2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • supermike
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2006
    • 45

Ingen bombe

Dessverre var ikke dette utrolig pinlige resultatet noen bombe. Riktignok overraskende og fryktelig skuffende, men slettes ingen bombe. Til det har det totale fraværet av sjanseskapende spill vært for stort gjennom sesongen. Hvis dette skal snu seg, nytter det ikke å tro at en gjeng trege, tunge og teknisk talentløse spillere plutselig skal blomstre. Derimot må man ty til mirakelkuren fra tidligere sesonger som har luktet nedrykk, nemlig å kjøpe inn en spiller eller to, selvfølgelig offensive, som faktisk kan utrette noe på egenhånd. Kun dette er spillere som kan dra den nåværende søppelgjengen med seg til noe som kan minne om poengfangst. Jeg antar at Diallo ikke spiller lenger, og at Uwe heller ikke vil gjøre comeback som spiller, men det er akkurat denne type spillere vi trenger - uortodokse menn som ikke bryr seg katta om at ting går litt trått, men som har karakter, ryggrad og en selvtillit som ikke påvirkes av et par tap.

PS! Mulig at ryggraden til Diallo kan diskuteres, men selvtilliten hans var uansett upåvirkelig av omverdenen.

Kommentar

• CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

Hvorfor spiller vi ikke med andrelaget og Otto Fredrikson i mål? Etter hva jeg har sett av 2.laget og 1.laget iår så holder andrelaget minst like høyt nivå for øyeblikket. Dette er iallefall spillere som har et spillermønster og kjemper.
      Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skjer. NEI! Vi skal ikke ned i Adecco uansett hva folk sier! ALDRI!
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• number3
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2008
        • 1

Ivar Hoff om LSK:
        De har brent av millioner av kroner på spillere som ikke holder mål til å ende på øvre halvdel av Tippeligaen. De har blitt Fredrikstads største sponsor. De har levert dem millioner av kroner - i tillegg til en kvalitetsspiller som Kasey Wehrman. De spillerne de har fått tilbake har ikke levert i det hele tatt. De hentet også Marius Johnsen som hadde gått skadet i Tyskland. I stedet har han nå gått skadet i Lillestrøm. Markus Kiesenebner skulle erstatte Kasey Wehrman, men han har vi ikke sett. I tillegg har de hentet B-spillere fra Start som Jon Midttun Lie og Steinar Pedersen, fortsetter Hoff.

Jaja... Kan jo sette LSK som hovedsponsor på draktene til FFK!

Noen som vet hvor mye vi betalte for Bjørkøy, hørte 4 mill, stemmer det? Snakk om å kaste penger ut av vinduet i så fall....

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Jøje meg.... jeg må ha meg en pils til... for n'te gang. Skål! Sjuk i mårra, på jobben er det bare Enga & Stabek folk allikavæl og nå har jeg ingenting å si dem imot med.

Og di dærrre spillera lever av å spille fotball !??! Herremin.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Målet til Eidsvold/Turn

Selv i denne kjipe tiden med mye sinne og frustrasjon, så kunne jeg bare ikke unngå å få latterkrampe av det målet. For en kompispasning tilbake til Otto, etterfulgt av en herlig stuss videre inn i eget mål!
            Rett og slett fantastisk bra gjort. :lol:

Sorry at jeg ler, men det var i det minste en morsom måte å drite på draget på. Det var så jævlig LSK anno 2008.

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Lurer på hva Otoo tenkte når han bestemte seg for å prøve å heade den istedenfor å bare ta den i henda. En smule merkelig manøver.
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

Jeg så det ikke ornkli for telefonen ringte samtidig her. Men ut ifra det lille jeg så, så bør Otto enten ta den med henda og få frispark imot, eller drite i å hoppe for å stusse, men snu og løpe mot eget mål. Så ikke ut som ballen var så hard at han ikke hadde rukket å ta den igjen.

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7135

Tilbakespillet fra Bertheussen var jo i Lee Dixon-mot-Coventry-på-nittitallet-en-gang-klasse, da. Makan. Amøbe!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Kan noen fortelle meg hva følgene spillere har kostet Lsk ink sign on fee og lønn Steinar Pedersen,Kisen,Jml,Brenne,Bjørkøy og Marius Johnsen tipper at beløpet nermer seg fort 40 mill for disse ta da med at vi svidde av bortimot 10 mil for Vidar Riseth .Helt utrolig når vi tenker på at vi ikke kunne bruke 5-6 mill på å få Koren til å bli.

Kommentar

• Hoho
                      -Engasupporter-
                      Forumsadist
                      • Oct 2006
                      • 140

Så det så vidt på sporten bare, men header han ikke ballen rundt 10 meter ute i 16 metern?... Kan han ikke heller ta ETT steg bakover, og dempe ballen...? Kan da ikke være så utrolig vanskelig. Eller så jeg så galt...?
                      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

JA, det er det

*Hoho er en skapfugl*

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Kan noen fortelle meg hva følgene spillere har kostet Lsk ink sign on fee og lønn Steinar Pedersen,Kisen,Jml,Brenne,Bjørkøy og Marius Johnsen tipper at beløpet nermer seg fort 40 mill for disse ta da med at vi svidde av bortimot 10 mil for Vidar Riseth .Helt utrolig når vi tenker på at vi ikke kunne bruke 5-6 mill på å få Koren til å bli.
                        Så enig som jeg kan få blitt. Er ekstremt tilhenger av å gi god betaling til spillere som har prestert over tid. Som kjent var undertegede i sin tid sterkt for solide sign-on-fees til Mifsud og Koren.

Penger brukt på gråstein fra Adecco-derimot...

Pedersen er et forresten et vanvittig dårlig Omen for klubben. Jeg var på Ullevaal den famøse 5-1 seieren til Skeid i 97. Å hente han er som å gå under stiger eller å sitte tretten til bords. Få fyren ut av klubben ASAP. Pedersen og Pellerud. Pellerud og Pedersen.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Opprinnelig skrevet av trigz
                          Tilbakespillet fra Bertheussen var jo i Lee Dixon-mot-Coventry-på-nittitallet-en-gang-klasse, da. Makan. Amøbe!
                          Biffen har nok aldri vært noen kandidat til Abel-prisen i matematikk, men dette tar kaka.

Velkommen i selskap med Slokvik, Grønlund, E. Johnsen, Pedersen, Bjørkøy, Forsvareren til Lommemannen, Rieber, JML, Essidiri og alle andre i LSK jeg gladelig spanderer en enveisbillitt til Nord-Korea på. Tapere. Gledesdrepere.

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Opprinnelig skrevet av mooph
                            Jøje meg.... jeg må ha meg en pils til... for n'te gang. Skål! Sjuk i mårra, på jobben er det bare Enga & Stabek folk allikavæl og nå har jeg ingenting å si dem imot med.
                            .
                            Heislag. Ikke bry deg med dem du, de har faktisk vært i situasjonen vår og i tillegg rykka ned. Ofte. Noe vi aldri har opplevd. At folk godter seg når dette skjer lsk sier bare noe om hvilket jerngrep vi har hatt om den øverste divisjonen i alle år. En cupbombe er en vekker for oss, intet mer foreløpig.

Kommentar

• gorken
                              Administrator
                              • May 2006
                              • 1483

For de mest masochistiske av dere, så kan målet sees her:

I have this condition.

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Dette målet er én manns verk, og han er den samme midtstopperen som halve forumet ville ha inn på laget!
                                Han stiller Otto i en totalt håpløs situasjon da han "skyter" et høyt tilbakespill i en situsajon han hadde full kontroll og minst 10 andre valgmuligheter.
                                At keepere for enhver pris ikke vil unngå å ta tilbakespill med henda tror jeg ligger så dypt i dem at hans forsøk på å heade var en automatisk handling.
                                Og han kunne ikke bare tatt et skritt tilbake, som enkelte hevder. Ballen var så hard og så høy at han rett og slett ikke rakk det.

Mvh
                                Gammer´n (Per T)
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

Det ser ut som ballen blir tatt av vinden, og innen Otto innser faren så er det for sent. Tragikomisk hele greia.
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

Kommentar

• Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Og han kunne ikke bare tatt et skritt tilbake, som enkelte hevder. Ballen var så hard og så høy at han rett og slett ikke rakk det.

Mvh
                                    Gammer´n (Per T)
                                    Jeg så på sporten nå, og er helt enig med deg at han ikke hadde sjanse til å rekke det.

Kommentar

• SurFaen
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jun 2008
                                      • 40

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                      Jeg så på sporten nå, og er helt enig med deg at han ikke hadde sjanse til å rekke det.
                                      Otto frikjennes dermed, og Bertheussen må hoppe over start, og gå rett i fengsel.

SurFaen!
                                      Bare SurFaen!

- 4 5 6 - bokstavkjeks! -

Kommentar

• sk-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2007
                                        • 240

Hva med å sette Otto som spiss neste kamp?
                                        /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av SurFaen
                                          Otto frikjennes dermed, og Bertheussen må hoppe over start, og gå rett i fengsel.

SurFaen!
                                          Han må vel hoppe rett til Start. Sammen med Pedersen og JML som rykker tilbake til Start.

Kommentar

Working...