Håper vi klarer en bra 2. omgang for 1. gang i år. Hadde vært utrolig digg å klart et par mål i 1. omg. Vi har vært patetiske i 2. omgangene til nå i år.
LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ingen stor omgang, og Aalesund har hatt et par gigantiske sjanser.
Men synes nå allikevel å ane litt bedre tendenser offensivt (selv om det nok sier mer om det vi har prestert før i år enn denne omgangen...)
Synes vi lider mest under mangelen på en ving til. Spiller tilnærmet med 3 sentrale og Essidiri på høyre. Tanken er sikkert og åpne opp for JML på venstre, men har ikke sett mye til han fremover.Last edited by Eriksve; 08.06.2008, 15:59.Kommentar
-
Et par sore muligheter her nå. Først skudd fra Bjørkøy fra 6-7 meter, og påfølgende corner header Occean like overSuper KanarisKommentar
-
-
Forøvring positivt med lite innlegg her. Virker som om mange er på kamp. Noen som vet tilskuertallet?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Treffer hånda, men synes nå det hadde vært strengt dømt jeg men.
Hadde det blitt dømt mot oss på tilsvarende, tror jeg jeg hadde blitt forbanna, får et knallhardt skudd i hånda fra 2 meters hold.
Nå vil jeg ha Husar og Fellus for Bjørkøy og Occean.Kommentar
-
På RB stod det jo at det var solgt litt over 6000 billetter. Ser ut som om det er mellom 6000 og 7000 derSuper KanarisKommentar
-
Mente cornersituasjonen der det er ganske opplagt at Skiri drar Kippe ned med armen da Kippe plustelig står helt umarkertSuper KanarisKommentar
-
Har taket på kampen nå. Spiller oss opp til flere cornere. Kippe kunne ha putta her nåSuper KanarisKommentar
-
Åja, det ligner mer på straffespark ja. Blir holdt ganske solid i trøya også, men spørs om ikke dommere lar være å dømme/ blir lurt av at det er 4-5 mann som ligger strødd inne der...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar