Vi rykker IKKE ned!(var NÅR, var hvis, var tidligere når, var enda tidligere hvis)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

Vi rykker IKKE ned!(var NÅR, var hvis, var tidligere når, var enda tidligere hvis)

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å starte en tråd som dette i min livstid, men dessverre er det på tide å se realitetene øynene.

Vi kan rykke ned, og vi er på god vei.

Kampene har begynt å ligne hverandre. Ingen offensiv samhandling, ingen glød, ingen killer instinct, ingen vil ta ansvar. Har gutta i praksis allerede gitt opp?

Så hva skjer dersom vi rykker ned? Spillerflukt er nok punkt nummer en. Enorme økonomiske tap nummer to.

Det jeg så frykter aller mest er at vi da aldri kommer oss opp igjen, for let's face it. Egentlig er det Lillestrøm har prestert de siste 34 årene umulig for en klubb fra et lite tettsted.

Det er grenser for hvor ofte et mirakel kan skje innenfor Skedsmos grenser.
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

Samma faen hvilken divisjon vi er i, jeg er der.

Det som er positivt med et nedrykk er at vi kanskje også får en opprydding i administrasjonen.
    MEN, i bunn og grunn så finnes det vel ikke noe positivt med et nedrykk.

Petter

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7130

Går vi ned, tipper jeg det satses maks neste år for å gå umiddelbart opp igjen. Vi har fortsatt et så stort navn i norsk fotball at det ikke vil endre noe på kort sikt.

Men det kommer ikke til å skje. Tipper det handles kraftig i sommer. Klubben ser garantert det samme som vi ser - vi er blottet for kvalitet i backleddet (Nordlies feil) og blottet for vinger som kan servere midtspissene, som begge har det til felles at de er best i lufta (TAG og Myklebust ikke medregnet).

Spillerflukt ser jeg ikke på som noe negativt med den stallen vi besitter pr dags dato, for å si det forbanna mildt og jævla forsiktig.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

OM det skulle skje, så skal jeg faenmeg dra på fler bortekamper enn jeg vanligvis gjør, og jeg skal synge høyere enn noen gang. Tipper det vil gå en faen i oss alle. Hvertfall de av oss som ikke er rasshøl!

Kommentar

• MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

Mulig det er min oppgitthet som snakker nå men det er første gang ordet spillerflukt gir meg vannsmak i munn.

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Jeg føyer meg til både veiron og trigz utsagn, men samtidig vil jeg komme med følgende:

Per Berg, jeg setter stor pris på pengene du har kastet inn i klubben vår, men samtidig vil jeg si dette: Du skylder oss en unnskyldning for sparkingen av Uwe, og ansettelsen av Nordlie. Enkelt og greit.
            Last edited by Grusom B; 04.06.2008, 11:32.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

Krysser fingerne for at alta klarer seg i 1.div.

Årets Satsningstur 2009: ALTA AWAY!
              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

Makan til pessimisme folkens....FY SKAMME SEG!
                Det er greit at vi spiller ræva fotball om dagen, men slike teite tråder kan vi ta opp hvis det er like ille ille i oktober......EN KANARIFUGL ER ALLTID OPTIMIST! :twisted:
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1287

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Jeg føyer meg til både veiron og trigz utsagn, men samtidig vil jeg komme med følgende:

Per Berg, jeg setter stor pris på pengene du har kastet inn i klubben vår, men samtidig vil jeg si dette: Du skylder oss en unskyldning for sparkingen av Uwe, og ansettelsen av Nordlie. Enkelt og greit.
                  Patetisk. Uten Per Berg ingen spillere så greit er det for øyeblikket.
                  Nå må folk komme over Rösler. Uroen han spredte (sammen med JÅF) er på full fart inn i dagens Viking også. Tom Nordli ga oss i allefall en tittel og hvis LSK skulle rykke ned så er det andre enn Tom Nordli som må ta skylda. Fjørtoft og co. hadde 18 og nå 17 kamper og redde stumpene på. Klarer de ikke det vil Fjørtoft og co fremstå som bøddler når LSK historien skrives i fremtiden.

Kommentar

• chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

Moderatormelding:

Mange innlegg er slettet. Trådstarter spør om hva som skjer hvis vi rykker ned. Det er dermed tema for tråden, og ikke alle andre varianter av formasjoner, hva hvis Uwe var her, osv.
                    Bølerkanaris

Kommentar

• Hertis
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 173

rykker vi ned, stikker vel endel spillere, så da må vi få noen unge sultne spillere til å erstatte dem.. Så herjer vi i adecco som odd neste år

Men håper såklart vi holder oss

Kommentar

• haak
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2007
                        • 141

Hvis vi rykker ned kommer jeg til å begynne å grine. Og da får vi se hvilke spillere som virkelig har baller. De som eventuelt spiller oss ned skal bli med ned! Den eneste som jeg aksepterer at drar er Riise. Han har ikke hvert en del av dette og er for god for adecco! Resten av spillergruppa må ta ansvar å bli med ned, så lenge de er ønsket av klubben. Styret må også ta en skikkelig rengjøring.

Men tviler på at vi kommer i denne situasjonen.

Kommentar

• Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

Nedrykk ofrer jeg ikke en eneste tanke i juni, det kommer sjeldent noe godt ut av å ta sorgene på forskudd. Fokus må ligge på neste kamp, og hva som kan gjøres for å forbedre prestasjonene. Å klare å ta en kamp om gangen tror jeg blir utrolig viktig for laget i denne situasjonen, det blir nødvendig for spillerene å unngå å tenke for mye konsekvens nå (ser jo stort sett ut som om de hele tida er redde for konsekvensene av hver eneste handling i øyeblikket).

Men jeg må innrømme at de taktiske valgene idag skremte meg. Det kan bli viktig å få en ny trener på plass fort som faen!

Kommentar

• knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9537

Hvis vi rykker ned, og Alta holder seg i Adecco'n, så blirre som døm sier:

"Tenk å reise så langt, bare førr å få bank".

Kommentar

• LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

Hvis vi rykker ned vil hvertfall mange av spillerne føle seg noe mer komfortable med nivået.

Kunne vært en perfekt anledning for å kvitte oss med en rekke spillere, for så å bygge opp laget med spillere som ikke er skada eller blitt middelmådige og overbetalte.

heldigvis har NFF bestemt at Norge med 4,7 mill innbyggere skal ha 16 lag i øverste divisjon, noe som innebærer at alle lag med nok innbyggere til å kunne trekke over 4000 tilskuere skal få spille i TL.

Mao. når lag som Sandefjord og Bryne kommer til å være å finne i TL i årene fremover frykter jeg ikke Adecco ligaen for LSK, hvertfall ikke mer enn en sesong.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

Rykker vi ned er jeg redd vi kan bli borte fra toppen av norsk fotball lenge. Dessverre.

Se hva som hendte med Kongsvinger, en liten upopulær klubb (let's face it, ingen andre KFL liker LSK) fra ett sted i konkurranse med Oslo (uten sammenlikning forøvrig).
                                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

Rykker vi ned får man 10-12 nye baner på banehopperlista! Gleder meg til 16 mai kamp borte mot Hødd.

Kommentar

• veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

Opprinnelig skrevet av VK
                                    Rykker vi ned får man 10-12 nye baner på banehopperlista! Gleder meg til 16 mai kamp borte mot Hødd.
                                    Jeg driter langt i den lista! Jeg vil IKKE ut av det gode selskap. Satser på at LSK bruker sommerferien godt og at skadede spillere som kommer tilbake og nye innkjøp hever laget betraktelig.

Nå er det er livsviktig at vi får en seier mot de jævla veiarbeiderne fra Ålesund på søndag!

Kommentar

• Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

I helvete for en tråd. Det er spilt 9 av 26 kamper og vi snakker om nedrykk... Det er 17 hele fotball kamper igjen - vi beviste mot Viking at vi kan ta poeng hjemme og det tror jeg starter allerede mot Ålesund i neste runde.

Hva hvem og hvis skal ikke nevnes før det i realiteten er klart at vi går ned

Skjerping og tenk positivt!

Kommentar

• Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

Sånn som ståa er nå tipper jeg vi holder et middels adecco nivå. Tror ikke vi hadde slått lag som start og odd nå. Det er skremmende det som har skjedd, og vi er ikke til å kjenne igjen. Om vi går ned tør jeg ikke spå noe som helst om hva som skjer videre. For da kan alt skje. Se på odd de kommer rett opp igjen. Er ikke så sikker på at det hadde skjedd med oss.

Kommentar

Working...