Vi rykker IKKE ned!(var NÅR, var hvis, var tidligere når, var enda tidligere hvis)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vinje
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Feb 2006
    • 110

Det verste her er at så og si alle legger stor vekt på at "vi er så gode supportere, så vi kommer og synger selv mot Sandnes/Ulf" Mange her som tror det er å være god supporter dersom du uttaler gang på gang at du skal støtte laget uansett.

Gode supportere stiller også krav til spillere og trenere. Når laget fremstår som en gjeng overbetalte idioter, som er redde for å ha ballen i en fotballkamp, så bør vi kunne KREVE at noe skjer! Jeg trodde spillere i Tippeligaen spilte fotball fordi de synes det er gøy med ball, men slik LSK fremstår nå virker det mer som om de er tvunget på jobb, og at de frykter ballen som pesten.

LSK har bedre treningsfasiliteter nå enn noen gang før, alikvel ser de dårligere trent ut en noen gang. Alt går så tregt at jeg må sjekke TV`n min etter hver kamp for å forsikre meg om at jeg ikke har satt den på slow motion. Vi blir løpt fra over hele banen, og vinner ikke dueller. Det ser også ut som om Diadora sko har innlagt sement, for mottakene til våre gutter ser mer ut som et skudd.

De spillerne vi har nå er det Adeccoliga-nivå på, så får vi finne ut hvorfor spillere som Brenne, Bjørkøy, Occean, Sundgot, Kippe og co plutselig etter mange år i Tippeligaen her blitt til akkurat det !! Still krav!
    Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Enig i mye.

Leste i en annen tråd at Fjøra skulle få buksevann osv etter sesongen. Hva er hans skyld i at spillere ikke gidder å løpe, svette, slite?

Spillerne er overbetalte og en gjeng som ikke stiller opp i krigen.

Kommentar

• holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

Etter i kveld er det fristende å si "snakkes på gjemselund".

Der vi trolig møter atter en trener som er ute etter vår skalp.
        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Opprinnelig skrevet av Vinje
          Det verste her er at så og si alle legger stor vekt på at "vi er så gode supportere, så vi kommer og synger selv mot Sandnes/Ulf" Mange her som tror det er å være god supporter dersom du uttaler gang på gang at du skal støtte laget uansett.

Gode supportere stiller også krav til spillere og trenere. Når laget fremstår som en gjeng overbetalte idioter, som er redde for å ha ballen i en fotballkamp, så bør vi kunne KREVE at noe skjer! Jeg trodde spillere i Tippeligaen spilte fotball fordi de synes det er gøy med ball, men slik LSK fremstår nå virker det mer som om de er tvunget på jobb, og at de frykter ballen som pesten.
          Verste sludderet jeg har hørt. Det er overhode ingen grunn til å sutre eller klage, ei heller kan det "å stille krav til klubben" som du så liflig uttrykker det ha noe som helst med supportervirksomhet å gjøre. En klubb er ikke et automat som du kan putte penger på i form av støtte og så forvente å få ut gevinst hver gang. Lær å leve med at laget svikter deg! Klubben skal støttes 100 % uansett. Slenger man dritt om klubben fra tribunen eller motarbeider den kan man gå og stille seg med bortesupporterne, da det ikke er noe poeng i å stå sammen lenger. At du eller andre visstnok skal "stiller krav" er vel like smart som en personlig sultestreik mot statsbudsjettet. Som supporter har man ÉN ENESTE mulighet til å påvirke noe som helst og det er støtte - alt annet er bare tullball.

Har du lyst til å ende opp som klanen, en gjeng degenererte sytepaver og medgangssupportere? Husker du de svarte websidene:"Gidder ikke spellera (o.a. spillerne) gidder ikke vi" - husker du pipekonserter og tribunenekt? Klanen dro seg selv ned i søla da, og kan aldri se noen andre i øynene igjen.

Om du ønsker å motarbeide klubben og dine medsupportere kan du jo bruke opp pengene på noen merkeklær som britisk underklasse liker og liksom-kung-fusparke likesinnede ufarlige drittunger i rompa med en kyllings kraft for klubben din, eller lage uleselige bannere hvor du skjeller ut enkeltpersoner i klubben. Eller du kan sitte hjemme. Det er vel strengt tatt det mest effektive.

Sorry om jeg er litt spiss i dette innlegget, men jeg svarer flere enn bare deg.
          Last edited by reka; 20.10.2008, 22:52.

Kommentar

• Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

Snakker ikke for meg nå, men klart at mange blir borte fra tribunen om vi rykker ned, ingen hemmelighet det. Å stille krav kan defineres på forskjellige måter - men klart vi kan forlange at spillerne jobber for de penga de får. Jeg betaler sesonkort år ut og inn - folk kjøper dyre billetter til hver kamp uten å få noe som helst tilbake bortsett fra skuffelse og dårlig humør. Dette går noe så jævlig innpå meg - humøret blir ikke bedre før det har gått en hel uke for faen.

Kommentar

• mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

Opprinnelig skrevet av Paddis
              Dette går noe så jævlig innpå meg - humøret blir ikke bedre før det har gått en hel uke for faen.
              Du skal i det minste vite at du ikke er aleine, uten at jeg veit om det gjør saken noe bedre. Vondt er det iallefall og smått urealistisk. Ja, ja... sukk.
              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Fjeller'n
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 905

Opprinnelig skrevet av woody
                Kanskje det er like greit å ta samling i bånn med et år i Adecco-ligaen. Så kan vi få rensket opp litt, både i holdninger, spillere, organisasjon etc.
                Også kan vi gå konkurs.
                Vi har et budsjett som er for stort for Eliteserien. Dette "like-greit-rykke-ned"-pisset er noe av det dummeste jeg hører. Oppryddingen må tas mens vi spiller der vi hører hjemme: Eliteserien. Vi kommer fra et lite sted, lever ikke på en evig hype og har ikke en stinn og stygg skipsreder i ryggen som sponser et hvileår i Adecco. Vi knekker fort ryggen ved et nedrykk. Våkn opp!

Stian
                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Stomperudbanden
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Oct 2007
                  • 58

Snakkes på Krohnsminde Idrettspark;
                  Løv-Ham away 16. Mai 2009!?
                  Ach: Den blødende!
                  Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!

Kommentar

• gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

Dersom vi rykker ned klarer vi garantert ikke lønnsforpliktelsen til en rekke spillere.
                    Sponsorinntektene går ned, publikumsinntektene går ned, TV-inntektene går ned. For å nevne noe:
                    Jeg tipper helt sikkert at Riise, OO, Brenne, Bjørkøy, Kippe, Otto, Kiko , Marius J, Markus K forsvinner.
                    Hva som skjer med en høytlønnet fyr som f eks Gilbert er jeg litt mer usikker på.
                    Med andre ord må vi bygge et helt nytt lag dersom det grusomme inntreffer.
                    Tror jeg.
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Hyggelig. Om folk vil vekk fra klubben og bli solgt i en fei er løsningen altså å spille ræva. Veldig betryggende.

Kommentar

• bartlet77
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2005
                        • 46

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                        Dersom vi rykker ned klarer vi garantert ikke lønnsforpliktelsen til en rekke spillere.
                        Sponsorinntektene går ned, publikumsinntektene går ned, TV-inntektene går ned. For å nevne noe:
                        Jeg tipper helt sikkert at Riise, OO, Brenne, Bjørkøy, Kippe, Otto, Kiko , Marius J, Markus K forsvinner.
                        Hva som skjer med en høytlønnet fyr som f eks Gilbert er jeg litt mer usikker på.
                        Med andre ord må vi bygge et helt nytt lag dersom det grusomme inntreffer.
                        Tror jeg.
                        Dessverre tror jeg du har rett. Dermed er det også svært lite som tilsier at vi skal klare å rykke rett opp igjen om vi først går ned. De fleste lagene som har klart å komme rett opp igjen etter nedrykk de siste årene har jo klart å holde på mange nøkkelspillere + at de har hatt kapital i ryggen til å opprettholde et budsjett nesten tilsvarende tippeliga.

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Hvis vi klarer å ha selvinnsikt som det Stabæk hadde dersom det går rett ned, tror jeg vi kan ha godt av det. Men om vi skulle holde oss, er det viktig at evalueringen ikke bare blir fest-taler at dette har vi lært av osv. Ting må uansett skje.
                          De høye lønningene i klubben er en skandale, budsjettene virker sprengt. Hvem er ansvarlig for denne galoppen, det har vært snakket pent om prestasjonsrettet lønn i lang tid, men det kan virke som det bare er utad. Hvem setter rammene for lønna?

Kommentar

• sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

taper vel en del økonomisk også ved ett nedrykk. er det da sharif kommer med sine 10 mill.så vi kan beholde mest mulig av spillerne?er vel tvilsomt men

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Opprinnelig skrevet av sten
                              taper vel en del økonomisk også ved ett nedrykk. er det da sharif kommer med sine 10 mill.så vi kan beholde mest mulig av spillerne?er vel tvilsomt men
                              Han venter vel på at Messi skal gå ned i verdi.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

rykker vi ned er det bare å stenge hele sjappa og sende brev med overskrift "til kemnern"

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1634

Om vi skulle rykke ned, bør de spillerne som har vært med på "bragden" spørre pent om å få lov til å halvere lønnen sin neste sesong.

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2192

Opprinnelig skrevet av sten

Hvorfor skal vi beholde flest mulig,av disse udugelige spillerne?

Kommentar

• ach
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2008
                                      • 229

De som spiller lillestrøm ned, skal faan meg splle dem opp igjen å..
                                      Det skal iallefall være dems vilje..
                                      Lenge leve Fedrelandets LSK..!

Wehrman= den blødende..

Kommentar

• Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

Nå ligger Sogndal på kvalikkplass med Hønefoss og Notodden jagene bak!! Jan Halvor er lei å møte en sen høst kveld... Lukter vi duell før kampen. Hvem har størst lem Meter`n eller Jan "kølla" Halvorsen? Spennende duell!
                                        Last edited by Emil B; 21.10.2008, 10:51.

Kommentar

• holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

Vi kan altså risikere å møte Notodden og Jan Halvor i kvalik, aner vi et navn på denne som - "Battle of the big lems"?. Her snakker vi uansett høy kølleføring.
                                          Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

Working...