Kan vi kalle det krise nå?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • m_skedsmo
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 212

    #41
    Opprinnelig skrevet av Yellowman
    Skulle ikke dekk Shariff spytte inn 10 millioner hvis noe merkbar forandring skjedde?
    Jævla Sharifs penger er jeg redd vi aldri kommer til å se noe til.

    Han har det i kjeften, han liker å være i media, men jeg tror nok aldri han kommer til å hoste opp de 10 millioner vi sårt kunne trengt.

    Hva var unnskyldningen hans nå sist? Han ville se mer poengsanking før han spytta inn penger. Før det ville han vel ha Nordlie ut før han spytta inn penger. Før det igjen ville han spytte inn penger hvis LSK fant den spilleren de trengte.

    Det har vært nye unnskyldninger hver gang.

    Begynner vi å vinne nå og sanker poengene han etterlyser så er vel neste unnskyldning at han ikke ser noe vits i å styrke et lag som vinner..

    Hvis han har hjertet sitt i LSK så kaster han de pengene på bordet NÅ slik at vi får gjort noe drastisk, henta inn trener, finni nye spiller.

    Kommentar

    • Kjelstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 352

      #42
      Opprinnelig skrevet av Yellowman
      Skulle ikke dekk Shariff spytte inn 10 millioner hvis noe merkbar forandring skjedde?
      "merbar forandring" blir til: tar poeng, finner en klassespiller osv osv. Så blir det sikkert: Tar cup-gull, serie-gull, vinner UEFA-cupen, Henter Cristiano Ronaldo, Alle i LSK må kjøpe dekk og felger av meg først...

      De pengene kan du glemme!

      Han sa det kun for å komme i media igjen. Lenge siden sist vettu!
      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

      Kommentar

      • kinstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2007
        • 406

        #43
        En gang til!

        Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
        det jeg tenkte her var 500 i snitt. Finnes vel noen som punger ut med litt mer dersom det vil gå til en ny spiller. 1000 fra en betyr at 1 kan gi 0. dersom KFLs medlemmer i snitt gir 500 har vi 3 mill. Men som sagt tror nok at ikke mer enn 2000-2500 av medlemmene vill støttet dette dersom dette hadde blitt en realitet.
        Skjønte ikke den "1000 fra en betyr at 1 kan gi 0". Kanskje varmen begynner å ta det beste av meg.

        ________
        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #44
          Hvis man budsjetterer med 500kr i snitt så kan en gi 1000kr mens en annen kan gi 0kr. Gjennomsnittet blir alikvell 500kr Hvis jeg har forstått det riktig selvsagt
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • kinstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2007
            • 406

            #45
            Hehe

            Selvfølgelig, så dumt av meg.
            ________
            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1573

              #46
              Noen som har regnet på hva denne sportslige fiaskoen vil koste oss i tapte cup-, tv-, sponsor- og publikumsinntekter? 5 millioner? 10? Eller kanskje enda mer?

              Det er sikkert et betimelig spørsmål Svein Mathisen stiller i dagens VG; har vi rett og slett råd til det som nå skjer?

              Kommentar

              Working...