn kamp, som kunne endt med seier til begge lag, eller uavgjort for den saks skyld, at det blir Olsen som avgjør er bare sjebnens ironi.

                                        Kanarifansen som kom på Myra skal ha honnør, de hørtes mye bedre enn det isberget gjorde, og isbjørnene var mange, mange fler enn KFL.

                                        Så at noen poengterte innkastene til Hamoud, dette er noe han har holdt på med i hele år, skjønner ikke at det ble spilt nesten 9 kamper før en dommer endelig sa ifra om at mannen ikke kan ta et skikkelig innkast.

                                        Kommentar

                                        Working...