Opprydding på gang i stallen!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ikke dermed sagt at jeg vil ha ut Søgård; han har definitivt mye å bidra med i form av innstilling, klubbfølelse og arbeidsmoral. Dessuten tipper jeg han i likhet med alle andre er veldig mye bedre rustet til 2009-sesongen enn han og alle andre var i fjor (jeg har ikke sett ham spille i vinter, så dette er bare en antakelse). Men jeg registrerer jo at han ikke har fått spille stort i vinter, og har samtidig lønna hans i bakhodet. Den er sikkert ikke den minste i stallen. Det hele blir en avveining.
Er man ikke god nok, har man ikke stallplassens rett i LSK. Det tror jeg begge de ovenstående gutta våre også er enige i. Men Sundgot (selvsagt!) og Søgård håper jeg fortsatt har en plass i Hennings planer.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg ser minst fem-seks spillere jeg heller skulle vært kvitt. Ikke minst Jooooooon, som gang på gang beviser at han ikke holder mål. I tillegg har han vært ekstremt dyr. Han er værre enn Sasa Radoluvic. Like dårlig, like tragisk å se på, men mye dyrere...Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
For ikke å snakke om Marius Jooooohnsen. 8 mill i overgang, og så 2 mill året hvert år etter det eller noe i den duren. For ikke å snakke om en enorm legeregning.
Han har ikke akkurat vært mye på banen for å betale ned på den prislappen. Hvordan i svarte h*****e kom han gjennom legesjekken?Last edited by Henrik; 01.03.2009, 00:33.Kommentar
-
For ikke å snakke om Marius Jooooohsen. 8 mill i overgang, og så 2 mill året hvert år etter det eller noe i den duren. For ikke å snakke om en enorm legeregning.
Han har ikke akkurat vært mye på banen for å betale ned på den prislappen. Hvordan i svarte h*****e kom han gjennom legesjekken?
Høsten 2005 uttalte Johnsen blant annet følgende til Frelsesarmeens Krigsropet:
"Hvis du er en profilert fotballspiller og sier i beste sendetid på tv at du er blitt helbredet ved bønn fra en skade i venstre kne, kan du være sikker på at det ikke er det første media glemmer.... For meg er ikke den helbredelsen noe hokuspokus. Det å be om helbredelse er en naturlig del av troen min. Jeg vet gjennom Bibelen at det er mulig, sier Marius som lenge hadde hatt problemer med kneet på tross av ulike behandlingsmetoder. Så fikk han predikanten, menigheten og venner til å be for seg, og bestemte seg for at hvis han ble helbredet, skulle han være ærlig med det.
– Jeg har fremdeles problemer med det kneet, men der og da gikk jeg til manges overraskelse fra å ikke kunne spille kamp, til å kunne spille. Det er jo flott og et mysterium,..."
http://www.frelsesarmeen.no/pages/enhet.aspx?nr=3753
Det eneste mirakelet (eller mysteriet) som kan måle seg med dette må vel være at han gikk gjennom legesjekken og havnet på Åråsen som den dyreste venstrebacken i Eliteserien noensinne ( I tillegg til at seriens beste venstreback som en direkte konsekvens forsvant ut av portene på Åråsen).Kommentar
-
Fra nyhetstråden
Papirutgaven av Romerikes Blad i dag har en notis om at Vidar Riseth ikke er med til Marbella, men er hjemme og får behandling for det lille bruddet han fikk i høyrefoten på La Manga. Han er fortsatt aktuell til serieåpningen.
Dan Fellus og Jon Midttun Lie er heller ikke med til Spania.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hva er status på Fellus om dagen? Jeg har fortstått han har slitt med skader i vinter, men er han i nærheten av TL-spill i frisk stand eller er han på vei ut?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
dette er den andre treingsleieren som JML blir utelatt fra. Ville det ikke vært en idè fra klubben sin side å leie han ut men at LSK fortsatt betaler en del av lønnen hans? ville spart klubben for noen kroner pluss at vi får bedret plassen i stallen og forhåpentligvis gjort plass til flere ungutter som skal få prøve seg på rekruttlaget.Kommentar
-
dette er den andre treingsleieren som JML blir utelatt fra. Ville det ikke vært en idè fra klubben sin side å leie han ut men at LSK fortsatt betaler en del av lønnen hans? ville spart klubben for noen kroner pluss at vi får bedret plassen i stallen og forhåpentligvis gjort plass til flere ungutter som skal få prøve seg på rekruttlaget.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar