Har vi plass til Riise og Essediri på banen ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • haak
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 141

    #41
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Du klarte ikke finne på noe tåpeligere? Enda mer dårlig skjult Antiarildo-pjatt. Mener du virkelig at Occean er en bedre spiller enn Arild? I så fall, på hvilket grunnlag får du til det?
    Syntes de er på samme nivå.. Grunnen til at jeg valgte Sundgoter at jeg ikke tror ikke sportslig utvalg vil selge Occean, siden det er kommet konkrete tilbud på Arild og vi invisterte strot for å hente Occean.
    I motsetning til mange andre her syntes jeg ikke Sudgot er en alt for god spiller, og han er ikke en stjernespiss på noen måter. Men han har en fantastisk egenskap, selv om han har hvert helt usynlig i en kamp kan han plutselig dukke opp på en dødball og avgjøre. Som mot enga på ullevål i fjor. Hvis vi eventuelt selger Sundgot etter sesongen kan vi også få en fin sum for han.

    Men uansett må vi jo få Mykle tilbake i slag og se hvor gode Fellus og TAG blir før dette blir et tema..

    Kommentar

    • aro1996
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Aug 2007
      • 1

      #42
      Det er vel plass til både Riise og Essediri på banen, sett heller ut Brenne,, kan ikke huske at han har brilliert noen gang...

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #43
        Nå har vel stort sett det mest gått galt det siste året, bortsett fra ett heldig cupgull... Så det er vel på sin tid å la de nye trenerne starte med blanke ark og håpe at de treffer den rette 11`ern i løpet av ferien!
        Men at Bjørn Helge skal spille fra start i neste seriekamp er 100% sikkert, så får heller trenerne avgjøre om Essediri er god nok for en plass på laget og evt hvor han og BHR skal spille.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #44
          Opprinnelig skrevet av haak
          Syntes de er på samme nivå.. Grunnen til at jeg valgte Sundgoter at jeg ikke tror ikke sportslig utvalg vil selge Occean, siden det er kommet konkrete tilbud på Arild og vi invisterte strot for å hente Occean.
          I motsetning til mange andre her syntes jeg ikke Sudgot er en alt for god spiller, og han er ikke en stjernespiss på noen måter. Men han har en fantastisk egenskap, selv om han har hvert helt usynlig i en kamp kan han plutselig dukke opp på en dødball og avgjøre. Som mot enga på ullevål i fjor. Hvis vi eventuelt selger Sundgot etter sesongen kan vi også få en fin sum for han.

          Men uansett må vi jo få Mykle tilbake i slag og se hvor gode Fellus og TAG blir før dette blir et tema..
          At Occean er en bedre spiller enn Arild Sundgot er 100% sikkert, han er vel bedre på det meste.. Men at Arild Sundgot skal selges er vel heller tvilsomt, da må det i såfall komme ett bud på ca 10 mill... må jo ha råd til en enda bedre spiller om det skal være vits å selge!
          Det er vel flere spillere i a-stallen til LSK, uten at jeg vil henge ut noen her, som burde funnet seg ett annet sted å leke fotballspiller.. men det største problemet til LSK er vel alle spillerne de aldri lar få sjansen til å vise hva de kan.. eller ikke kan!

          Kommentar

          • SurFaen
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2008
            • 40

            #45
            Opprinnelig skrevet av Folke
            Det er vel flere spillere i a-stallen til LSK, uten at jeg vil henge ut noen her, som burde funnet seg ett annet sted å leke fotballspiller.. men det største problemet til LSK er vel alle spillerne de aldri lar få sjansen til å vise hva de kan.. eller ikke kan!
            Og du nevner i fleng? ...
            Bare SurFaen!

            - 4 5 6 - bokstavkjeks! -

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #46
              Opprinnelig skrevet av SurFaen
              Og du nevner i fleng? ...
              Tja, om du leser det han skrev litt mer nøye, vil du sikkert legge merke til denne innskutte bisetningen:
              Opprinnelig skrevet av Folke
              ..., uten at jeg vil henge ut noen her, ...
              Knurr...

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #47
                Opprinnelig skrevet av SurFaen
                Og du nevner i fleng? ...
                I motsetning til mange andre så ønsker ikke jeg å bidra til mer negativt fokus!
                Derfor unnlater jeg å nevne navn på de spillerne som bør selges, eller rett og slett innse selv at de bør finne seg ett annet sted å spille fotball.
                Men at spillere som Arild Sundgot får høre at Occean er en bedre spiller gjør meg ikke så mye, for Arild Sundgot er slett ingen dårlig fotballspiller selv!
                Men det sier seg vel selv at noe må gjøres når klubben har som mål å vinne seriegull og laget står med usle 2 seiere frem til sommerferien.. Men nå har jo oppryddinga begynt og laget har fått på plass 2 nye trenere (nye er vel å ta i...) som forhåpentlig skjønner litt mer enn forgjengern sin hva fotball dreier seg om!
                Tvi tvi for resten av sesongen!!

                Kommentar

                • Brutus
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jun 2004
                  • 86

                  #48
                  Karim kommer ikke i "Tromsøform" før han vender tilbake til oss. Det er kun her han har hatt fast plass i førsteelveren, og det var herfra han spilte seg inn på VM-laget til Tunis i 2006. Så gikk han dessverre til RBK hvor han som så mange andre fikk råtne på benken. Det er godt å se at Karims karriere nå er på vei oppover igjen!
                  DIXI

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Brutus
                    Karim kommer ikke i "Tromsøform" før han vender tilbake til oss. Det er kun her han har hatt fast plass i førsteelveren, og det var herfra han spilte seg inn på VM-laget til Tunis i 2006.
                    Har Tunis noen gang deltatt i VM? Jeg trodde VM var for landslag.

                    Kommentar

                    • Gjøvik-kanari
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • May 2007
                      • 125

                      #50
                      VM er for klubblag.



                      Tunis var imidlertid ikke med i 2006, Afrikas representant var Al-Ahly fra Egypt.

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Har Tunis noen gang deltatt i VM? Jeg trodde VM var for landslag.
                        Han mente vel kanskje Tunisia (som an noen, feilaktig kalles Tunis i Norge), og de var med i VM i 2006.


                        KimFL

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #52
                          Tunis er hovedstaden i Tunisia, noe Torolf er meget godt klar over. Jeg skulle ønske at hans tørre, syrlige ironi over enkelte innleggs åpenbart lemfeldige omgang med grunnleggende skolekunnskap fikk stå urørt uten at man følte seg tvunget til å påpeke det åpenbare. Dette som et komma- og kritikkløst hjertesukk.

                          Kommentar

                          Working...