Lillestrøm under Erlandsen vs. Lillestrøm under Uwe.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #21
    Ja er enig i at Erlandsen ga Winsnes litt for mye tillit i fjord. Når det gjelder Sundgot så synes jeg han alltid har spilt ganske bra. Selvfølgelig med litt formsvigning, men har alltid ment at jobben han har gjort har blitt sterkt undervurdert.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      For å holde seg til saken, så foretrekker jeg "nye" LSK fremfor utgaven fra de siste årene. Det føles på en måte betryggende at laget har andre alternativer å spille på dersom det ikke nytter å etterligne Det Kongelige Norske Artilleriet og bare satse på lange fremspill.
      I tillegg har vi nå en trener som evner å bytte ut spillere før det er 5 minutter igjen av kampen. Dét alene er grunn nok til at jeg foretrekker Rösler fremfor Erlandsen.

      For å skyte inn en kommentar om side-diskusjonen:
      Ja er enig i at Erlandsen ga Winsnes litt for mye tillit i fjord.
      Bortsett fra at det er fristende å spørre om hvilken fjord, så lurer jeg egentlig på hvordan en spiller skal skaffe seg erfaring uten å få spille?
      Dessuten synes jeg vi skal være forsiktige med å kritisere egne spillere for mye. I dagens økonomiske situasjon skal vi vel være glad for hver eneste spiller som kler seg i LSK-drakt?
      Knurr...

      Kommentar

      • bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

        #23
        Helt klart i år! jedg var stolt da jeg gikk ut fra Åråsen på søndag, stolt fordi gutta turte å gjøre i kamp det de gjør på trening - stolt fordi de turte å presse Rosenborg bakover, og mest av alt stolt over at de kom tilbake på slutten av kampen da jeg egentlig trodde at kampen kom til å bli tapt.

        Uwe gjorde kloke innbytter, og det var ikke Arne så god på. Innbyttene var med på å snu matchen igjen, og et taktisk hode er alltid bra å ha på benken.

        Husk hvem vi har møtt: Start (leder serien), Lyn (seier), viking (say no more om den kampen) og nå siste åras suverent beste lag i serien. 4 poeng er ikke mye, men det kunne fort vært 7 (med uavgjort i Stavanger og seier på søndag) med litt mer rettferdighet i forhold til uttelling og dommere.

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #24
          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
          For å skyte inn en kommentar om side-diskusjonen:
          Ja er enig i at Erlandsen ga Winsnes litt for mye tillit i fjord.
          Bortsett fra at det er fristende å spørre om hvilken fjord, så lurer jeg egentlig på hvordan en spiller skal skaffe seg erfaring uten å få spille?
          Dessuten synes jeg vi skal være forsiktige med å kritisere egne spillere for mye. I dagens økonomiske situasjon skal vi vel være glad for hver eneste spiller som kler seg i LSK-drakt?
          Jeg er ikke ute etter å kritisere Winsnes, han har fått alt for mye ufortjent pepper det siste års tid. Det jeg mener er at Erlandsen kunne gitt andre spillere flere sjanser. Blant annet synes jeg Berget hadde fortjent mer spilletid. Selv synes jeg ikke Winsnes er så dårlig som mange skal ha det til.Greit han er ikke god nok for et topplag i tippeligaen, men han er en fin spiller å ha i bakhånd for en klubb som LSK

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #25
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
            For å skyte inn en kommentar om side-diskusjonen:
            Ja er enig i at Erlandsen ga Winsnes litt for mye tillit i fjord.
            Bortsett fra at det er fristende å spørre om hvilken fjord, så lurer jeg egentlig på hvordan en spiller skal skaffe seg erfaring uten å få spille?
            Dessuten synes jeg vi skal være forsiktige med å kritisere egne spillere for mye. I dagens økonomiske situasjon skal vi vel være glad for hver eneste spiller som kler seg i LSK-drakt?
            Jeg er ikke ute etter å kritisere Winsnes, han har fått alt for mye ufortjent pepper det siste års tid. Det jeg mener er at Erlandsen kunne gitt andre spillere flere sjanser. Blant annet synes jeg Berget hadde fortjent mer spilletid. Selv synes jeg ikke Winsnes er så dårlig som mange skal ha det til.Greit han er ikke god nok for et topplag i tippeligaen, men han er en fin spiller å ha i bakhånd for en klubb som LSK
            Akkurat det (jeg understreket) i ditt foregående innlegg er vi så 100% enige om som det går an å få blitt.
            Erlandsen kunne i det hele tatt vært langt dyktigere til å skifte ut spillere som åpenbart ikke hadde dagen eller ikke var i form.
            Knurr...

            Kommentar

            Working...