2. runde i NM; Eidsvold Turn 5/6 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bekkis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 441

    spillerne hadde vistnok ikke brydd seg om tapet i garderoben. dette medførte at grodås faktisk ble lei seg, ikke sint, men lei seg!
    Er det noe vi som supportere kan gjøre for at spillerne skal få litt mere følelser for klubben? synes det er fælt å se at drakta vår blir ødelagt fordi spillerne ikke har noen følelser for klubben i det hele tatt. kan vi feks legge press på klubbledelsen ved at de ikke skal utbale 100 % lønn? for det er jo tydeligvis det de spiller for og ikke noe annet...

    Kommentar

    • Awfuls
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2006
      • 138

      tulling

      og se ferdikson le av den hele episoden med turn er til og grine av.
      han burte gremmes
      så d på web tv vg
      Fugla forever... eLSKer

      Kommentar

      • heggland0
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2008
        • 1

        Opprinnelig skrevet av Hedonist
        Dette kan bekreftes.

        Hilsen Trondheim.


        Dere er raske på avtrekkeren der oppe i Trondheim

        Kommentar

        • lsk123
          Medlem
          Bøffel
          • May 2004
          • 36

          Masse morsomt å lese på kjernen.no. De disser LSK skikkelig, men må bite i seg sarkasmen etter tapet mot Kristiansund. Haha skadefryd
          Fugla for alltid!

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1453

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            JÅF[...]
            Gjesp. Det begynner å bli litt kjedelig med denne kampanjen din nå.
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • limafox
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Nov 2006
              • 21

              Nuvel. Å tape for et andredivisjonslag er nå riktignok ikke helt pent, men at det skal være sjokkerende, og dermed tro at LSK kommer til å rykke ned?

              Neppe. Det skjer stort sett hver eneste sesong at et lag ryker overraskende. I fjor var det noen andre, i år ble det LSK og RBK.

              Det er NM på sitt beste og mest uforutsigbare, og det har en klar sammenheng med at disse askeladdene spiller sin suverent match of the year.

              Og legg merke til at det er klubber med aristokratiske navn som Lillestrøm, Rosenborg, Viking og Brann som sliter. I år klarte Viking og Brann - med nød og neppe å passere de to første rundene.

              Jeg tror ikke dere kanarifans skal grave dere så langt ned. Etter å ha bodd i Sagdalen noen år, så har jeg, tro det eller ei, litt sympati med klubben. Jeg tror LSK kommer til å våkne, vinne de syv-åtte matchene som trengs for å parkere AaFK og HamKam.

              Så er det bare å brette opp ermene og få inn en synlig stil.

              I dag har LSK en stall som er en miks av 4-4-2-brutal fotball og 4-3-3 spillende fotball. Det er på tide å finne ut hvor man vil. 4-4-2 brutal er vakkert å se på når den spilles slik den bør spilles. Det samme er 4-3-3. Men nå er det halvhjertet begge veier.

              Jeg tror man snarest må kvitte seg med seks-syv spillere, som har kommet de siste to årene og heller få i gang talentene i klubben.

              Har selv vært innom LSK som trener for ungdommen og jeg må si; det er en del gode talenter der, men som kanskje ikke føler at LSK er klubben for dem når de svært sjelden får tillit.

              Lykke til videre - dette snur dere.

              Ja, jeg synes jo det er litt morsomt å se at en storhet som LSK sliter, men LSK er som sagt en storhet - de hører hjemme i toppen.

              Og så kan vi jo heie litt på Glimt i mens?

              Kommentar

              Working...