2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SurFaen
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2008
    • 40

Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Han må vel hoppe rett til Start. Sammen med Pedersen og JML som rykker tilbake til Start.
    Da må noen stå og tviholde på Marius Johnsen. Kanskje det er han som må i fengsel?
    Bare SurFaen!

- 4 5 6 - bokstavkjeks! -

Kommentar

• skvik
      Start-supporter
      Bøffel
      • Jun 2007
      • 21

Hallo fra en Start-supporter!

Vil bare si at jeg føler med dere. Kommentarene her på forumet likner det som var på Manighedens forum mye av fjoråret. Start-supportere vet hvordan det er å måtte forholde seg til en klubb der det meste går galt. Nå ser vi framover her i sør, selv med kamper mot Ulf og Trysil...

Ikke svikt klubben, men fortsett å si ifra! Husk at "Spillere og trenere består, men klubben består".

Kommentar

• sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1826

typisk at fjørtoft heller er i sant tropez å drikker champagne med sine "rike venner" enn å støtte laget i motgang

Kommentar

• kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

Da legger jeg meg. Faen, faen, faen. Vi hår håpe Eidsvoll tar cupen i år eller slår ut andre tippeligalag så har vi noe vi kan gjemme oss bak.

Håper jeg ikke får mareritt.
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• ap4
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 271

Rett og slett skandale! Steinar Nilsen sa etter kampen til Tromsø at han skulle anbefale til klubben hvilke spillere som det var aktuelt å ha med videre, og at dette tross alt var et profesjonell yrke og hvis ikke alle ville være med på det måtte de finne seg noe annet å gjøre. Men i LSK virker det som alle spillere sitter trygt og at ingen egentlig bryr seg så mye om at klubben kjøres rett i dass.

Kommentar

• berstum
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Jun 2008
              • 1

Oppryddingen er ikke ferdig - Fjørtoft må gå

Jeg var så heldig å få med meg mange kamper med de store gutta på 70-tallet, og husker hvor god Tom Lund var. Det finnes ingen slike nå.
              Til og med Frank Grønlund var god, en jævla "stubbe" av en forsvarsspiller.

Hva nå?
              Tap i cupen mot et dårlig lag fra 3.nivå?
              Himmel og hav, dette er kraftige sykdomstegn.
              Kanarifuglen har feber, og må få rett medisin.

Det at Tom Nordli måtte gå har jeg aldri vært enig i, men hvis LSK først skal forsøke å kurere sykdommen sin, må man ta sterk medisin i bruk.

Jan Åge Fjørtoft kommer neppe til å gå frivillig, men da må ledelsen være tøff nok (og det tror jeg den er), til å gi Fjørtoft noen spark i rævva for å få han bort fra Åråsen.

Det aller beste er om LSK allerede nå i kveld, i natt eller seinest i morgen tidlig kontakter Fjørtoft på festlighetene i syden, og gir han beskjed om at han kan fortsette å feste videre der nede så lenge han vil, og at kontoret hans vil være ryddet og tomt når han kommer tilbake til landet.

Det er nå man må handle - det er nå manageren må fjernes!

Kommentar

• chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

Opprinnelig skrevet av chrissp
                Får håpe det blir noe positivt å diskutere.
                Så feil kan man altså ta...
                Bølerkanaris

Kommentar

• SAEDbeger
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 421

Opprinnelig skrevet av berstum
                  Jeg var så heldig å få med meg mange kamper med de store gutta på 70-tallet, og husker hvor god Tom Lund var. Det finnes ingen slike nå.
                  Til og med Frank Grønlund var god, en jævla "stubbe" av en forsvarsspiller.

Hva nå?
                  Tap i cupen mot et dårlig lag fra 3.nivå?
                  Himmel og hav, dette er kraftige sykdomstegn.
                  Kanarifuglen har feber, og må få rett medisin.

Det at Tom Nordli måtte gå har jeg aldri vært enig i, men hvis LSK først skal forsøke å kurere sykdommen sin, må man ta sterk medisin i bruk.

Jan Åge Fjørtoft kommer neppe til å gå frivillig, men da må ledelsen være tøff nok (og det tror jeg den er), til å gi Fjørtoft noen spark i rævva for å få han bort fra Åråsen.

Det aller beste er om LSK allerede nå i kveld, i natt eller seinest i morgen tidlig kontakter Fjørtoft på festlighetene i syden, og gir han beskjed om at han kan fortsette å feste videre der nede så lenge han vil, og at kontoret hans vil være ryddet og tomt når han kommer tilbake til landet.

hva faen har fjøra med detta å gjøre?
                  Tror du virkelig at lsk begynner å spille bra fotball hvis han stikker?

<ironi> det er ikke spillerne sin skyld at de spilller elendig. Det er nok Fjørtoft. Fjern han så kjemper vi om gullet innen 2 uker. koz </ironi>

Kommentar

• RanMat
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Jun 2008
                    • 8

Enig med deg der. Den kontorrotta (fjørtoft) har liten eller ingen innvirkning på hvordan spillerne fungerer på banen.
                    Jeg hater Mini

Kommentar

• SurFaen
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jun 2008
                      • 40

Opprinnelig skrevet av berstum
                      Det er jo manageren som står for handlene. Hvem skal handle da?
                      Bare SurFaen!

- 4 5 6 - bokstavkjeks! -

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

Opprinnelig skrevet av SurFaen
                        Det er jo manageren som står for handlene. Hvem skal handle da?
                        Forumet. Vi har hatt en stort sett feilfri sesong (i hvert fall mine innlegg og spådommer, he-he). Det var en "no-brainer".

På tide å gjenopplive folkets spiller dere!
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

Tragediens apati har lammet meg og jeg står naken og ser tomt ut i lufta i det skipet synker. Ikke kan jeg huske hvor redningsvestene ligger og livbåtene har noen glemt å blåse opp. Alle reservedeler er låst inn i en lugar påi nederste dekk hvor vannnet stod høyt allerede for fler måneder siden.

Folk roper rundt meg.De er pannikkslagne nå.
                          De roper: Kjemp for livet ! Alle mann til pumpene, vannet står til rompene !

Alt jeg gjør er å stirre tomt ut i lufta, og klø meg litt på balla, paralysert, lobotomert.og fint lite imponert !

Fy faen hvor jeg hater å elske deg.
                          LSk - anno 2008
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Jørgen
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Apr 2007
                            • 15

Pinlig

Katastrofe. For en innsats og tæl. Har aldri sett så elendig kvalitet på Lsk før. Dette er sjokkerende. Er ikke så mye mer å si om det. Syns også det er helt fjernt av Fjørtoft å reise til Frankrike i tre dager når vi er midt i en ordentlig krise. Denne turen burde han ha avlyst, blir liksom for dumt å reise på en sånn tur i den situasjonen laget er i nå, selv om det ikke hadde gjort noe med resultatet.

Kommentar

• Sørlending
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Jun 2008
                              • 2

Hva skjer??

Som tilflytta sørlending med hjerte for noen andre gul-svarte må jeg uttrykke min sympati for LSK. Jeg bor i utkanten av Enga-land (hater!!!) og ser gjerne en LSK-kamp i ny og ne.

Siden mitt lag ligger og sloss med Sandnes Ulf, Alta og Odd, lar jeg også min support gå til "fargebrødrene" våre på Romerike. Jeg gleder meg når LSK vinner og er trist når det går dårlig(bortsett fra kamper mot Start, selvfølgelig).

Jeg er av den oppfatning at det var feil, både hos Start og nå hos LSK, å la Nordlie gå. Primadonna-spillere har bare godt av å bli pushet hardt. Problemet er når de setter seg på bakbeina. Trener trenger backup fra ledelsen for å ha tyngde i kravene sine.

Lykke til resten av sesongen, LSK! Unner dere ikke denne situasjonen. Det faktum at rølpete blåjakker sitter i Oslo og ler, gjør saken enda værre.

Håper vi møtes neste sesong, ikke i Adecco, men som verdige lag i Tippeligaen.

Kommentar

• kinstad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2007
                                • 406

Returmøte

Gutta skulle arrangert et returmøte i lsk hallen, uten media, uten supportere, uten trenere, uten forventninger og uten noe styr og mas. 11 mot 11, en ball og en dommer er nok, så får vi se hva som skjer da, med andre ord dagligdags fotball nedover i divisjonene.

For å blande det hele opp så sett inn en straffekonkuranse på slutten, så ingen trenger å lyve når de blir spurt av media i etterkant (som sikkert kommer til å finne ut at de har spilt). Svar nøytralt på alt de spør om. Jeg tror det kunne hjulpet guttene.

Vær litt useriøs og leken, "dette betyr ingenting" holdning er bedre enn at samtlige får hjerteinnfarkt hver gang de mottar ballen.

Ta det så fort de kan etter kampen på søndag, ikke noe spesialbehandling, ikke noe spillermøte/strategimøte i forkant, spillera blir enige om hvem som spiller og hva de skal gjøre.
                                Last edited by kinstad; 06.06.2008, 13:02. Begrunnelse: Legge til et par mellom rom.
                                ________
                                -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

Dette tapet toppa vel engentlig det hele, nå blir det vel adecco neste år.

Kommentar

• Sørlending
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Jun 2008
                                    • 2

Lillestrøm i Adecco er som å satse penger på Martin Andresen som årets sympatiske mann. Det er mulig, men neppe....

Jeg tror laget klarer å snu dette, forhåpentligvis raskt, slik at det igjen blir liv i leiren.

Men jeg tror de må bryte ut av rutinene, finne på noe helt annet, for å klarne huet.

Kommentar

• heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2131

Det er interessant å se at de mest fornuftige meldingene på forumet for tiden skrives av eksterne supportere...

Vi har gode spillere i utgangspunktet, noe som taler for at dette vil snu snart. (Jeg er ikke lei meg for at EM-pausen kommer nå for å si det sånn...) At det dårlige spillet som vi har vist hele sesongen fortsetter, er heller ikke akkurat sjokkerende. Nytt blod i sommerpausen, vil føre til et løft, og en trygg plassering på tabellen.

Forklaringen ligger mest sannsynlig i at Roy Vaadal har forlatt forumet, og at gilbert ikke har vært her for å forklare hva som egentlig er galt. Ser den mannen kun på 2.-fugla??)
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• fotball_marthe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1069

Jeg fikk rett og slett sjokk da jeg fikk vite resultatet. Var på klasseavslutning, og da faren til en sa at LSK hadde tapt 1-0, trudde jeg selvfølgelig at han tulla, for det var jo helt umulig ! Så da jeg sjekka på internett, fikk jeg helt sjokk ! Åssen er dette mulig ? Tape for et lusent 2. divisjonslag. Dette blir bare verre og verre. Hva blir det neste? Får vel håpe at bunnen er nådd, og at de vil løfte seg.
                                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1289

JÅF hoppet aldri av et synkende skip som han så fint fortalte forrige onsdag. Alle med hjerte for klubben har siden den gang pumpet for harde livet for å holde skuta flytende helt til det blir arrangert kjendisfest i "Kjuttaviga" da finner "Kaptein Sabeltann" det for godt å forlate skipet.
                                          Hvis skuta flyter når han kommer tilbake skal skatten han har med være temmelig stor for noen gang å få tilgivelse.
                                          Last edited by maxpayne; 06.06.2008, 19:27.

Kommentar

Working...