Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18
Tror nok vi skal vente med å sette opp folk i ellveren før de er på plass hos oss. Jeg ser ikke helt grunnen til at Jooon skal settes ut av laget etter det han viste i siste kamp. Han er etter min mening et klart førstevalg på venstre siden nå som MJ er tilbake
Tror nok vi skal vente med å sette opp folk i ellveren før de er på plass hos oss. Jeg ser ikke helt grunne til at Jooon skal settes ut av laget etter det han viste i siste kamp. Han er etter min mening et klart førstevalg på venstre siden nå som MJ er tilbake
Hadde brukt han vis jeg ikke satte på Hoff. Er vel ingen tvil om at Hoff er bedre. Enig i at han er klart førstevalg nå. Husar har vel bevist at han ikke holder høyt nok nivå.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Eventuellt Jon inn på venstre, Riise over på höyre og Karim ut av laget. Helst ikke, da jeg tror Karim kan gjöre det bra med litt matching fremover. Et annet alternativ er å bruke Riise som offensiv midtbanespiller, da verken Brenne eller Kiko er särlig fristende alternativer om dagen.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Eventuellt Jon inn på venstre, Riise over på höyre og Karim ut av laget. Helst ikke, da jeg tror Karim kan gjöre det bra med litt matching fremover. Et annet alternativ er å bruke Riise som offensiv midtbanespiller, da verken Brenne eller Kiko er särlig fristende alternativer om dagen.
Tror nok helt sikkert at Riise spiller på høyre midtb. Der har han vært meget god både for LSK og landslaget tidligere. Så jeg er enig med det første alternativet til lagoppstillingen din.
Tror nok helt sikkert at Riise spiller på høyre midtb. Der har han vært meget god både for LSK og landslaget tidligere. Så jeg er enig med det første alternativet til lagoppstillingen din.
Det er høstsesong, og da går Brenne fra å være norges dårligste til å bli norges beste offensive midtbane. Spennende blir det også å se om Kiesi kan leve opp til alle de lovordene han har fått når han nå omsider er tilbake.
Forøvrig mener jeg at vi trenger en høyreback og en venstreving samt gjerne en spiss når vinduet åpner. Det får vi selvfølgelig ikke, så jeg håper på minst en av de to første.
Det er høstsesong, og da går Brenne fra å være norges dårligste til å bli norges beste offensive midtbane. Spennende blir det også å se om Kiesi kan leve opp til alle de lovordene han har fått når han nå omsider er tilbake.
Forøvrig mener jeg at vi trenger en høyreback og en venstreving samt gjerne en spiss når vinduet åpner. Det får vi selvfølgelig ikke, så jeg håper på minst en av de to første.
Tøff kamp. Godset har vært bra hjemme(3-1-1) med seiere mot rbk, lyn og ffk samt uavgjort mot stabæk. Vi har fremdeles til gode å plukke poeng på bortebane denne sesongen(0-0-4). Ingen tvil om hvor favorittstempelet ligger, noe som i utgangspunktet burde passe oss bra.
Laget blir forhåpentligvis vanskelig å ta ut når både Riise og Johnsen melder seg friske til denne kampen. Fra kampen mot Aalesund tror jeg på to bytter. Johnsen inn for Bjørkøy, og videre tar JML plass på venstre midtbane. Karim var bra sist, men Riise er bedre og vil bli foretrukket hvis han er klar. På benken er det mye brukbart å fylle opp med gjennom PSA, Husar, BertBert, Brenne, Karim, Bjørkøy, TAG, Mykle og Fellus.
Nå er det bare å håpe på et lite løft innad i hele troppen slik at begynnelsen på høstsesongen blir like bra som vi avsluttet en begredelig vårsesong.
Ingen vits til å sette innpå Riise med en gang. Det tar tid å trene seg tilbake fra skade og jeg håper Riise kommer tilbake på samme måten som Søgård , med andre ord et par 2.lags kamper først. Får vi en ny skade på Riise så ser jeg ikke bort fra at han ønsker seg vekk fra klubben pga et dårlig medisinsk aparat som tydeligvis ikke klarer å passe på egne spillere.
Jeg sa før sesongen at Essediri kom til å bli en god tilvekst for laget i 2008 og at han kom til å blomstre. Jeg har fortsatt troa ,men det avhenger at han får spilletid. Nå kan det se ut til at han kommer til å spille nå som Klippekort-Nordlie er vekke.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Kommentar