2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • m_skedsmo
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 212

    #41
    Fy faen.....

    Vet ikke hvor jeg skal starte.

    Se bort i fra trenerne, tror alle er enige om at de ikke duger, særlig ikke med slike disposisjoner av spillere. Hvorfor vente helt til det er spilt 91 minutter før vi setter opp Kippe som spiss..?

    Se på spillerne. Dette er dyre spillere med høye lønninger (de tjener vel mer enn vår statsminister.....som et dårlig eksempel). De gjør ikke annet om dagen enn å spille fotball. De har blandt det beste av treningsanlegg, baner, styrkerom, fysioterapi, et helt jævla trenerteam rundt seg. Og så taper de mot Turn... Turn er et lag de kunne ha slått uten trener, uten å ha trent den siste uka. De kunne ha spilt som vi gjorde før på løkka, plukke ut 11 karer som tok ansvar, og som visste at de spilte mot jenter.

    Men, nei, våre menn, overbetalte menn, flere av de med landslagspill, mange med landslagspill når jeg tenker over det, de klarer ikke å kjøre over et lag som sliter i 2 divisjon.

    Da er det noe som er alvorlig galt i LSK. Det er noe som vi ikke lenger kan skylde på trenere, sportslig utvalg, manager, styre osv for. Dette skyldes våre spillere. Dette er ikke holdbart.

    Jeg ser at noen skrev at Fellus (i følge noen som var der og fulgte kampen) var frisk i motsetning til de faste A lags spillerne. Det sier litt hvis han var friskere og bedre enn de andre. Det burde også bety at han starter mot Ålesund.

    Andre skriver at de burde trekkes i lønn, at de burde kansellere kontrakter. Sammenlignet med oss i vanlig arbeidsliv har vi 6 mnd prøvetid. Fucker du opp og ikke gjør det du er hentet inn for så må du faktisk gå. Og dette er i jobber hvor man tjener en tredjedel av hva LSK spillerne tjener. Det holder ikke. Nå må spillerne ta ansvar. Det har vært merkelig stille rundt de i det siste. All fokus har vært rettet mot trener, manager og ledelse. Det er ikke de som går ut på banen til en årslønn på 1 mill og skal vinne kamper. Det er ikke våre trenere, manager og ledelse som til syvende og sist skal vinne kampene. Det er våre SPILLERE.

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #42
      Veit om folk som dro inn noe jævlig på oddsen i dag. Herregud dette var nesten som forventa. Her må at hodene rulle. Skam dere!
      Eneste lille trøsten er at vi nok hadde fått maling og exit i neste uansett.
      Nå får vi konse om å beholde plassen...

      Kommentar

      • brann_copper
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2007
        • 6

        #43
        Hei Fugler...
        Jeg synes jeg burde skrive noe nå. Det som skjer med LSK er ikke morsomt. Ikke for LSK og ikke for norsk toppfotball. Alle ser ut til å slå alle, men ingen slår dessverre Stabæk. Dette ser ut til å være kaosets år i TL. SÅ bit tenna sammen, støtt laget, sørg for å holde dere i TL og forbered dere til neste sesong. Denne er allerede spolert.

        Kommentar

        • FluffyBunny
          Medlem
          Møteplager
          • Mar 2006
          • 87

          #44
          Ouff, dette var ikke bra. Og å tape på selvmål er bare flaut

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #45
            Vi blir pisset på av et bunnlag i andredivisjon. Det er det eneste som rettferdiggjør at LSK-spillerne kan kle seg i gult.

            Rens ut hele den jævla udugelige gjengen og start på nytt.
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • Gjest

              #46
              Opprinnelig skrevet av forzafugla!
              Foreslår at vi begynner å bruke den blå bortedrakta på alle kamper nå.. Vil faen ikke se disse udugelige spillerne pisse på den gule å svarte drakta mer!!
              Enig i det , men shortsen bør og byttes i skjørt !!

              Kommentar

              • Ole_bluss
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jul 2007
                • 7

                #47
                Jeg er flau

                Kommentar

                • SirBusby
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Sep 2006
                  • 88

                  #48
                  La oss ta et år i Adecco. Kast ut spillerne som ikke vil være med ned. La klubbfølelsen spille inn for de som vil være med ned å kjempe klubben opp igjen. Vi kan ikke ha spillere som kun er ute etter å heve lønnsslippen hver bidige uke.

                  Kommentar

                  • Fritz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 1033

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Spiri
                    I følge komentatoren på tv2 zebra var dette kveldens høydpunkt.....
                    OT, men rett skal være rett: TV2 sa at dette var kveldens høydepunkt for tilskuerne på Ullevaal.

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      #50
                      Gratulerer! Nå bør hodene rulle i klubben!! Både på og utenfor banen. Er alle blitt totalt hjelpesløse? Nei skift ut hele laget! GRÅSTEINGJENGEN!

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #51
                        spilte vi i de deilige blå draktene i dag også eller?

                        Kommentar

                        • jørg1
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jun 2008
                          • 1

                          #52
                          Kjære alle LSK supportere!!

                          Hei igjen, og takk for kampen på mandag!!

                          Som dere sikkert skjønner er laget i mitt hjerte Bodø/Glimt..........og har før og etter kampen fulgt litt med på hva som skjer og rører seg i klubben deres....
                          Jeg har ingen formening om LSK på verken godt eller vondt, men jeg som er utenfra, synes det er trist det som skjer med klubben deres for tiden!! Alt for mye inntriger og såpeopera må jeg si, ikke rart at det går ut over prestasjonene på banen............
                          Mitt lag ble som dere sikkert vet dømt rett ned av stort sett alle medier og forståsegpå'ere før sesongen, men der har vi det som kanskje noe LSK og en del andre lag i tippeligaen, en godt innarbeidet spillestil, med de rette spillertypene for å gjennomføre den.............mange ukjente og ubeskrevene blad til tross, så funker det ganske greit..........
                          Må si det jeg så på Aspmyra på mandag av LSK, må ha vært den noe av det kjedeligste jeg har sett av ett motstanderlag iår, ingen fantasi i spillet, spisser som måtte prøve alt alene, og bare laaaange baller uten mål og mening.
                          Kan ikke tro at Tom Nordlie sto for en dårligere stil, men at det heller er spillermaterialet som ikke passer til den type fotball...........uannsett, så burde den som eventuellt tar over treneransvaret for Johnsen/Grodås (håper virkelig ikke d blir de som blir der hele sesongen, Drillofotball fungerer ikke, da blir d ihvertfall nedrykk) finner en spillerstil som passer spillerne.......
                          Til slutt vil jeg bare trøste dere med at ting snur fort i fotball, og at etter ferien begynner dere nok å sanke poeng igjen, helt sikkert!!

                          Hilsen fra en Glimt supporter

                          Kommentar

                          • SirBusby
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Sep 2006
                            • 88

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            spilte vi i de deilige blå draktene i dag også eller?
                            Nei - men skulle ønske vi gjorde det. Pokker meg så flaut som du får det.
                            Jeg blir imponert hvis det møter opp tilskuere mot AAFK etter dette. Jeg gir ikke fem flate øre til dette laget - hvertfall ikke denne sesongen.

                            Jeg skal spandere på meg et sesongkort neste år - når vi er i Adecco.

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av jørg1
                              Hei igjen, og takk for kampen på mandag!!

                              Som dere sikkert skjønner er laget i mitt hjerte Bodø/Glimt..........og har før og etter kampen fulgt litt med på hva som skjer og rører seg i klubben deres....
                              Jeg har ingen formening om LSK på verken godt eller vondt, men jeg som er utenfra, synes det er trist det som skjer med klubben deres for tiden!! Alt for mye inntriger og såpeopera må jeg si, ikke rart at det går ut over prestasjonene på banen............
                              Mitt lag ble som dere sikkert vet dømt rett ned av stort sett alle medier og forståsegpå'ere før sesongen, men der har vi det som kanskje noe LSK og en del andre lag i tippeligaen, en godt innarbeidet spillestil, med de rette spillertypene for å gjennomføre den.............mange ukjente og ubeskrevene blad til tross, så funker det ganske greit..........
                              Må si det jeg så på Aspmyra på mandag av LSK, må ha vært den noe av det kjedeligste jeg har sett av ett motstanderlag iår, ingen fantasi i spillet, spisser som måtte prøve alt alene, og bare laaaange baller uten mål og mening.
                              Kan ikke tro at Tom Nordlie sto for en dårligere stil, men at det heller er spillermaterialet som ikke passer til den type fotball...........uannsett, så burde den som eventuellt tar over treneransvaret for Johnsen/Grodås (håper virkelig ikke d blir de som blir der hele sesongen, Drillofotball fungerer ikke, da blir d ihvertfall nedrykk) finner en spillerstil som passer spillerne.......
                              Til slutt vil jeg bare trøste dere med at ting snur fort i fotball, og at etter ferien begynner dere nok å sanke poeng igjen, helt sikkert!!

                              Hilsen fra en Glimt supporter
                              Kan ikke du bare stikke på et annet forum å plage andre folk der? Er ingen som bryr seg om hva du mener uansett. Hilsen en jævela sint Emil!!!!!!!

                              Kommentar

                              • Kanarijenta
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 504

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av VK
                                Kan ikke du bare stikke på et annet forum å plage andre folk der? Er ingen som bryr seg om hva du mener uansett. Hilsen en jævela sint Emil!!!!!!!
                                Unødvendig. Bedre å lese slike meninger enn f.eks: Haha, dere suger, bønder osv..
                                Super Kanaris

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av jørg1
                                  Hei igjen, og takk for kampen på mandag!!

                                  Som dere sikkert skjønner er laget i mitt hjerte Bodø/Glimt..........og har før og etter kampen fulgt litt med på hva som skjer og rører seg i klubben deres....
                                  Jeg har ingen formening om LSK på verken godt eller vondt, men jeg som er utenfra, synes det er trist det som skjer med klubben deres for tiden!! Alt for mye inntriger og såpeopera må jeg si, ikke rart at det går ut over prestasjonene på banen............
                                  Mitt lag ble som dere sikkert vet dømt rett ned av stort sett alle medier og forståsegpå'ere før sesongen, men der har vi det som kanskje noe LSK og en del andre lag i tippeligaen, en godt innarbeidet spillestil, med de rette spillertypene for å gjennomføre den.............mange ukjente og ubeskrevene blad til tross, så funker det ganske greit..........
                                  Må si det jeg så på Aspmyra på mandag av LSK, må ha vært den noe av det kjedeligste jeg har sett av ett motstanderlag iår, ingen fantasi i spillet, spisser som måtte prøve alt alene, og bare laaaange baller uten mål og mening.
                                  Kan ikke tro at Tom Nordlie sto for en dårligere stil, men at det heller er spillermaterialet som ikke passer til den type fotball...........uannsett, så burde den som eventuellt tar over treneransvaret for Johnsen/Grodås (håper virkelig ikke d blir de som blir der hele sesongen, Drillofotball fungerer ikke, da blir d ihvertfall nedrykk) finner en spillerstil som passer spillerne.......
                                  Til slutt vil jeg bare trøste dere med at ting snur fort i fotball, og at etter ferien begynner dere nok å sanke poeng igjen, helt sikkert!!

                                  Hilsen fra en Glimt supporter
                                  Jeg takker for noen trøstende ord i denne settingen vi er satt i... Supportere fra andre lag trenger ikke alltid mene stygt om oss.

                                  I dag er det hele bare trist - vi får satse på at Ham/kam taper resten av sine kamper i år, fo vi vinner heller ingenting. Hva skjedde etter seieren over Viking hvor vi tidvis spilte grei fotball?

                                  Kommentar

                                  • Spiri
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2006
                                    • 200

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Fritz
                                    OT, men rett skal være rett: TV2 sa at dette var kveldens høydepunkt for tilskuerne på Ullevaal.
                                    Sorry, da missforsto jeg.. hørte bare på tv'n med et halvt øre

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #58
                                      er det mulig? i andre runde av cupen? kom hjem rett etter kampen. -siden jeg har spilt kamp selv- og jeg håper fortsatt på at det er en dum spøk.
                                      Last edited by KrisB; 05.06.2008, 20:55. Begrunnelse: kunne ikke bruke å og ø

                                      Kommentar

                                      • Kloachim
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2005
                                        • 207

                                        #59
                                        Virker som om alle spillera ikke bryr seg, som om dem er lei av å spille fotball. Dette kan ikke fortsette, er vel de mest profilerte spillerne som må byttes ut eller settes på benken. At spillerne ikke har troa på seg selv. Hvorfor ikke la 2. laget slippe til, de som er sultne og virkelig vil noe.
                                        I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                        Kommentar

                                        • Batman
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Apr 2006
                                          • 11

                                          #60
                                          Spillere er for dårlige

                                          :evil: Dette er ingen overaskelse, men bare nok en bekreftelse hvor dårlig dette laget er. Det finne jo ikke en spiller med teknikk, fart og gjennombruddskraft. Spillerkjøpene denne sesongen er mildt sagt en fiasko. Gamle avdanka og trege spillere uten teknikk og fart. Men nå skal de jo selge også, og det neppe være andre enn Riise som noen vil gi penger for på dette laget Offensiv tenkning LSK. Forstår ikke at klubben i det hele tatt turte å nevne gull med et slikt mannskap. Fy f... Under Røsler hadde de i allefall 2 raske og offensive backer i Stefanutto og Andersson. De var et angrepsvåpen i seg selv. Nå har de hverken backer eller kanter, og svake spillere både på midtbanen og på topp. Og Trond Olsen, se hva han presterer nå. LSK er allargisk mot fart og teknikk, men elsker muskler og maraton. Jeg er flau av å være medlem

                                          Kommentar

                                          Working...