Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Disse spillerne kommer ikke til å bli satset på under Henning Berg.
Kippe
Sundgot
Søgård
Lie
Riseth
Pedersen
Essediri
Trur nok Kippe fortsatt vil bli satsa på, selv om Berg tar over som sjef. Muligens også Søgård. Men for de andre på den lista, er det nok mer usikkert...
Kippe
Sundgot
Søgård
Lie
Riseth
Pedersen
Essediri
Skjønner ikke helt hvordan LSK skal få penger til å bytte ut så mange spillere.
Vi får se etter at denne sesongen er ferdig, men jeg tror du bommer stygt da du lister opp Søgård, Kippe og Sundgot ,tror faktisk de spiller i LSK til de gir seg.
Foreslår at denne tråden lukkes fram til siste seriekamp er spilt, det er mange av spillerne som leser her inne og det å finne navnet sitt på ei slik liste gjør ikke ting bedre.... La gutta som er her NÅ prøve og redde plassen så tar vi diskusjonen når dette er gjort.
Kippe
Sundgot
Søgård
Lie
Riseth
Pedersen
Essediri
Mulig Henning Berg ikke er så lysten på å "satse" på disse spillerne, men å tro at noen kjøper disse ut og gir dem gode nok kontrakter til at de vil forlate LSK er vel heller lite sansynlig...!
Selv syntes jeg fokuset bør ligge på hvem laget skal ha inn fremfor hvem som skal ut, finne nye spillere som forsterker laget/stallen først og fremst. Så må nok noen ut, men hvem det blir er noe avhengig av hva man får inn.
han postet vel ikke? Tror heller han bare leste innleggene
Tom Nordlie hadde ett innlegg som ble liggende.
Han sa på det første KFL-medlemsmøtet han var på at han leste på forumet, men at den ene gangen han hadde postet, hadde han gitt feil treningstid:
Skjønner ikke helt hvordan LSK skal få penger til å bytte ut så mange spillere.
Vi får se etter at denne sesongen er ferdig, men jeg tror du bommer stygt da du lister opp Søgård, Kippe og Sundgot ,tror faktisk de spiller i LSK til de gir seg.
Jeg sier ikke de blir borte alle mann, men jeg tviler på at dem blir SATSET på..
Og folkens, blir dem satset på har vi ikke mulighet til å kjempe i toppen. Desverre.
Martin Husar kommer vel neppe tilbake fra Spartak Trnava. (har spilt 5 kamper så langt)
Viktor Bjarki Arnarsson bør vel også finne seg en annen klubb. Hvordan har han gjort det i KR Reykjavik?
Vidar Riseth bør også finne på noe annet og gjøre.
Ståle Stensaas forsvinner vel?
Karim Essediri bør selges.
Markus Kiesenebner bør være tilbake for fullt i januar/februar ellers bør man finne en løsning som begge parter kan leve med.
Vil ha en ny stopper, (en som går rett inn på laget) gjerne også en back, (eriksen er etter min mening ikke god nok), ny midtbane sjef, en klasse ving (type espen hoff nivå), en ny spiss.
Interessant, finnes det noen islandsk vg-børsekvivalent som kan fortelle oss om han har spilt bra? Eller er det noen som kanskje vet noe om hvordan har spilt? Er det faktisk en mulighet for at han kan komme tilbake og få spilletid hos oss?
Jeg lurer på hvordan prossessen med å "kvitte" seg med leiesoldatene er. Jeg synes alle som er under kontrakt med klubben per dags dato bør få like sjanser til å vise seg frem for det nye sportslige apparatet. Synes det er synd om man gir sluttpakker i øst og vest uten at spillerene får reelle sjanser til å vise seg frem. Følger Henning med på Viktror og Martin sin utvikling?
Jeg lurer på hvordan prossessen med å "kvitte" seg med leiesoldatene er. Jeg synes alle som er under kontrakt med klubben per dags dato bør få like sjanser til å vise seg frem for det nye sportslige apparatet. Synes det er synd om man gir sluttpakker i øst og vest uten at spillerene får reelle sjanser til å vise seg frem. Følger Henning med på Viktror og Martin sin utvikling?
Opprinnelig skrevet av Serbern
Martin Husar har lagt ut leiligheten sin for salg (var visning der idag), så han spiller neppe mer for fugla.
Kommentar