Vi rykker IKKE ned!(var NÅR, var hvis, var tidligere når, var enda tidligere hvis)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanaris93
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2007
    • 232

    #61
    Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke vi kommer til og rykke ned, det er fullt mulig at vi må ut i kvalikk, men jeg tror det blir HamKam som rykker ned!
    I med og motgang <3

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2151

      #62
      Opprinnelig skrevet av Stan
      Jeg er redd LSK er i ferd med å bli Norges svar på Leeds....

      Selv er jeg Leeds Supporter også ,og ja jeg ser mange likhetstrekk.
      BLA at vi har brukt mye mere penger enn det vi egentlig har,for å prøve å nå toppen,uten å nå den.

      -At jeg frivillig har valgt meg ut disse favorittlagene,tyder vel på at
      jeg burde vært "sperra inne" Dikemark

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2127

        #63
        Jeg gleder meg over ignorer-tråd-funksjonen...

        Lillestrøm har et altfor godt lag til å rykke ned; Vi vinner ikke serien, men vi filmer oss ikke til gull heller.

        - Vinner vi mot Aalesund til helga, er vi på trygg plass, og det er før spillet begynner å sitte.

        En krise kan fort maksimeres, men alle som så laget i fjor vet at det kan spille fotball, og så fort det løsner, så bykser vi opp til en trygg tiende plass.

        For en dum tråd...
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • hennern
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 157

          #64
          slapp av! vi rykker ikke ned
          det er helt for jævelig

          Kommentar

          • Vinje
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Feb 2006
            • 110

            #65
            Opprinnelig skrevet av hennern
            slapp av! vi rykker ikke ned
            Det var vel akkurat dette Bjørnebye sa til Svein Mathisen og spillerne i Start etter halvspilt serie i fjor også. Og alle vet hvordan det endte. Start hadde spillere som Hæstad, Strømstad, Årst, Midtun-Lie og Pedersen i stallen, men klarte å rykke ned alikevel.

            Det hjelper ikke å ha all verdens navn i stallen så lenge de ikke fungerer i det hele tatt. Vi brukte ca 8 mill på Occean, 8 mill på Brenne og endel mill på Bjørkøy......... Det har vel ikke akkurat vært den beste investeringen eller?

            Alle lag som spiller uten samhandling, innsats, bevegelighet, entusiasme og guts kan rykke ned, samme faen hva de heter og hva de har gjort før! Vi må bare passe oss for å ikke stå i Oktober og si "Vi er for gode for å rykke ned" når vi ligger 1-2 poeng over/under streken! Det gjorde Start nemlig.
            Det var min mening, og den er alltid riktig!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #66
              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Selv er jeg Leeds Supporter også ,og ja jeg ser mange likhetstrekk.
              BLA at vi har brukt mye mere penger enn det vi egentlig har,for å prøve å nå toppen,uten å nå den.
              Trøst deg med at Per Mathisen ikke har gitt Seth Johnson og Gary Kelly seksårskontrakter med 450000 kroner i ukelønn. SÅ ille er det ikke med oss

              Ellers enig med forrige taler: Folk må slutte med dette pisspreiket om at vi er for "gode" til å rykke ned. Ingenting tyder på annet enn at vi er på full fart nedover, og vi er sammen med Hamkam det desidert mest bedritne laget i Tippeligaen i år.

              Hva sier de kronisk optimistiske etter at vi taper for Aalesund på søndag og har seks poeng opp til trygg plass? "Slapp av, det er 16 runder igjen?"
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • kinstad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2007
                • 406

                #67
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Hva sier de kronisk optimistiske etter at vi taper for Aalesund på søndag og har seks poeng opp til trygg plass? "Slapp av, det er 16 runder igjen?"

                Jeg tror jeg lever bedre som kritisk optimist enn forutsigende depremist.

                Lykke til i em pausen.
                ________
                -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #68
                  9 poeng etter 13 kamper. Vi må helst vinne 7 kamper på de 13 siste for å overleve. Hvordan i huleste skal vi klare det? Vi har tatt rundt 41-42 poeng på de tre siste sesongene hvor vi har vært "topplag". Dvs vi må bli et "topplag" de neste 13 kampene. Sånn som vi opptrer, kan vi se langt etter det.

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    #69
                    Slik vi spiller i dag er ikke spørsmålet lenger "om vi rykker ned", spørsmålet er hvordan unngår vi 2.divisjonsspill i 2010. Dagens forestilling føyer seg inn i serien av pinlige forestillinger den siste tiden. Dersom mine tall stemmer, at vi betalte 6mill for Bjørkøy og solgte Kasey for 1mill, altså at de som bestemmer anser Bjørkøy som bedre enn Kasey i forholdet 6:1, bør det snarest innføres et forbud mot å drikke maling og røyke sokkene sine samtidig i sportslig utvalg.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #70
                      Det må skje noe alldeles radikalt og revolusjonerende om dette skal gå bra. Vi har ingen selvtillit og ingen presisjon, null kreativitet og er totalt blottet for noen som helst form for fotballforståelse i spillet. Det går sakte, markeringene finnes ikke og vi skaper ikke sjanser. Alt i alt er vi per dags dato det suverent dårligste laget i serien, og om ikke noe skjer rykker vi rett og slett ned. Ikke kvalikk, men direkte nedrykk.

                      Og vi trodde vi hadde jævlig under Pellerud? Dette er det dårligste LSK gjennom tidene, i alle fall i toppdivisjonen. Sportslig utvalg bør sparkes, det samme med styre og halve stallen. Vi må ha en total opprydning og renovering så snart sesongen er over, uansett hvordan det ender. Per dags dato settes kronene mine på nedrykk.

                      Å, forresten: FY FAEN!!!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        #71
                        E. Johnsen sier etter kampen at han er stolt av å være LSK trener og poengterer at han bare har vært trener i 3 uker. Samma faen det, mulig det kan bli bedre av mer trening og tid, men så lenge han ikke tar kritikk på de taktiske disposisjoner som blir gjordt før og i kampen ser jeg ikke lyst på dette.

                        Hva skjedde med "vi skal bruke spillerne der de er gode" ?

                        Kommentar

                        • Eriksve
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 885

                          #72
                          Taktiske disposisjoner er nå en ting, men når det hevdes at det de har jobbet med den siste uka er defensiv organisering og målene kommer på den måten vi fikk se i dag så skjønner jeg ingen ting.

                          Alle 4 dagens mål burde vært unngått med et godt (normalt) forsvarspill!

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2776

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kay
                            E. Johnsen sier etter kampen at han er stolt av å være LSK trener og poengterer at han bare har vært trener i 3 uker.
                            Og tallenes klare tale på de tre ukene sier 5 1 0 4 5-9 3. Jeg klarer liksom ikke å se hvordan vi skal få snudd dette. Det er åpenbart at vi trenger forsterkinger, men det sies jo at pengene ikke er der til det. Når det i tillegg sies at det de eventuelt ser etter er en gammel og rutinert traver, så får ikke dét meg til å se lysere på situasjonen.

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1252

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Kay
                              E. Johnsen sier etter kampen at han er stolt av å være LSK trener og poengterer at han bare har vært trener i 3 uker. Samma faen det, mulig det kan bli bedre av mer trening og tid, men så lenge han ikke tar kritikk på de taktiske disposisjoner som blir gjordt før og i kampen ser jeg ikke lyst på dette.

                              Hva skjedde med "vi skal bruke spillerne der de er gode" ?
                              EJ må også ha dårlige mattekunnskaper også. Førstkommende torsdag har du hatt ansvaret i 7 uker Erland

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                EJ må også ha dårlige mattekunnskaper også. Førstkommende torsdag har du hatt ansvaret i 7 uker Erland
                                Hvilket lag holder du egentlig med? Så lenge jeg har lest på forumet her har det ikke vært annet enn sure oppgulp fra din side rettet mot Sportsklubben. Jeg mistenker nesten ditt at dit egentlige navn er Even Pellerud så bitter som du er.
                                Last edited by holmiz; 13.07.2008, 20:08. Begrunnelse: mangla ett ord
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  Hvilket lag holder du egentlig med? Så lenge jeg har lest på forumet her har det ikke vært annet enn sure oppgulp fra din side rettet mot Sportsklubben. Jeg mistenker nesten ditt at dit egentlige navn er Even Pellerud så bitter som du er.
                                  Det som skremmer meg mest er at han mener at SP og JML ikke sugde kjetting i dag.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1252

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Det som skremmer meg mest er at han mener at SP og JML ikke sugde kjetting i dag.
                                    I forhold til hva Espen Søgård presterte på høyreback og hva Riseth/Kippe presterte i dag så var Steinar Pedersen GUD.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1252

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av holmiz
                                      Hvilket lag holder du egentlig med? Så lenge jeg har lest på forumet her har det ikke vært annet enn sure oppgulp fra din side rettet mot Sportsklubben. Jeg mistenker nesten ditt at dit egentlige navn er Even Pellerud så bitter som du er.
                                      Så lenge JÅF er i klubben er jeg nok redd det blir flere sure oppgulp.

                                      Kommentar

                                      • Hoho
                                        -Engasupporter-
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2006
                                        • 140

                                        #79
                                        I fare for å bli halshugd av folket her inne, så vil jeg si at jeg begynner å tro selv at LSK faktisk har en reel mulighet til å rykke ned. Ja, de har så klart hatt muligheten hele tiden, og de har ikke spilt bra osv, men har hele veien vært 99% sikker på at det snur seg, og at de vil begynne å klatre.

                                        Men når man ser kamper som idag mot FFK, så ser det jo absolutt ikke sånn ut. Virker som en tafatt spillergruppe som ikke er så utrolig keen på å spille fotball, de bare møter opp fordi de må. Greit nok at FFK er gode, men 2-0 etter 8 minutter er drøyt uansett hvem lag det er. Se på (tror det var) siste målet, hvor det kommer en lang ball inn bak forsvars 4'ern. Der står det to stk å sover, så FFK spillern får masse rom, og løper fra alt som er, og får ett lite forsprang ettersom Kippe står å henger noen meter bak alle andre og opphever off-side'n. Sånt kan skje, men da må man hvertfall GIDDE å løpe, ikke gjøre som de to på høyresida der, jogge etter og se hvor langt han kommer. De virker så totalt uinterissert at det er skremmende å tenke på at det er det samme laget som ALLE var redde for på dødball, sleit med å score mot, til tider bøtta inn mål (7 mot aafk, 3 mot vif, for å nevne noen) og faktisk vant cupen for under ett år siden.

                                        LSK ble spådd med i gullkampen og det var godt begrunnet med tanke på de siste sesongene, men ett så skadeskutt LSK er det bare synd å se på. Skal så klart være ærlig, jeg ønsker dere ikke pokaler i huet og rævva, men tross klubbhat og alt det der, så ville sesongen neste år blitt 2 kamper fattigere uten LSK. Det er en hat-kamp man ser frem til i lang tid i forveien, og det ville vært kjipt å miste det. De kampene der fallhøyden for humøret er som størst, er de kampene som betyr mest! De vil man ikke miste. Så lykke til fremover. Cred til de som gidder å ta turen neddover til plankebyen selv i så dårlig tider.
                                        Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                        JA, det er det

                                        *Hoho er en skapfugl*

                                        Kommentar

                                        • Starter'n
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Jul 2008
                                          • 1

                                          #80
                                          Hei, da skriver jeg mitt første innlegg på dette forumet.

                                          Som Start-supporter må jeg si jeg får flashbacks fra fjorårs sesongen til Start når jeg sitter å ser LSK kamper for tida. Og når jeg leser på forumet her inne blir det ikke bedre.

                                          "neida vi rykker aldri ned" "vi er for gode til å rykke ned"
                                          slik var det også for oss ved halv spilt serie i fjor. Og alle vet jo hvordan det endte.

                                          Jeg kan vedde på at Steinar P og JML føler at situasjonen og sesongen til nå har vært veldig lik sesongen deres i fjor.

                                          Jeg mener at hvis ikke ting begynner å skje kjapt i LSK i løpet av de neste rundene så blir det en kamp for å overleve. Vi satt her i sør foran hver runde utover sommeren og høsten i håp om at, ja det snur nå, det må jo snu en gang, gjorde det det, neida (jo var vel inne i en god periode mot slutten men det hjalp jo lite)

                                          Det jeg prøver å si er at ting må skje kjapt. Det gjorde det aldri i Start. Stig Inge Bjørnebye satt 3 måneder lenger enn det han burde ha gjort og når han forsvant, var det så å si for seint. Nå er det ikke treneren som akkurat er problemet i LSK slik jeg ser det fra utsiden. men spillermaterialet. Visse folk trodde det var Nordlies feil at lsk lå der dem lå, der mener jeg dem tok feil. Når du henter 2-3 spillere fra et lag som rykka ned, he neida da kan det ikke gå.

                                          Det blir unasett spennende å følge med dere i LSK videre så får vi se hva utfallet blir. Adecco er ikke noe gøy kan jeg fortelle selv om med mange seire. Glede meg til TL09 med tur til Lillestrøm (forhåpentligvis)
                                          Oldboys-fotball på Sør Arena - Myggen tilbake

                                          Kommentar

                                          Working...