Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Essediri? Så du kampen mot Turn? Essediri var utrolig dårlig. Sett inn et talent i steden. Gulbrandsen som høyre midtbane!
Ja da - jeg sto tett opptil Essediri og så fintene hans nøye hver gang han prøvde å komme forbi venstrebacken til ET.... Ikke har han finter og definitivt ikke temposkifte når han skal forbi.......... Eller så var venstrabacken den nye Evra (as if)
Karim var alt for dårlig mot Turn til at han skal få ny tillit. Start heller med Gulbrandsen. Still med dette laget: 3-5-2:
Otto
PSA-Kippe-Biffen
Riseth-Kiko
Gulbransen-Søgård-JML
Sundgot-Fellus
Få ut JML og inn med Husar. Vi kan like så godt starte med å "drille" ny 11'er. Ellers veldig enig
Jeg er helt enig i at vi kan la unge og sultne spillere slippe til i enkeltkamper. Men i den situasjonen vi er i nå tror jeg faktisk ikke det er løsningen og forandre så mye på laget som enkelte vil. Fellus vil jeg gjerne se at får sjansen så snart som mulig, men å si at Gulbrandsen skal komme inn og revlusjonere spillet på et lag som sliter tror jeg ikke er løsningen. Jeg tror han er lenger unna A-laget enn som så, og bør nok holde seg til 2 div spill denne sesongen. Er jo hvertfall greit at de fleste av gutta vi sender utpå i en tippeligakamp som betyr så mye har fått skjeggvekst og hår på brystet.....
Har ikke mange ønsker før Aalesund-kampen, men en ting ber jeg om, og det er, for guds skyld, UT MED PEDERSEN! At han spiller i gult og svart er en skam.
Ellers hadde jeg valgt følgende lag hvis jeg var sjef:
4-4-2
Otto
Søgård - PSA - Kippe - Husar
Karim - Bjørkøy - Kiko - JML
Occean - Fellus.
Dette er vel det nærmeste man kan komme et uttak mtp å skape bredde, noe som har manglet i år.
Men det blir nok det samme gamle med Steinar "måk ballen til helvete så fort du får den" Pedersen på backen, 2 skapte målsjanser og 0-1 til Aalesund.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Har ikke mange ønsker før Aalesund-kampen, men en ting ber jeg om, og det er, for guds skyld, UT MED PEDERSEN! At han spiller i gult og svart er en skam.
Ellers hadde jeg valgt følgende lag hvis jeg var sjef:
4-4-2
Otto
Søgård - PSA - Kippe - Husar
Karim - Bjørkøy - Kiko - JML
Occean - Fellus.
Dette er vel det nærmeste man kan komme et uttak mtp å skape bredde, noe som har manglet i år.
Men det blir nok det samme gamle med Steinar "måk ballen til helvete så fort du får den" Pedersen på backen, 2 skapte målsjanser og 0-1 til Aalesund.
Jeg tar heller Steinar "måk ballen til helvete så fort du får den" Pedersen enn Jona "Jeg vil helst ikke ha ballen og gjør mitt ytterste for å gjemme meg bort og forsøker hvertfall ikke å ta den fra motstanderen, men skulle jeg likevel få den så snubler jeg i den" Bjørkøy.
Vil ikke prøve meg på å sette opp noe lag; det har andre her inne gjort. Men denne Fellus var visstnok et friskt pust i nederlaget på Eidsvoll. La han få prøve seg.
Nå må vi bønder reise oss opp av nederlaget og vende høygaflene mot fiskerne fra Vestlandet. Dette blir en kamp om ære. Vi er nå tustene, et Tarjei Vesaas-begrep, i fotballfamilien i Norge. Vi blir snart stuet bort på loftet og titter frem når vi får lov til det.
Vi må bli herrer i huset igjen.
Tett igjen bak, opptre like kynisk som en ågerkarl med pantelånervirksomhet på si. Jeg gir blaffen i om Alesund blir snytt for tre mål, bare Frode Kippe stanger inn et mål på dødball.
Denne kampen handler om ære og om spillere som tjener store summer på å holde seg i god forms troverdighet og integritet som proffer. Folk må for guds skyld møte opp på søndag. Denne sesongen er faktisk verre så langt enn 1990-sesongen, og klubben kan brekke ryggen om den rykker ned.
Ser av nyhetstråden at mathisen har gitt kjeft og johnsen skal gi ros til spillerne. Hyggelig å se at det ligger en plan bak det hele og at alle drar i samme retning.
Ser av nyhetstråden at mathisen har gitt kjeft og johnsen skal gi ros til spillerne. Hyggelig å se at det ligger en plan bak det hele og at alle drar i samme retning. http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...8&postcount=66
Håpløst...
Jeg skjønner ærlig talt ikke hva man skal rose de for...
"Otto, bra heading"
"Biffen, knallbra skudd, fortsett å skyt fra distanse"
"Steinar, du løper dritfort"
"Tore Andreas, fremgang å spore nå, skudda dine går ikke til innkast lengre"
Jeg er forsåvidt enig. Falsk ros virker mot sin hensikt, ingen av spillerne er naive nok til å tro at de de har prestert er bra. Samtidig er det helt avgjørende at de får noe å bygge videre på. Å blande kjeft og godord virker mot sin hensikt. Kanskje en fordel å bli enige i trenerteam og ledelse om hva som skal sies til spillerne, og ikke bare la alle som har lyst stikke hodet inn garderobedøra for å lufte sin frustrasjon?
Spillerne har vært i denne situasjonen i fjor, om enn bare i én kamp. Den gang klarte de å reise seg og leverte faktisk noen bra kamper etterpå. Man bør ta det derfra.
Ser av nyhetstråden at mathisen har gitt kjeft og johnsen skal gi ros til spillerne. Hyggelig å se at det ligger en plan bak det hele og at alle drar i samme retning. http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...8&postcount=66
Aha, kjøre det gamle "good cop - bad cop trikset"! Nå ordner det seg.
Kommentar