Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Marius er med på alt.. Kiesen så jeg ikke i dag.. han har såvidt jeg vet fått ett nytt tilbakefall..
Kiesen er etter LSK sine hjemmesider tilbake i Østerrike for å se EM, det står også at skaden ser bedre ut og hat han håper å være tilbake om tre uker.
Uansett håper jeg på å se LSK litt tilbake til det gode gamle, forventer innsats og at trenerne setter inn på noen unge sultne.
Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!
Otto
Pedersen-Riseth-Kippe-Joooooon
Bjørkøy-Søgård-Kiko-Husar
Gundersen-Gilbert
Utifra treninga så er dette laget imorra.
Blir spennende å se Husar fra start i så fall. Personlig ville jeg nå byttet Bjørkøy med Essidiri. Svakt backpar dette, men så veldig mange alternativer har vi vel ikke...!?
Blir spennende å se Husar fra start i så fall. Personlig ville jeg nå byttet Bjørkøy med Essidiri. Svakt backpar dette, men så veldig mange alternativer har vi vel ikke...!?
Kunne byttet Essediri mot Pedersen, siden både Søgård og Bjørkøy har erfaring som høyreback, og etter min mening vil gjøre en bedre jobb der enn Pedersen.
eller så kan vi ta konsekvensen av at stallen vår er uten sidebacker, og spille uten. Altså 3-backslinje. Vi har masse stoppere å ta av.
Det burde kunne være et alternativ, men det krever disiplin i det deffensive arbeidet fra kantene. Men med den stallen vi har, så synes jeg 3-5-2 passer oss best, på papiret...
Er jo hvertfall greit at de fleste av gutta vi sender utpå i en tippeligakamp som betyr så mye har fått skjeggvekst og hår på brystet.....
Det vokser ikke hår på en brystkasse av stål Gutter av stål er jo akkurat det vi trenger nå. Men jeg ser absolutt poenget ditt.
Ålesund er skadeskutt så det synger og spiller med unge spillere. Etter hva jeg har hørt er disse ganske raske og dermed kan våre trege stoppere fort bli rundingsbøyer. Ballene mine er iallefall ikke store nok til å kjøre 3personer i backrekka
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Revidert forslag, med høyde for Andresens skadefravær og Brennes karantene.
Gledelig å høre at Fellus kanskje får prøve seg.
Ønsker 3backslinje da vi ikke har sidebacker. To arbeidsjern sentralt på midten, to utprega kantspillere som kan bidra med innlegg, og Kiko i en fremskytt midtbanerolle med offensivt ansvar.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Revidert forslag, med høyde for Andresens skadefravær og Brennes karantene.
Gledelig å høre at Fellus kanskje får prøve seg.
Ønsker 3backslinje da vi ikke har sidebacker. To arbeidsjern sentralt på midten, to utprega kantspillere som kan bidra med innlegg, og Kiko i en fremskytt midtbanerolle med offensivt ansvar.
Interessant oppstilling det der...men ville kanskje satt Kiko ned på plassen til Bjørkøy, og Sundgot som superoffensiv midtbanespiller bak spissene Occean og Fellus. Sundgot spilte jo ganske bra i den posisjonen under Rösler.
(12) Lars Ivar Moldskred, (15) Marius Johnsen, (22) Lasse Bergan Foss, (8) Martin Husár, (-) Dan Alberto Fellus, (19) Ciise Aadan Abshir, (24) Tore Andreas Gundersen,
Ja dette lover jo jævlig bra.
[EDIT] Ser ut som at Essediri spiller på høyre, det er da enda noe!
Har vond nakke å klarte ikke dra på kampen i dag. Setter pris på om noen som ser kampen på tv kan gi meg litt mer info en det som kommer på liveoppdateringen.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar