Johnsen, Slokvik og styret må gå!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Slokvik og Johnsen fikk en sjanse til...

Ja-ja. Flere her inne var uenige med meg, og ville gjerne at Slokvik og Johnsen skulle få en sjanse til. Nå ser dere resultatet!

Slokvik har hovedansvaret for feiltreningen og skadene i år. Se til å kjeppjag den fyren fra Åråsen!!!

Johnsen må være den mest udugelige taktikeren noensinne. Lås han inne i utstyrsbua og la han bli der!!!

Benny har advart i hele år. Og Benny får nok en gang rett. Inkompetente sulliker har vi i styre og stell. Her skal det aksjoneres!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• leha
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Jul 2008
      • 8

Fjørtoft og Grønlund - Kjenn deres besøkelsestid!

Mine Herrer Fjørtoft og Grønlund!

Nå er det på tide at dere begynner å vise at dere tar ansvar og trekker dere begge med umiddelbar virkning. Det er ingenting som tilsier at man er skikket til å lede en fotballklubb selv om man en gang for en mannsalder siden har vært en ok/bra fotballspiller. LSK trenger en leder som kan DELEGERE ansvar. Det vil si at treneren og KUN treneren skal styre laguttak, spillestil og formasjon, så kan de som sitter å administrere fortsette med det.

FORZA FUGLA!!

Med håpefull hilsen,
      Lars Espen Hanssen
      Last edited by leha; 14.07.2008, 16:06.

Kommentar

• Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

Grønlund - JA

Fjøra - NEI!!!
        Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

Opprinnelig skrevet av leha
          Mine Herrer Fjørtoft og Grønlund!

Nå er det på tide at dere begynner å vise at dere tar ansvar og trekker dere begge med umiddelbar virkning. Det er ingenting som tilsier at man er skikket til å lede en fotballklubb selv om man en gang for en mannsalder siden har vært en ok/bra fotballspiller. LSK trenger en leder som kan DELEGERE ansvar. Det vil si at treneren og KUN treneren skal styre laguttak, spillestil og formasjon, så kan de som sitter å administrere fortsette med det.

FORZA FUGLA!!
          Halleluja. Enda en fining som registrerer seg, skriver tre innlegg og så poster tre setninger der han/hun oppfordrer ledelsen om å trekke seg. Jeg veit ikke hvem du er, leha, og jeg tviler på at jeg bryr meg, men skal du skrive slike innlegg uten at folk vet hvem som gjemmer seg bak nicket kan du i det minste være rak nok i ryggen til å signere det med fullt navn. Ta deg sammen!
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• leha
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Jul 2008
            • 8

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Halleluja. Enda en fining som registrerer seg, skriver tre innlegg og så poster tre setninger der han/hun oppfordrer ledelsen om å trekke seg. Jeg veit ikke hvem du er, leha, og jeg tviler på at jeg bryr meg, men skal du skrive slike innlegg uten at folk vet hvem som gjemmer seg bak nicket kan du i det minste være rak nok i ryggen til å signere det med fullt navn. Ta deg sammen!

Lars Espen Hanssen - Mobil: 480 31 100 - Ta gjerne kontakt dersom det er noe som du føler er uklart!

Kommentar

• Tobben
              Jeg elsker å kjøre trikk
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2005
              • 1666

Kom med 3 gode grunner for at Fjøra skal ta hatten sin å gå. Jeg er ikke enig i at Fjøra skal gå.

Kommentar

• maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1289

Det eneste stedet der JÅF ennå har tillit er hos majoriteten i KFL. I resten av Lillestrøm by, på Romerike og i resten resten av Norges land blir JÅF sett på som en person som heller burde ha reist rundt med Cirkus Arnardo.

Kommentar

• leha
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Jul 2008
                  • 8

Opprinnelig skrevet av Tobben
                  Kom med 3 gode grunner for at Fjøra skal ta hatten sin å gå. Jeg er ikke enig i at Fjøra skal gå.
                  1. Innblanding i laguttak / sportslige disposisjoner
                  2. Til stadighet i fokus grunnet negativ behandling av media
                  3. Alt for lite ydmyk ovenfor sine arbeidskolleger (les: forholdet til Tom Nordlie)

Kommentar

• sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

• Ikke gjort en god signering siden....eh, hvem da? Ihvertfall ikke de to siste årene?
                    • Sportslig ansvarlig for en klubb som ikke presterer
                    • Personalsakene til Dan Anton og Påsan
                    • For lite Lillestrømsk->menger seg med fiffen, noe som denne klubben ikke er videre kjent for
                    • For mye støy rundt hans person, vi har for mye negativt i pressen. Altså nå som vi er crap på banen er det greit, men fjoråret var en skandale, mediamessig!

Det var noen grunner jeg kjapt kom på. Ikke det at jeg er for at han skal gå, men å komme med noen grunner til hans avgang var ikke så vanskelig. Men, vi har alle våre feil.

Petter

Kommentar

• RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

LSK er i en dyp sportslig krise, og lyset brenner med tanke på et mulig nedrykk. Feilvalg på feilvalg har blitt gjort de siste par årene, og etter min mening trengs en grundig evaluering - med det er det neppe tid/mulighet til før etter sesongslutt. Men vi skal passe oss så vi ikke skyller ut ungen med badevannet. Selvsagt har Fjørtoft feil, men jeg mener alt i alt at han har gjort en bra jobb for klubben. I Frode Grodås har vi en av landets beste keepertrenere - la han få konsentrere seg om den jobben. Erland Johnsen har stilt deg til disposisjon for klubben som trener, og fortjener takk for det. Men i den situasjon vi er, har jeg en sterk følelse av at vi trenger en trener utenfra med tyngde, erfaring og autoritet til å snu skuta. Ut sesongen vil hver eneste kamp bli som en cupfinale for å overleve, og da kreves det mye av en trener.

Kommentar

• stiandahl
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Apr 2004
                        • 61

Forsvinn Fjørtoft

Det er en ting jeg ikke skjønner og det er at Jan Åge Fjørtoft ikke har blitt kjeppjaget ut av korridorene på Åråsen av Kanari fansen denne sommeren.
                        Det er helt ufattlig at mannen som prioriterer et 50 årslag foran Lillestrøm ennå kan være på Åråsen. Klubben har sin værste krise noen sinne så presterer mannen å dra til St.Tropez?????? Jeg skjønner det ikke.....
                        Men som medlem i LSK kan jeg komme med mine meninger på årsmøte i Februar og der skal jeg garantere alle at det skal bli et helvetes spetakel.

Det som nå skjer er jo en sportslig voldtekt av klubben vår.
                        Hva tenker folk med i styret når dem ansetter Johnsen som hovedtrener ut året????

Kommentar

• erlando
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 858

Opprinnelig skrevet av stiandahl
                          Det er en ting jeg ikke skjønner og det er at Jan Åge Fjørtoft ikke har blitt kjeppjaget ut av korridorene på Åråsen av Kanari fansen denne sommeren.
                          Det er helt ufattlig at mannen som prioriterer et 50 årslag foran Lillestrøm ennå kan være på Åråsen. Klubben har sin værste krise noen sinne så presterer mannen å dra til St.Tropez?????? Jeg skjønner det ikke.....
                          Men som medlem i LSK kan jeg komme med mine meninger på årsmøte i Februar og der skal jeg garantere alle at det skal bli et helvetes spetakel.

Det som nå skjer er jo en sportslig voldtekt av klubben vår.
                          Hva tenker folk med i styret når dem ansetter Johnsen som hovedtrener ut året????
                          Det er en ting jeg ikke skjønner og det er at så utrolig mange klarer å henge seg opp i en ferie som har vært avtalt og klarert lang tid i forvei; spesielt med tanke på at det ikke på noen måte er unormalt at ikke hele den sportslige ledelsen er tilstede på bortekamper.

Det er forresten en annen ting jeg ikke skjønner også. JÅF får både kritikk for å ikke ha vært tilstede på kamp på Eidsvold (siden det tydeligvis hadde gjort alt så meget bedre), samtidig som han får kritikk for å blande seg for mye i laguttak og treninger. Kan anti-Fjørtoft-bastionen se til å bestemme seg snart!?
                          Ja til pause i pausen!

Kommentar

• stiandahl
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Apr 2004
                            • 61

Fotballsesongen i Norge er meget kort. Fra oktober-april er det ikke sesong så spør du meg kan den mannen planlegge sin ferie litt bedre. At han tar ferie etter at sesongen er slutt er jo helt ok, men man forlater ikke en synkende skute midt i en sesong. Det handler om fornuft.

Kommentar

• Kopperud
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2006
                              • 1697

Han er jo ett menneske han å, faen mannen må jo få ta ferie hvis han føler for det.

Er jo ikke han sin skyld at spellera er rævva.
                              Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• KristofferØ
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 587

Opprinnelig skrevet av petter
                                • Ikke gjort en god signering siden....eh, hvem da? Ihvertfall ikke de to siste årene?
                                • Sportslig ansvarlig for en klubb som ikke presterer
                                • Personalsakene til Dan Anton og Påsan
                                • For lite Lillestrømsk->menger seg med fiffen, noe som denne klubben ikke er videre kjent for
                                • For mye støy rundt hans person, vi har for mye negativt i pressen. Altså nå som vi er crap på banen er det greit, men fjoråret var en skandale, mediamessig!

Det var noen grunner jeg kjapt kom på. Ikke det at jeg er for at han skal gå, men å komme med noen grunner til hans avgang var ikke så vanskelig. Men, vi har alle våre feil.

Petter
                                Pettern.. Jeg ser argumentene og jeg kan delvis være enig i at det er for mye støy rundt han. Jeg synes også han er litt for opptatt av andre ting, men han har også fått fullstendig støtte på dette og det er tydelig at styret fremdeles mener han har nok tid og godt nok fokus til å gjøre den jobben de ønsker.

Når det gjelder mangel på store navn så kan jeg starte med å si at det er allmenn viten at LSK's bruk av midler det siste året har vært håpløs..

Men jeg mener at Fjøra i så stor grad har blitt overkjørt av Nordlie på det sportslige.. JML, SP.. De er rævrotne..

Mener også at Fjøra ikke har gjort flere feilvurderinger enn andre som har stått for innkjøp i LSK..
                                I år så tar vi ostepop
                                Vi elsker Lillestrøm
                                HEI!

Kommentar

• erlando
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 858

Opprinnelig skrevet av stiandahl
                                  Fotballsesongen i Norge er meget kort. Fra oktober-april er det ikke sesong så spør du meg kan den mannen planlegge sin ferie litt bedre. At han tar ferie etter at sesongen er slutt er jo helt ok, men man forlater ikke en synkende skute midt i en sesong. Det handler om fornuft.
                                  Det er fra november-mars at JÅF i sin stilling som sportsdirektør kan gjøre mest fra eller til for LSK. Det er i denne perioden flest spillere er tilgjengelig for salg og kjøp. Dette er altså perioden du mener Fjørtoft skal legge mobiltelefonen igjen på kontoret og ta med seg fruen til Bahamas (eller hvor pokker det var de dro)?

Mens han midt på våren, da hele overgangsmarkedet er låst for norske klubber, skal stå og speide på spillere fra Eidsvold Turn (en klubb man garantert kjenner ut og inn hva spillerkvalitet angår) og/eller observere eget lag? (Samtidig som han, gud forby, ikke skal legge seg opp i lagledelse.)

Beklager, men jeg er sterkt uenig i hva som er fornuftig i denne sammenheng.
                                  Ja til pause i pausen!

Kommentar

• Fetsundramp
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2006
                                    • 111

.........At han var så frekk å stå på Vip-tribunen sammen med Ari Behn i Fredrikstad...
                                    2009 - Året det skal skje!

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Opprinnelig skrevet av Fetsundramp
                                      .........At han var så frekk å stå på Vip-tribunen sammen med Ari Behn i Fredrikstad...
                                      Hva så?
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Johnsen må gå!

Fy faan for en sullik! Beklager sterke ord, men hans 1-0-5 som co-trener/hovedtrener er patetisk.

Benny har vært på denne saken lenge, men en del naivister har forsvart valget av Johnsen.

Jeg reitererer punktene jeg hadde tidligere mot Johnsen:
                                        * Elendig statistikk i andre klubber
                                        * Ikke erfaring på dette nivået
                                        * Medskyldig i det som har skjedd tidligere i år

Erland Johnsen, og de som har ansatt han, må trekke seg ASAP.

Personlig: Benny er på ferie nå, med en elendig linje. Hadde lovet å holde meg borte fra forumet. Skandalen Johnsen trenger seg imidlertid inn gjennom tekstmeldinger, hån og sjikane, med ødelagt ferie og nattsøvn som resultatet.

Mange her har kalt meg negativ. Skjønner dere nå at jeg er relativt fremsynt? Jeg kan forøvrig love dere en kampanje av dimensjoner med en gang jeg når et anstendig nett!
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Er nettdekningen så dårlig i Transylvania? Vi gleder oss til din gjenkomst, O mørkets fyrste.

Kommentar

Working...