Vi rykker IKKE ned!(var NÅR, var hvis, var tidligere når, var enda tidligere hvis)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

Er vel egentlig enig med deg Fritz, men er bare så jævlig deppa nå.

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Lillestrøm Sportsklubb har vært i toppen av norsk fotball siden 1975, og vi snakker tradisjoner og kultur. Ikke faen om vi skal ned igjen. Vi kommer heller ikke til å nyte godt av et nedrykk. ALDRI!!

Det er forskjell på å krisemaksimere som kanskje jeg er flink til, til å mene at vi har godt av et nedrykk, for det har vi ikke. Og det er virkelig ikke mer å snakke om!!

Petter

Kommentar

• Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 720

Opprinnelig skrevet av SirBusby
        For det første så sleit vi ikke med å skape sjanser mot Turn. Kun en god Aksnes hindret at vi fikk hull på byllen.

Om vi har godt av et nedrykk? Tja - så får vi se hvem som har mot og klubbfølelsen igjen til å føre laget opp igjen. Samtidig får vi en idikasjon på hvem som kun er ute etter status, penger og damer. Tipper en spiller som Bjørkøy forsvinner - ikke meg i mot. Sats heller på unggutta - de kan da umulig være noe dårligere.
        Hvilken kamp så du - er jeg snill skapte vi 5-6 50% sjanser. Drittbra vøttttt
        Last edited by Smukken; 05.06.2008, 20:15. Begrunnelse: pølsefingre
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Lynvingen
          Medlem
          Bøffel
          • Apr 2006
          • 34

Jeg synes dere som mener det kan være "greit" å ta et år i første div for å samle seg, bytte ut spillere, trenera osv bør tenke dere om en gang til. Det er ikke sånn at man automatisk rykker opp igjen fordi man "hører til" i tippeligaen. Hvis vi skulle rykke ned i år er jeg stygt redd for at vi blir der ei stønn.

Bank i bordet.

Kommentar

• haak
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2007
            • 141

Klubben takler ikke et nedrykk økonomisk! Så dyre lønninger går ikke i adecco. Resten av året vil bli avgjørende for sportsklubbens historie!!

Kommentar

• Aspecho
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Dec 2006
              • 163

Opprinnelig skrevet av m_skedsmo

Jeg ser det som en utopi at mange spillere forsvinner til eliteserieklubber. Sånn som de er nå er de ikke gode nok.
              Vi kjøpte Steinar Pedersen og Jon Midtun Lie... Ingenting er umulig.

Kommentar

• MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

Tror kanskje dette tapet kan være med å redde Tippeligaspill neste år.

Håper nesten vi ryker ut ved første mulighet i UEFA cupen også slik at vi fullt og helt kan konsentrere oss om Tippeligaen. Jeg ser ikke helt hvordan denne gjengen med kyllinger klarer å konsentrere seg om 3 ting slik situasjonen er i dag.

Kommentar

• veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

Vi har jo faen ikke mulighet for å vinne noe som helst i år. Herlig!
                  Nå skal vi være glad for å unngå nedrykk, og det blir jo spennende i seg selv. Helvete!

Kommentar

• Rathsmeister
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 561

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35

Håper nesten vi ryker ut ved første mulighet i UEFA cupen også slik at vi fullt og helt kan konsentrere oss om Tippeligaen. Jeg ser ikke helt hvordan denne gjengen med kyllinger klarer å konsentrere seg om 3 ting slik situasjonen er i dag.
                    Du mener med andre ord at spillerne har konsentrert seg om UEFA-cupen... TL og NM kan det umulig være...
                    Mvh
                    Martin Raths

Kommentar

• MedlemNR35
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 905

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                      Du mener med andre ord at spillerne har konsentrert seg om UEFA-cupen... TL og NM kan det umulig være...

Det jeg mener er at slik situasjonen i LSK er nå så bør vi kun konsentrere oss om Tippeligaen. Ingenting annet.

LSK er i en slik forfatning at vi ikke har noe som helst å gjøre i UEFA cupen og bør nedprioritere den for å sette alle øynene vi har på å unngå Adecco neste år.

Når jeg tenker meg om så kanskje det var det de gjorde mot Eidsvold Turn i dag?

Kommentar

• kinstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2007
                        • 406

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35

De har vel fortsatt bare en ting å konsentrere seg om. Å vinne kamper. Det får være samme hvem de spiller mot.
                        ________
                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

Joda, men vinner vi ikke kamper på Myhrer så vinner vi ikke kamper i Belgia og Skottland.

LSK`s PRI 1 bør være Tippeligaen.

Kommentar

• Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1094

Roteklubb

Jeg er redd LSK er i ferd med å bli Norges svar på Leeds....

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Opprinnelig skrevet av haak
                              Klubben takler ikke et nedrykk økonomisk! Så dyre lønninger går ikke i adecco. Resten av året vil bli avgjørende for sportsklubbens historie!!
                              Hva ?!? Får dissa spillera lønn også !!? Det bør det jo snarest bli slutt på.
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Martini
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 294

Faen for en trist tråd.....
                                Men hvis vi skulle finne på å rykke ned om 17!!! serierunder, så er det vel hvertfall på tide å begynne med resultatbasert lønn....Slik at spillera virkelig begynner å BLØ for drakta...
                                FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• aro1996
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Aug 2007
                                  • 1

Kanskje vi trenger å rykke ned, så de i styret får noe å tenke på. Jeg sa hva jeg mente om Tom Nordli i fjor sommer, men det ble moderert bort ganske raskt. -Men det er vel ikke bare Tom N. som har ansvaret for spillersalg og kjøp.....

Simen Brenne er oppskrytt.

Kommentar

• Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                                    Jeg håper for guds skyld at vi ikke rykker ned. Jeg er sjeleglad det bare er ett lag som skal ned i år, vi hadde ikke greid oss ellers.
                                    Vi må slutte å lure oss selv med at bare ett lag rykker ned. Det nest siste laget spiller kvalifisering mot et Adeccoliga-lag. LSK tapte over to kamper mot Käerjéng og er helt klart kapable til å gjøre det samme i en kvalik. Målsettingen for sesongen må nå være å kapre den gjeve 12. plassen. Da må vi trolig legge Aalesund og HamKam bak oss. Jeg ser ingen andre seriøse nedrykkskandidater.

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

I dag tjente jeg 2000,- på å spille på at LSK skulle tape. Det var en gevinst med bismak. Nå tror jeg faen meg at vi kommer til å rykke ned...

Kommentar

• KanariGulFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 454

Jeg håper for ALL del at vi IKKE rykker ned.. Rekka med år vi har vært i toppserien er IKKE til å brytes. For evig og alltid i eliteserien... Vi skal atter igjen bli NORGES BESTE LAG

Kommentar

• Thomas fugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2003
                                          • 137

Selv om det ikke er dagligdags for Lillestrøm å ligge så langt ned på tabellen så skjer dette noen vært eneste år. Faktum er faktisk at mange lag løfter seg om ikke til nye høyder så er det ganske mange kamper å jeg tror ærlig talt ikke vi havner helt i bånn når sesongen er ferdig spilt.

Å spekulere i om vi rykker ned er en håpløst fokus akkurat nå. Og sitte å prate om hvor mye man kommer til å støtte gutta i adeccoligaen er også rimelig teit spør du meg. Se til Helvete å støtt dem nå!!
                                          - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

Working...