Fjørtoft på benken NÅ!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1223

    Fjørtoft på benken NÅ!

    Jeg har sjeldent sett enn blidere JÅF enn før kampen i går der han slang rundt seg med vittigheter og sine historiekunnkaper på tv2 zebra.
    Etter kampen har ingen hørt noe fra han. Ble merkelig stille fra den kanten gitt. Han er sikkert opptatt med å levere rapport til sportslig utvalg der han forklarer hvor elendig de nye trenerene er. Spar oss JÅF, nå er det på tide at du selv tar ansvar og setter deg selv på trenerbenken. Du har svarene sier du, da må du opp til bevis. Eller er du for feig?
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Rent sportslig hadde det vært fint å hatt han på benken.Husker jo Royal league.
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • m_skedsmo
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2006
      • 212

      #3
      Vel, han tok jo over et lag som Uwe hadde trent i to sesonger, kunne vel ikke gjøre så veldig mye galt.

      Tror ikke Fjøra er noe treneremne. I alle fall ikke med et lag blottet for selvtillit og trent ihjel av Tom.

      Uwe var et bra trenervalg, han gjorde ikke noen store bommerter så lenge han var på Åråsen. Han tok oss også en til cupfinale, men vi møtte et mye mye bedre lag enn Haugesund. Derfor blir det også for dumt at alle skal gi Tom så mye skryt for cupgullet vårt. Tom Nordlie har gjort LSK til et dårlig fotball lag. Vi er i dyp krise.

      At Fjøra skal få lov å være trener vil være galskap. Han har ennå mindre trenererfaring enn Erland og Frode. La de styre til sommerferien, gjerne ut sesongen hvis de får dreisen på dette. Vi må ikke skynde oss med å få trener bare for å sitte igjen med noen som får sparken i mai neste år.
      Last edited by m_skedsmo; 03.06.2008, 10:48.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        At Fjøra kan tilføre mye fra benken underveis er jeg ikke i tvil om, han er en mann med godt humør og vinnervilje som få.

        Forøvrig bør man ikke få lov å kommentere vår eks-trener om man ikke skriver navnet hans rett.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • m_skedsmo
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 212

          #5
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          At Fjøra kan tilføre mye fra benken underveis er jeg ikke i tvil om, han er en mann med godt humør og vinnervilje som få.

          Forøvrig bør man ikke få lov å kommentere vår eks-trener om man ikke skriver navnet hans rett.
          Vel, en liten skrivefeil kan vel alltids rettes opp. Beklager virkelig at jeg "dreit" meg så innihelvete ut....

          Kommentar

          • tilt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 813

            #6
            All makt til Fjøra !



            Helt enig. De taktiske disponeringnene som ble gjort i går er jo horrible.

            Alle så vel at Gundersen var hellt ute av både form og innhold. At han får 70 minutter er jo mildt sagt en skandale. Hadde i det lengste håpa på karen men han må nok matches mer i 2 diivisjon. Langt unna nivået.

            Og hvorfor i hule helvete settes den eneste høyrevingen vår, Essidiri på venstresiden når han har et venstrebein som knapt kan brukes til annet enn å stå på.

            I 2 omgang vant vi ikke en 2. ball, og ikke et innlegg kom inn i boksen der vi har to av landets beste spisser på hue?

            Føler meg sikker på at Fjøra må ha sett dette og ville ha gjort noe med det.
            Fjøra på benken nå !
            livet er en gamp for de som ikke kan si k
            https://twitter.com/#!/KjetiI

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Max: Er det ikke på tide at du roer ned AntiJÅFpropagandaen din nå? Alt du skriver er jo slakt av en mann du åpenbart ikke tåler oppsynet på, og ærlig talt, det begynner å bli jævlig gammelt. Vi har fått med oss at du ikke liker Fjørtoft, og vi har fått med oss at du vil ha ham ut av klubben. Uansett går du for langt, og svartmaler absolutt alt han noensinne har gjort i klubben.

              For min del er det jævlig påfallende hvor stor forskjell det er på den tilsynelatende kvaliteten på arbeidet hans under Uwe og Nordlie. Under Uwe ordnet han laaaange kontrakter med så å si alle nøkkelspillere, og det eneste vi hadde å utsette på ham var at han nølte for lenge med å skrive ny kontrakt med Koren. Han hentet også inn gode spillere i hytt og gevær. Under Nordlie har han hentet mye skitt til altfor mye penger, og personalsakene med Strand og Danton er stygge riper. Hvordan skal man da konstatere? Det burde være jævla enkelt. Fjøras jobb er å forenkle trenerens oppgave, skaffe til veie hans ønsker i spillermarkedet og forlenge/kutte(les: bli kvitt) kontraktene etter trenerens ønske. Resten klarer dere sjøl.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              Working...