Børsen: LSK-AaFK 3-0

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Børsen: LSK-AaFK 3-0

    JAAAAAAAAAADDDDAAAAAAAAHHH!!!!! ENDELIG!!!!

    Så var det ute av veien. Dette var så uendelig mye bedre, gutter! Utrolig deilig, deilig, deilig, deilig, deilig.

    Så, rett på sak.

    1. Otto: 6
    Hadde ingenting å gjøre utover i kampen, men var trygg og solid på det som kom. God kamp, og sprer trygghet.

    Pedersen: 6
    Sesongbeste av den mye utskjelte SP. Sleit litt i starten med en svært god Parr, da posisjoneringen ikke var helt på topp, men veide opp for dette med gode offensive bidrag og dobling på kant. Bra samspill med Karim.

    JML: 6
    Også mye utskjelt, men mye mindre fortjent sådann. I dag var han til og med god på venstreback. Like ivrig fremover som motparten på høyresiden, og veide mye opp for Bjørkøys konstante fravær. Kunne kanskje vært mer produktiv med de mange dødballene han tok, men AaFK har Norges beste dødballspiller i Aarøy, som ryddet unna svært mye. En strålende assist.

    Riseth: 6
    Jævlig bra utover i kampen. Litt rot og unødvendige frispark i første omgang, men sikker som fy andre omgang. Et par lekre manøvreringer i andre omgang i de få tilfellene AaFK var frempå.

    Blurkh: 6
    Solid, sterk og god. Stod frem som den lederen vi trenger og gikk i krigen. Det er jævla kjedelig å skrive om mannen, fordi det alltid er de samme glosene som går igjen uansett hvor fikst og originalt man prøver å vri på språket.

    Bjørkøy: 3
    Er ikke venstreving, og bør ikke spille der. Nølende og stort sett usynlig.

    Mouelhi: 6
    To omganger med vidt forskjellige prestasjoner også fra Mulle. Dårlige valg men god ballbehandling i første omgang, krigersk innstilling og gode valg i andre. Pussig nok mindre dyktig med ball etterhvert, men ble muligens sliten etterhvert.

    Espen: 7 BB
    Elsker deg.

    Karim Essediri: 7
    Viser hvorfor han burde spilt hele sesongen på høyrevingen. God med ball og får inn mange crossere som savnet litt presisjon. Kommer bare til å bli bedre med kamper under beltet. Herlig tunnel, årets individuelle prestasjon i gulsvart drakt.

    OO: 7
    Heldig førstescoring, god nummer 2. Flott nedtak. Viser mye større vilje og selvtillit enn på noe annet tidspunkt i sesongen, og løftet seg kanskje mest av alle. Fortsett slik, så skal jeg ta tilbake endel nylige kommentarer av negativ art.

    Arildo: 6
    Herlig mål, holder godt på ballen og drar med seg forsvarere som dermed skaper rom for andre. Gjør den usynlige jobben på topp som er så jævlig viktig for et lag i motgang. Skal starte. Alltid.

    Inn:
    Gundo: 5
    Nonchalant og briljant om hverandre. Bør velge enklere løsninger fra tid til annen, men et godt innhopp.

    Johnsen: Bra at han er tilbake, men var vel aldri nær ballen.

    Trenere: 5
    Burde aldri startet med Bjørkøy, men bortsett fra dette er det lite å si på disposisjonene. Burde byttet før. Flott engasjement.

    Dommer: 5
    Usynlig, altså stort sett god. Noen pirkefrispark i mot.

    KFL: Igjen, jeg ser på TV2 og vil ikke uttale meg.

    VI RYKKER ALDRI NED!!!
    Last edited by Grusom B; 08.06.2008, 18:14. Begrunnelse: Arildo hadde ene assisten jeg ga JML
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #2
    Litt snille karakterer synes jeg. Grei kamp, men jeg tar på ingen måte av etter denne forestillingen. Men 3 utrolig viktige poeng! Min vurdering av spillerene:

    Otto: 5
    Pedersen: 5
    JML: 5
    Riseth: 6
    Kippe: 5
    Essediri: 6
    Mouelhi: 4
    Søgård: 5
    Bjørkøy: 3
    Occean: 6
    Sundgot: 5

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Mulig jeg er snill med et par av dem, men vi trenger litt positivitet, og dette var intet mindre enn et sjumilssteg etter kampene siden Vikingkampen. Javisst, det var mot Aalesund, men for meg handler det om å overleve nå. Vi får to massive forsterkninger i Johnsen og Riise etter pausa, og med litt tur dukker Hoff også. Da kan det bli mye bedre, så vi får krysse fingrene.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1573

        #4
        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Mulig jeg er snill med et par av dem,
        Jeg trodde kanskje du opererte med en skala som gikk til 20

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          JAAAAAAAAAADDDDAAAAAAAAHHH!!!!! ENDELIG!!!!

          Så var det ute av veien. Dette var så uendelig mye bedre, gutter! Utrolig deilig, deilig, deilig, deilig, deilig.

          Så, rett på sak.

          1. Otto: 6
          Hadde ingenting å gjøre utover i kampen, men var trygg og solid på det som kom. God kamp, og sprer trygghet.

          Pedersen: 6
          Sesongbeste av den mye utskjelte SP. Sleit litt i starten med en svært god Parr, da posisjoneringen ikke var helt på topp, men veide opp for dette med gode offensive bidrag og dobling på kant. Bra samspill med Karim.

          JML: 6
          Også mye utskjelt, men mye mindre fortjent sådann. I dag var han til og med god på venstreback. Like ivrig fremover som motparten på høyresiden, og veide mye opp for Bjørkøys konstante fravær. Kunne kanskje vært mer produktiv med de mange dødballene han tok, men AaFK har Norges beste dødballspiller i Aarøy, som ryddet unna svært mye. En strålende assist.

          Riseth: 6
          Jævlig bra utover i kampen. Litt rot og unødvendige frispark i første omgang, men sikker som fy andre omgang. Et par lekre manøvreringer i andre omgang i de få tilfellene AaFK var frempå.

          Blurkh: 6
          Solid, sterk og god. Stod frem som den lederen vi trenger og gikk i krigen. Det er jævla kjedelig å skrive om mannen, fordi det alltid er de samme glosene som går igjen uansett hvor fikst og originalt man prøver å vri på språket.

          Bjørkøy: 3
          Er ikke venstreving, og bør ikke spille der. Nølende og stort sett usynlig.

          Mouelhi: 6
          To omganger med vidt forskjellige prestasjoner også fra Mulle. Dårlige valg men god ballbehandling i første omgang, krigersk innstilling og gode valg i andre. Pussig nok mindre dyktig med ball etterhvert, men ble muligens sliten etterhvert.

          Espen: 7 BB
          Elsker deg.

          Karim Essediri: 7
          Viser hvorfor han burde spilt hele sesongen på høyrevingen. God med ball og får inn mange crossere som savnet litt presisjon. Kommer bare til å bli bedre med kamper under beltet. Herlig tunnel, årets individuelle prestasjon i gulsvart drakt.

          OO: 7
          Heldig førstescoring, god nummer 2. Flott nedtak. Viser mye større vilje og selvtillit enn på noe annet tidspunkt i sesongen, og løftet seg kanskje mest av alle. Fortsett slik, så skal jeg ta tilbake endel nylige kommentarer av negativ art.

          Arildo: 6
          Herlig mål, holder godt på ballen og drar med seg forsvarere som dermed skaper rom for andre. Gjør den usynlige jobben på topp som er så jævlig viktig for et lag i motgang. Skal starte. Alltid.

          Inn:
          Gundo: 5
          Nonchalant og briljant om hverandre. Bør velge enklere løsninger fra tid til annen, men et godt innhopp.

          Johnsen: Bra at han er tilbake, men var vel aldri nær ballen.

          Trenere: 5
          Burde aldri startet med Bjørkøy, men bortsett fra dette er det lite å si på disposisjonene. Burde byttet før. Flott engasjement.

          Dommer: 5
          Usynlig, altså stort sett god. Noen pirkefrispark i mot.

          KFL: Igjen, jeg ser på TV2 og vil ikke uttale meg.

          VI RYKKER ALDRI NED!!!

          Bra børs, enig i det meste her...
          men ikke for å være frekk, men kommer trigz sin karakterbørs og?
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #6
            Trigz har "sneket seg unna" ansvaret ved å dra på ferie. Grusom B har derfor blitt rekruttert som sommervikar.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Kanarifansen: 6

              Sto på feltet i førsteomgangen, og der var det usedvanlig god plass! Dårlig av folk å svikte når det gjelder som mest.
              Jeg var for en sjelden gang fyllesyk etter en lang dag med rangel på lørdag, og valgte derfor å sitte på kortsiden i andre omgang. Dermed fikk jeg også for første gang på lenge oppleve KFL istedenfor å stå midt i klynga.
              KFL synger som vanlig hele tiden, men det var veldig varierende kvalitet over det hele. Det store trøkket var totalt fraværende, men det er jo ikke så rart når alt for mange valgte å gi faen i klubben og ble hjemme.

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #8
                Jon!!!!
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • KristofferØ
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 587

                  #9
                  God børs, men det var noe jeg reagerte på..

                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Johnsen: Bra at han er tilbake, men var vel aldri nær ballen.
                  Feil. han hadde ballen på kanten noen ganger, og slapp ballen til TAG på riktig tidspunkt hver gang. Greit, det betyr ikke WOW!! 10 PÅ BØRSEn, men jeg mener han hadde et så bra innhopp at det overgikk min forventning til en spiller som har vært ute leeeeeeEEEEEEEeeeeeeeEEEEeEEEEeenge. Dessuten vant han en duell på imponerende vis da han tok ball fra Lassse Olsen helt nede ved dødlinja og holdt ballen i spill..
                  I år så tar vi ostepop
                  Vi elsker Lillestrøm
                  HEI!

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #10
                    Mouelhi: 6 ?

                    Enten er du blind på begge øya, eller så har du en forkjærlighet for feilslåtte krosspasninger og anti-angrepsfotball. Kiko spiller jo 90% støttepasninger i løpet av hver kamp og han skal liksom være playmaker? Han sinker angrepsspillet. Når skal han lære at man skyter en ball minst 3 ganger så fort som han noengang vil klare å løpe med ballen i beina?

                    Kiko var den svakeste på banen igår.

                    La heller Bjørkøy spille sentralt!
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                      Mouelhi: 6 ?

                      Enten er du blind på begge øya, eller så har du en forkjærlighet for feilslåtte krosspasninger og anti-angrepsfotball. Kiko spiller jo 90% støttepasninger i løpet av hver kamp og han skal liksom være playmaker? Han sinker angrepsspillet. Når skal han lære at man skyter en ball minst 3 ganger så fort som han noengang vil klare å løpe med ballen i beina?

                      Kiko var den svakeste på banen igår.

                      La heller Bjørkøy spille sentralt!
                      Jeg skal ikke gå innpå dette med at Kiko spiller/spilte mange støttepasninger, for det fikk jeg ikke med meg. Men å bytte han ut med Bjørkøy for å fremme det offensive, skjønner jeg meg ikke en døyt på. Omtrent hver eneste gang Bjørkøy får ballen fremover, stopper han opp, nøler i et skuddår, og sender av en slarkete og upresis pasning. Gjerne ut til sidelinja.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av erlando
                        Trigz har "sneket seg unna" ansvaret ved å dra på ferie. Grusom B har derfor blitt rekruttert som sommervikar.
                        Festlig at ikke jeg har fått det med meg, i så fall. Det var jeg som startet børsen i utgangspunktet, men ettersom jeg ikke var regelmessig nok med den ble det etterhvert til at Trigz tok over. Mine var i utgangspunktet humoristiske og ganske tullete i formen, der trigz' er mer proffe og seriøse. Når jeg har lyst til å lage børs gjør jeg det, men det betyr selvsagt ikke at ikke trigz skal lage en selv om han har lyst, eller motsatt om hans kommer først. Regner med at trigz også ser det noenlunde slik. Denne børsen ble imidlertidig litt kjip ettersom dama masa om et eller annet tull, og dermed fikk jeg ikke skrevet så mye/godt som jeg gjerne ville. Noen av karakterene led muligens også litt under det, og Mulle fikk en karakter for mye, det innrømmer jeg glatt. Altfor mye bakover og sidelengs, definitivt. Men han var bedre i andreomgang.

                        Bjørkøy bør ikke spille, og 3-0 var jeg i seiersrus og fikk ikke med meg så mye av hva den godeste MJ foretok.
                        Last edited by Grusom B; 09.06.2008, 20:14.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Øyvind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 292

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Mouelhi: 6 ?

                          Enten er du blind på begge øya, eller så har du en forkjærlighet for feilslåtte krosspasninger og anti-angrepsfotball. Kiko spiller jo 90% støttepasninger i løpet av hver kamp og han skal liksom være playmaker? Han sinker angrepsspillet. Når skal han lære at man skyter en ball minst 3 ganger så fort som han noengang vil klare å løpe med ballen i beina?

                          Kiko var den svakeste på banen igår.

                          La heller Bjørkøy spille sentralt!
                          At Kiko nærmest utelukkende spiller støttepasninger er noe jeg har lagt merke til i år. For meg er han særdeles overvurdert, men siden en støttepasning ikke ser "feil" ut kommer han unna.

                          Ja, noen ganger er støtte riktig, og ja noen ganger er det bevegelsene foran som fremtvinger en støttepasning. Men, Kiko spiller for mye bakover og må som playmaker ta stort ansvar for manglende rytne i angrepsspillet.

                          Inn med Bjørkøy på sentralt. Vis den mannen tillit så kommer han som faen utover høsten. Han lider vel enda av treningssjokk (ref Brenne i fjor).

                          Ellers må jeg trekke frem TAGs innhopp, meget positivt. For min del synes jeg han burde kommet innpå tidligere, da som spiss for Occean. TAG er også sterkt involvert både på 1-0 og 3-0 scoringene.

                          Og til slutt Occean. Han får treer av meg. Elendig gjennom hele kampen, flakse-scoring på 1-0 og nesten bom på 2-0. Utrolig dårlig på å true bakrom, starter enten for tidlig eller for sent. Selvfølgelig er to mål bra, men vi må kunne kreve mer av spissen vår. Jeg vil at spissene skal komme til sjanser, true bakrom og lukte målsjanser gjennom HELE kampen. Gjør Occean det skal han høyere på skalen, men ikke ut fra gårsdagens kamp.

                          Kommentar

                          • erlando
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 858

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Festlig at ikke jeg har fått det med meg, i så fall. Det var jeg som startet børsen i utgangspunktet, men ettersom jeg ikke var regelmessig nok med den ble det etterhvert til at Trigz tok over. Mine var i utgangspunktet humoristiske og ganske tullete i formen, der trigz' er mer proffe og seriøse i formen. Når jeg har lyst til å lage børs gjør jeg det, men det betyr selvsagt ikke at ikke trigz skal lage en selv om han har lyst, eller motsatt om hans kommer først. Regner med at trigz også ser det noenlunde slik.
                            Da beklager jeg dypt og ærbødig, men jeg hadde bitt meg merke i denne posten fra trigz: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...471#post267471

                            Dermed ble jeg overivrig og antok at det var slik det hang sammen, noe tydeligvis andre også trodde siden jeg fikk tommel opp og greier.
                            Ja til pause i pausen!

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              No wonder. Var ikke sinna uansett, men hadde ikke sett den der. Jaja, da tok jeg tydeligvis jobben. Men det jeg skrev gjelder vel uansett.

                              Øyvind treffer vel egentlig spikeren mye bedre med Occean enn hva jeg gjorde, jeg tipper jeg igjen må skylde på overentusiasme som følge av seiersrus. Occean var like dårlig i går som ellers, men hadde flaks.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • kemkers
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2007
                                • 63

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                At Kiko nærmest utelukkende spiller støttepasninger er noe jeg har lagt merke til i år. For meg er han særdeles overvurdert, men siden en støttepasning ikke ser "feil" ut kommer han unna.

                                Ja, noen ganger er støtte riktig, og ja noen ganger er det bevegelsene foran som fremtvinger en støttepasning. Men, Kiko spiller for mye bakover og må som playmaker ta stort ansvar for manglende rytne i angrepsspillet.
                                Skal han slå ballene til icing da ?
                                Ett av de største probleme har jo vært null bevegelse fremover. Da er det vanskelig å slå gode pasninger..
                                Han har en fin ro med ballen, han kan bli flinkere på kontringer samt å vende spillet. Men det er jo heller ikke lett uten bredde..

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                  Og til slutt Occean. Han får treer av meg. Elendig gjennom hele kampen, flakse-scoring på 1-0 og nesten bom på 2-0.
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Øyvind treffer vel egentlig spikeren mye bedre med Occean enn hva jeg gjorde, jeg tipper jeg igjen må skylde på overentusiasme som følge av seiersrus. Occean var like dårlig i går som ellers, men hadde flaks.

                                  Jeg er ingen heit Occean-forsvarer, og ville valgt Gilbert 10 av 10 ganger om det stod om samme posisjon på banen, men det er da ingen grunn til å drive med historieforfalsking heller.

                                  Occeans bevegelser i feltet forut for den første scoringa hadde blitt geniforklart hvis han ikke var Fugla-spiller: Lurer bort forsvarere og skaffer seg rom, og når ballen kommer blir det en enkel scoring. I tillegg sannsynligvis matchavgjørende.

                                  Mesteparten av æren for den andre scoringa skal Fetsundrånern ha, men Occean gjør til gjengjeld alt det han skal gjøre riktig. Hadde vært mange andre LSK-ere som hadde greid å søle bort den muligheten i tilsvarende posisjon.

                                  Æres den som æres bør: Occean gjør en match til 6.
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Kiko spiller jo 90% støttepasninger i løpet av hver kamp og han skal liksom være playmaker?
                                    Kiko gjør ting enkelt og fornuftig (stort sett) til de som har en mer offensiv rolle. Det er ingenting i veien for at Kiko ligger dypt i perioder og spiller "enkelt".

                                    Like viktig er det at de som skal utføre de offensive oppgavene, gjør det. Med Søgård har vi heldigvis mulighet til å variere mer. Det går nok like mye på fordelig av oppgaver som mangler hos Kiko, noen offensive mangler har han sikkert, men jeg synes ikke det spiller noen veldig rolle i den rollen han har. Han har en defensiv midtbanerolle, og skal framfor alt stabilisere midtbanen. Han klarerer ikke i "ingenmannsland" og tar nonchalante tversoverpasninger der det er fare for balltap, han gjør ting enkelt og konstruktivt (igjen: stort sett, i går var han ikke like god) til de som har en mer offensiv rolle. At de til nå har gjort den dårlig, er ikke hans skyld. Både makkerne Brenne og spesielt Bjørkøy har underprestert, det er de vi skal forvente som skapende framover. Isteden har de vært veldig anonyme og blitt løpende mer i "ingenmannsland".

                                    Han er mye bedre når det finnes bevegelse der fremme, hans crosspasninger til eksempelvis Riise i "dypet" var forbilledlig tidligere, så offensive kvaliteter har han utvilsomt, men en pasning krever noe av minst to; den som sender og mottar. Initiativene framover har vært dårlige denne sesongen - alternativene få og vanskelige.

                                    Men la det være sagt: I går synes jeg også Kiko var dårlig. Han hadde en uvanlig høy feilprosent. Han virket litt uinspirert, og det kan ha like mye med konsentrasjon og tenningsnivå å gjøre som tekniske mangler. Han er heller ikke komplett som spiller. Han er heller ikke like god i hver kamp. Men vi har på samme måte ingen andre som er komplette og alltid like gode, og som alle andre har han både dårlige og gode dager. Problemet har etter min mening vært mer "angripernes" manglende evne til å gjennomføre sine offensive oppgaver godt nok, enn Kikos evner (sett under ett sesongen hittil).

                                    Han heva seg også utover kampen, synes jeg. Spillet på den siste tredjedelen var heller ikke veldig solid i går, med mindre man ser utelukkende på resultatet og glemmer spillet.

                                    Kommentar

                                    • kinstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2007
                                      • 406

                                      #19
                                      At kiko ikke var årsbeste på søndagen er ikke feil å si, men at mannen er oppskryt og utelukkende senker spillet har jeg værre for å se. Ja det blir mye støttepassninger og sidelengs, og ja det er kanskje ikke så bra, men jeg ser heller at vi holder ballen i laget om vi kan, og spiller på de sjansene vi får når noe glipper.

                                      Dessuten syntes jeg det blir for mye strekk mellom ankerrollen og det neste leddet. Det er bedre å spille en passning som mottaker kan gjøre noe med på første eller andre touch enn at han får en sleivete og vanskelig passning som han må jobbe mer med, og får en mann i seg, som fører til at han enten mister ballen eller må spille støtte selv.

                                      Det handler om å spille på flere strenger og prøve der det er størst sjanse for å lykkes. At ballen er innom kiko syntes jeg er bra selv om det ofte ikke fører til noe kjempeovergang. Det kan jo være at han har mange sjanser til å spille opp, men vurderer det som svært vanskelig for møtende mottaker som ikke ser hva han har bak seg, å få gjort noe med den ballen.

                                      I prinsippet bør kiko sin neste passning fortelle de andre spillerene noe.
                                      1- Her er det vanskelig å tre ballen igjennom til neste ledd. (Det blir vanskelig for evt møtende mottaker å få gjort noe med den)
                                      2- Det er oppe et annet sted/ Det er bedre sjanse for å få den opp fra siden.
                                      3- Jeg er feil posisjonert til å ta en avgjørelse. (Får ikke overblikk tidlig nok)
                                      4- Det er ingen å spille til.
                                      evt.
                                      5- Jeg er en ræva spiller som ikke kan fordra å spille anker. Hehe, neida.

                                      Hvem har vi per d.d til den rollen uansett? Bjørkøy, oh please. Kanskje Riseth ville gjort en like så god rolle der, men han mener jeg vi trenger i forsvar om dagen.
                                      ________
                                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av kinstad
                                        Hvem har vi per d.d til den rollen uansett? Bjørkøy, oh please. Kanskje Riseth ville gjort en like så god rolle der, men han mener jeg vi trenger i forsvar om dagen.
                                        Bjørkøy spilte vel også sentralt i Fredrikstad? Riseth er absolutt et godt alternativ. Ellers håper jeg at Marcus snart er tilbake fra langvarig skade. Han kan kanskje bekle en slik rolle.

                                        Jeg så kampen i opptak i går kveld, for å se om min oppfatning av Kikos prestasjoner var "feil". Jeg ble skremt! Ikke over mine egne vurderinger av kampen, men av Kikos elendige prestasjoner - da spesielt i 1.omgang. Han har vel omtrent 5-10% involveringer av godkjent art i denne perioden. Det er skremmende dårlig! Flere ganger ble det tap av ball som førte til store kontringsmuligheter og målsjanser til Aafk. Vi kan prise oss lykkelig for at de ikke var mer målfarlige, ellers ville det vært Krise med stor K i LSK. Det pussige var at han utførte best prestasjoner i 1.omgang når han trakk ut mot venstre kant og Bjørkøy trakk inn i midten!
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        Working...