Opprydding på gang i stallen!
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Mener at Myklebust er en typisk "Berg spiller" som skulle trives i 4-4-1-1 med ballbesiktelse og baller langs baken i "kanalene".
Det kan godt være slutten for Gilbert i LSK eller benken for ham i beste fall.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Enig i at det "lukter" litt Hoff nå, men er fremdeles usikker på om han er mannen for oss. Vet heller ikke noe om spillestilen til Berg. (ser vel ut som en 4-4-2 uten store spisser?)
Min mening er at følgende burde satses på:
-Otto
-PSA
-Biffen
-Bjørkøy
-Occean
-Riise
-Kippe
-Kiko
-Myklebust
-Fellus
-Cisse
-B Foss
Man trenger selvsagt nye spillere inn, men dette er grunnstammen. Håper også Berg vil spille med en stor og en liten spiss slik Uwe likte å gjøre.Kommentar
-
Veldig OT men her i bart city betyr "jeg er klar" at man er helvetes sliten, eller har inntatt så mye karsk at man snart slokner.
Uansett, stor tommel opp og undertegnede er selvsagt 110% ening, Espen er selvskreven i troppen. Punktum.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg både tror og håper at Henning Berg ikke er så fastlåst i noen spillestil at han ikke utnytter det spillermaterialet han har til rådighet. LSKs klart beste spisser er store og da er det unaturlig å vrake de.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Ja, det er vi alle.
Men rent sportslig må det være lov å stille spørsmålet: Holder Espen det nivået som kreves i "nye" LSK? Har denne sesongen egentlig vist at han er på hell....
Jeg vet det er å leke med ilden, men vi må tørre å ta debatten her - på lik linje med det LSKs sportslige ledelse gjør.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ja, det er vi alle.
Men rent sportslig må det være lov å stille spørsmålet: Holder Espen det nivået som kreves i "nye" LSK? Har denne sesongen egentlig vist at han er på hell....
Jeg vet det er å leke med ilden, men vi må tørre å ta debatten her - på lik linje med det LSKs sportslige ledelse gjør.Kommentar
-
Enig med skotten her. Forrige sesong var Espen knall, og det er ingenting som tilsier at han ikke skal kunne nå det nivået igjen. Espen har vært i kontinuerlig utvikling siden han kom inn i a-laget, og det er ikke mange man kan si dét om. Det er derfor urimelig å trekke frem årets sesong, som i stor grad er spolert av skader og feil posisjon.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Tore Andreas Gundersen kan være på vei til danske Lyngby FC, jfr. nyhetstråden. I første omgang kan det dreie seg om lån ut sesongen. Samme dag som det altså meldes om at Bergan Foss er klar for permanent spill i Høland. Oppryddingen er i gang på Åråsen.
Helt OK for meg.Kommentar
-
Ja, det er vi alle.
Jeg vet det er å leke med ilden, men vi må tørre å ta debatten her - på lik linje med det LSKs sportslige ledelse gjør.
At Espen for tiden ser ut som et tredje/fjerde valg sentralt på midtbanen virker klart, men med vår evne til å samle karantener og kort trenger vi en spiller som Espen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
El Gundo.-What a waste of talent. Se også Frank Strandli.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Deilig å se at opprenskningen i stallen har startet, og det er mye som gjenstår.
Spillere jeg gjerne ser at forlater Åråsen så fort som mulig er Midtun Lie, Pedersen, Myklebust, Essediri, Kisenebner,og Bjørkøy, samt Brenne og Mouehli om de ikke begynner å prestere på et høyere og jevnere nivå ut denne sesongen.
Ble visst en del spillere det, men ta en titt på tabellen, den lyver ikke, spillerne holder ikke nivået som kreves for gull.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Deilig å se at opprenskningen i stallen har startet, og det er mye som gjenstår.
Spillere jeg gjerne ser at forlater Åråsen så fort som mulig er Midtun Lie, Pedersen, Myklebust, Essediri, Kisenebner, Bjørkøy og Brenne og Mouehli om de ikke begynner å prestere på et høyere og jevnere nivå ut denne sesongen.
Ble visst en del spillere det, men ta en titt på tabellen, den lyver ikke, spillerne holder ikke nivået som kreves for gull.!!Gunners!!
Kommentar
Kommentar