Opprydding på gang i stallen!
Collapse
X
-
Nå har PSA hatt lange skadeavbrekk siden slutten av vårsesongen i fjor, og har vel kontrakt til 2011. Og nå som klubbben har forlenga kontrakten med Kippe tillater jeg meg å tvile på PSAs fremtid i LSK. De to er for like og ingen av dem er av den spillende typen, derfor tror jeg PSA ikke får et nytt tilbud.Kommentar
-
Nå har PSA hatt lange skadeavbrekk siden slutten av vårsesongen i fjor, og har vel kontrakt til 2011. Og nå som klubbben har forlenga kontrakten med Kippe tillater jeg meg å tvile på PSAs fremtid i LSK. De to er for like og ingen av dem er av den spillende typen, derfor tror jeg PSA ikke får et nytt tilbud.
Forøvrig tolker jeg "ryktesprederens" kommentar kun som egen meningsytring, ikke som en troverdig kilde på hva PSA selv tenker.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg tror du er helt på jordet. For det første er PSA 4 år yngre enn Kippe og har sånn sett en mye lengre karriere foran seg enn Kippe. For det andre er det totalt feil at de er veldig like, PSA har voldsom fart, noe Kippe ikke har. PSA er også vesentlig mer anvendelig enn Kippe. At PSA har vært skadet mye de siste årene er selvsagt ikke bra, men klubben tilbyr han ny kontrakt. Garantert.Kommentar
-
Kommentar
-
"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
Kommentar