Lillestrøm under Erlandsen vs. Lillestrøm under Uwe.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Lillestrøm under Erlandsen vs. Lillestrøm under Uwe.

    Nå har det gått en del kamper. Diskuter her...
    0
    LSK under Erlandsen
    0%
    0
    LSK under Uwe
    0%
    0
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Uwe har startproblemer, men det er også MYE dommernes feil og at vi ikke treffer mellom stengene

    Men uansett er det mye bedre med Uwe som trener. Han kaller oss iallefall ikke medgangsupportere.
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Helt klart Der Uwe

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Jeg syntes LSK spiller mye bedre fotball enn de gjorde før. At poengene har uteblitt, det er ingen fare. Hvis LSK fortsetter å spille slik de har gjort, kommer målene og poengene med tiden. Vent å se!

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

          #5
          Noen som har glemt 2001...?

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            vi har ikke glemt 2001..men det var gøy fordi vi vant alt

            igår var det gøy å se fugla selv om vi bare klarte uavgjort...det har blitt noe helt annet å se på fugla nå..Vi produserer flere sjanser på forskjellige måter og ikke bare innlegg..

            men gutta må våge å utfordre å skyte mer og ikke spille bort ballen
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • audun
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2005
              • 255

              #7
              Ja, helt enig med det, må ha flere skudd når vi er ved 16-meteren!
              Kreativ Kanaris - Fotograf
              www.audunbraastad.com

              Kommentar

              • fugla_4_ever
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 467

                #8
                Opprinnelig skrevet av audun
                Ja, helt enig med det, må ha flere skudd når vi er ved 16-meteren!
                Helt enig. Jeg husker spesielt en situasjon i går der Winsnes var helt alene på 17 meter. Ha nturte rett og slett ikke å skyte, selvom alle rundt ham skrek: "SKYT!", i stede prøvde han å legge en pasning til Mifsud, men han rakk ikke ballen...

                Kommentar

                • Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                  Opprinnelig skrevet av audun
                  Ja, helt enig med det, må ha flere skudd når vi er ved 16-meteren!
                  Helt enig. Jeg husker spesielt en situasjon i går der Winsnes var helt alene på 17 meter. Ha nturte rett og slett ikke å skyte, selvom alle rundt ham skrek: "SKYT!", i stede prøvde han å legge en pasning til Mifsud, men han rakk ikke ballen...
                  Noe så typisk LSK, kommer seg igjennom og kan fyre i gållen, men isteden sentrer dem bort til en annen spiller på kanten så han kan legge inn... Missbruker sjansen helt...
                  LSK FOR GULL 2006

                  Kommentar

                  • official
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2005
                    • 101

                    #10
                    Uwe!

                    jeg mener de spiller mye bedre fotball i år. etter sju år med arne tror jeg de mest garva kara til og med begynte å bli dritt lei de lange ballene!?

                    mener også det er en fordel at vi spiller anpasset motstanden, motsetning til systemet til arne kjørte kamp ut og kamp inn.
                    ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                    ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #11
                      Liten korrigering: Han spilte ballen, helt upresset, en meter bak Mifsud, eller hvem det var som kom på det løpet, så han måtte stoppe, snu og vende opp og dermed var sjansen ødelagt. Winsnes holder knapt brukbar 1. divisjonsstandard.

                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                      Helt enig. Jeg husker spesielt en situasjon i går der Winsnes var helt alene på 17 meter. Ha nturte rett og slett ikke å skyte, selvom alle rundt ham skrek: "SKYT!", i stede prøvde han å legge en pasning til Mifsud, men han rakk ikke ballen...
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Faen ikke sikker på at han hadde fått spille på Kongsvinger engang!!!

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Glenn
                          Noen som har glemt 2001...?
                          nei men vi husker de andre åråne også :lol:

                          Kommentar

                          • Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

                            #14
                            Uwe, fordi han har fårr LSK til å bli et mere underholdene lag å se på.
                            Det er mere "trøkk", og større variasjon i spillet enn tidligere.

                            Go Uwe....

                            .
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

                            Kommentar

                            • fugla_4_ever
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 467

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Faen ikke sikker på at han hadde fått spille på Kongsvinger engang!!!
                              Han er ikke god, men med tanke på den økonomiske situasjonen syntes jeg han er en god benksliter. Uwe har dessuten uttalt at han har tro på Winsnes, det må bety at han se noe i ham. Gi Winsnes en sesong til med litt spilletid så tror jeg han tar et stort skritt i riktig retning. Vi husker alle hvilken utvikling Gylfi hadde det siste året i LSK-trøya...

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                #16
                                Et vanskelig spørsmål ettersom man ikke bare kan glemme 2001-sesongen. Dessuten føler jeg at man nesten må vente til oktober for å se hva det endelige resultatet av årets sesong blir før man kan sammenligne.

                                Men noe man kan sammenligne er måten LSK spiller fotball på under erlandsen og under rösler. Her synes jeg LSK er bedre nå, ettersom det er mye mer variasjon i spillet og ballen går mer langs bakken og gjennom midtbanen. Nå er jeg ikke blant dem som mener fotball er til for underholdningens skyld (jeg er enig med drillo der) men måten LSK spiller på nå gir en større uforutsigbarhet i spillet, evnen til å variere er mye bedre.

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                                  Faen ikke sikker på at han hadde fått spille på Kongsvinger engang!!!
                                  Nå spilte han også i en veldig kjip rolle i går da, må ikke glemme det. Tror ikke Winsnes er veldig vant til å spille venstre kant.
                                  Synes Winsnes er en helt grei spiller å ha på benken. Han har fått alt for mye dritt mot seg! Han er ikke noen stjernespiller, og hadde en sesong under pari i fjord, men herregud, mange som får det til å virke som om han spillte ræva i hver eneste kamp i fjord, noe han ikke gjorde! Karen hadde faktisk en stor håndfull assister og noen mål! Han har desverre tatt over den rollen som Sundgot hadde for et par år siden. Det virker som enkelte må ha en syndebukk som de alltid kan skylde på når det ikke går så bra, og det er bare tragisk!

                                  Kommentar

                                  • Smukken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2004
                                    • 719

                                    #18
                                    Veldig fornøyd med Uwe og måten de spiller på............ Har snart fulgt LSK i 20 år or something. Husker gullet både i 86' og 89' :lol:
                                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2127

                                      #19
                                      Det er vel altfor tidlig å dømme nå. En ting jeg ikke liker er at det virker som om vi har mista all pondusen vår på dødballer. Gårsdagens første corner ble jo slått flatt ut mot 16, noe som ga meg et mildt hjerteflimmer. Jeg synes det er komplett uforståelig at det er Koren og ikke Stoffa som tar cornera fra venstre, såvidt jeg husker pleide Stoffa å skape farligheter nesten hver gang ved at han skrudde cornera nesten inn hver gang og tvang keeper til å komme ut for å fiste den unna hver gang. Korens dødballer holder langtfra samme klasse. Og ellers begynner jeg å bli jævla lei av at Fugla tar en Liverpool og legger seg bakpå hver gang de tar ledelsen. Dette er samme gamle leksa som ifjor, virker som om vi hele tida skal operere etter første-målet-vinner-prinsippet. Det må da gå an å lære at man skal fortsette å trøkke etter å ha tatt ledelsen!!! Mye eder og galle her, men man blir bitter når man bor i bergen og brann vinner mens Lillestrøm ikke gjør det.... Og for all del, fugla spilte bra lenge igår, men det er utilgivelig å legge seg bakpå og slippe rosenborg
                                      inn i kampen.
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • fugla_4_ever
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 467

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Faen ikke sikker på at han hadde fått spille på Kongsvinger engang!!!
                                        Nå spilte han også i en veldig kjip rolle i går da, må ikke glemme det. Tror ikke Winsnes er veldig vant til å spille venstre kant.
                                        Synes Winsnes er en helt grei spiller å ha på benken. Han har fått alt for mye dritt mot seg! Han er ikke noen stjernespiller, og hadde en sesong under pari i fjord, men herregud, mange som får det til å virke som om han spillte ræva i hver eneste kamp i fjord, noe han ikke gjorde! Karen hadde faktisk en stor håndfull assister og noen mål! Han har desverre tatt over den rollen som Sundgot hadde for et par år siden. Det virker som enkelte må ha en syndebukk som de alltid kan skylde på når det ikke går så bra, og det er bare tragisk!
                                        Du har rett i at Winsnes fikk alt for hard kritikk i fjor. Det samme gjelder forsovidt for Sundgot (her tar jeg selvkritikk), men jeg tror det kokte over for mange fordi de fikk ny tillit av Erlandsen hver bidige gang. Jeg har sansen for at dårlige prestasjoner bør belønnes med benken, eller i alle fall å bli byttet ut. Det virket ikke som om Erlandsen var helt enig i den tankegangen. Uwe derimot, er mer lik meg og andre som er fæle til å komme med kritikk. Ikke at han er en fæl kritker, men han bytter i alle fall ut spillere som ikke presterer

                                        Kommentar

                                        Working...