Orker ikke mere syting og klaging nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Orker ikke mere syting og klaging nå

    De av dere som hadde forventet seier og godspill i denne kampen - hold dere langt unna beslutningsprosesser i arbeids- og privatliv.

    De av dere som ivrer etter enda flere oppsigelser og spillerblod - tusen takk for at dere lar hatet og hevntørsten strømme rett fra ræva uten at det er innom hjernen.

    Nå er det snart em-pause. Klubben trenger tid på å rette opp dette, men det kommer. Håper på en sliteseier mot ålesund, den kampen kan vi kanskje vinne. Og at vi vinner noen kamper hjemme på høsten som betyr noe for oss supportere. Det er virkeligheten i dag - de av dere som ikke har justert forventningene deres til årets sesong bør snarest gjøre det. I dag klarte vi nesten uvagjort mot serietoer, det er faenmeg i grunnen greit.
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Mange her, meg inkludert, som har godt av en LSK-pause. Håper spillerne bruker den godt....

    Petter

    Kommentar

    • Storgata
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2008
      • 122

      #3
      Opprinnelig skrevet av reka
      De av dere som ivrer etter enda flere oppsigelser og spillerblod - tusen takk for at dere lar hatet og hevntørsten strømme rett fra ræva uten at det er innom hjernen.
      Dette er egentlig veldig enkelt. Det viktigste man kan gjøre nå er å støtte opp som aldri før. Vise sitt engasjement. Vise at man ikke er en jævla pudding som bare er der for de gode tidene. Det er nå man skiller supportere og medgangssupportere.

      Samling i bånn!
      *Jacta est alea*

      Kommentar

      • SirBusby
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2006
        • 88

        #4
        Jeg tror EM-vil gjøre godt for alle parter. La både spillere, trenere og supportere få noe annet å tenke på. De siste ukene har vært et enormt mediekjør, og et stort press for alle ledd i LSK. Regner med at vi får se et annet LSK lag til høsten. Jeg lever i troa..

        Kommentar

        • haak
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2007
          • 141

          #5
          Nå må vi få en opptur mot eidsvoll på torsdag. Gutta trenger selvtillit foran Aalesund matchen! Har tro på at vi kan vinne den kampen!!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9463

            #6
            Opprinnelig skrevet av reka
            dag klarte vi nesten uvagjort mot serietoer, det er faenmeg i grunnen greit.
            Hvem kamp så du a?? Vi hadde vel 1 sjanse som Gundo klarte å skyte til innkast ved Bodø benken.

            Kommentar

            • Storgata
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2008
              • 122

              #7
              Opprinnelig skrevet av knut
              Hvem kamp så du a?? Vi hadde vel 1 sjanse som Gundo klarte å skyte til innkast ved Bodø benken.
              Tja. Både Gundersen og Midttun Lie hadde kvalifiserte sjanser. Det er vel ikke der skoen trykker?
              *Jacta est alea*

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Opprinnelig skrevet av reka
                De av dere som hadde forventet seier og godspill i denne kampen - hold dere langt unna beslutningsprosesser i arbeids- og privatliv.

                De av dere som ivrer etter enda flere oppsigelser og spillerblod - tusen takk for at dere lar hatet og hevntørsten strømme rett fra ræva uten at det er innom hjernen.

                Nå er det snart em-pause. Klubben trenger tid på å rette opp dette, men det kommer. Håper på en sliteseier mot ålesund, den kampen kan vi kanskje vinne. Og at vi vinner noen kamper hjemme på høsten som betyr noe for oss supportere. Det er virkeligheten i dag - de av dere som ikke har justert forventningene deres til årets sesong bør snarest gjøre det. I dag klarte vi nesten uvagjort mot serietoer, det er faenmeg i grunnen greit.

                Nå må man først og fremst se det utgangspunktet klubben har økonomisk og sportslig.

                At man kan forlange langt bedre spill enn det som ble prestert i Bodø har ingenting med at Tom Nordli har gått av, det skal man kunne forvente uansett av et LSK lag som har er blant TL's dyreste og blant de klareste medaljekandidater.

                Derfor er det faen IKKE greit at vi "nesten klarte uavgjort mot Bodø Glimt", uansett om det er realistisk eller ikke den ræva sesongen tatt i betrakting.

                At jeg ivrer etter enda flere oppsigelser skyldes at jeg mener at Nordli ikke har all skyld i dette alene, men at en del av spillerne underprestrer veldig, samt at noen av spillerne hører hjemme en divisjon under. Urealistisk eller ikke.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • MedlemNR35
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 905

                  #9
                  Jeg tror klagingen de fleste kommer med er sunn klaging. Altså, klaging grunnet engasjement. Så lenge klagingen er velbegrunnet og man har personlige meninger og løsninger synes jeg det er helt greit.

                  Klaging for klagingen skyld derimot.......
                  Last edited by MedlemNR35; 03.06.2008, 00:10.

                  Kommentar

                  • Sem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2005
                    • 1626

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                    Klaging for klagingen skyld derimot.......
                    Velbegrunna klaging har ikke jeg noe problem med. Men jeg blir litt småkvalm av alle de motbydelige personkarakteristikkene av egne spillere. Det synes jeg er håpløst, og ikke konstruktivt i det hele tatt.

                    Det kan da ikke være vanskelig å se at problemet stikker dypere enn en back her og en formasjonsendring der. Det hjelper ikke å kaste ut halve stallen; de gjenværende spiller ikke på seg mer samhandling og selvtillit av den grunn.

                    Men det er tydelig at man blir lettere til sinns med noen hakkekyllinger. Selv blir jeg oppgitt av den tankegangen.

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1586

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Storgata
                      Tja. Både Gundersen og Midttun Lie hadde kvalifiserte sjanser. Det er vel ikke der skoen trykker?
                      To sjanser i løpet av en kamp er vel ikke mye å skrive hjem om? Med 0 mål - og knapt nok sjanser i løpet av de 3 siste kampene, er nok dette ett av flere steder hvor skoen for tiden trykker.

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Gleder meg også til sommerpausen og spesielt godt ville det vært med seier over Ålesund. Dog leste jeg i dagens RB at vi ikke har penger til å forsterke laget med??? Trodde dette var allerede avgjort at vi skulle hente inn et par nye gutter....

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #13
                          Med unntak av pedersen klarte vi oss tålelig bra i forsvar, og spillerne jobbet hardt i store deler av kampen. Det får være beholdninga etter i går. At enkelte spillere mister initiativet etter 60 minutter uten at løp, bevegelser og pasninger stemmer er vanskelig å unngå.

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            #14
                            Å begynne å snakke om at vi skal være fornøyd med nesten U mot glimt er jo helt bak mål! Hvor blir det av poenga? 6 av 27 mulige!!! Skal vi slå oss til ro med det??

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #15
                              Må være lov å ytre misnøye på forumet etter denne våren. Er det ikke det forumet er til da? Med tidenes dårligste vår synes jeg bare det er rett og rimelig at vi får kraftige reaksjoner. Synes egentlig at de som er fornøyd og tror at alt ordner seg er/har ett større problem!

                              Kommentar

                              • TomLundby
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 616

                                #16
                                Er 100% enig i at det er alt for mye sutring, panikk og problemfokusering nå, ikke bare blandt fansen men tilsynelatende også innad i LSK. Faktum er at LSK skadefritt har spillere på landslag eller i landslagsdiskusjonen på tilnærmet alle plasser enten det spilles 4-4-2 eller 4-3-3. Og stallen er i utgangspunktet mer enn brei nok til å tåle et par skader.

                                Keeperplassen er meget solid besatt. Forsvaret Pedersen-Kippe-PSA-Johnsen er meget bra men venstrebacken er et stort problem når Marius Johnsen er skadd (stort sett alltid virker det dessverre som). Midtbanespillerne passer alle sammen bra i 4-3-3 men egner seg dårlig til 4-4-2 siden Riise er eneste 2-veis spilleren blandt dem. Angriperne passer bra i 4-4-2 men dårlig i 4-3-3 ihvertfall så lenge trioen JML-en av de 4 andre angriperne-Essidiri, en perfekt rollefordeling, ikke blir vurdert som brukbar.

                                I tillegg er det 17 serierunder igjen og LSK er på sikker plass med seier om ei uke. OK seriegullet er gått, men det har det da gjort de siste 20 åra uansett.

                                Både fans, spillere, trenere og ledere bør spare seg sutringa og panikken en 8-10 serierunder og kose seg med fotballen istedet. Spesielt for fansen er kanskje ikke det lett med det bedrøvlige spillet underholdningsproduktet, noe klubben selv insisterer på at de er, LSK presenterer om dagen, men en solid seier mot Ålesund og smilet er tilbake hos mange. Og deretter løsner det.

                                Kommentar

                                Working...