Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mats
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 621

    vet han ikke har prestert noe i lsk, tenker på gundersen... men gjør det ok i danmark nå, og synes kan skal få vise seg frem for berg.. har trua på at han kan gjøre det bedre i 4-4-2.., enn under tom n!!!!

    ikke at han kommer til å spille fast spiss, men kan fort bli bedre enn mykle som ser ut til å bli på åråsen

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      Opprinnelig skrevet av mats
      vet han ikke har prestert noe i lsk, tenker på gundersen... Men gjør det ok i danmark nå, og synes kan skal få vise seg frem for berg.. Har trua på at han kan gjøre det bedre i 4-4-2.., enn under tom n!!!!

      Ikke at han kommer til å spille fast spiss, men kan fort bli bedre enn mykle som ser ut til å bli på åråsen

      har mine sterke tvil på dette kommer til å skje
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • Anders_Aa
        Medlem
        Møteplager
        • Nov 2006
        • 76

        Personlig håper jeg at de som har fått noen år nå på å prestere er de som forlater LsK. Jeg vet ikke om Brenne bør gå, men får vi et godt tilbud på han, så la han gå. Videre håper jeg at Tom Nordlie virkelig tenker på spillere hos oss, når han skrev lista på 7 personer. Gjør meg ingenting om JML, Pedersen med flere forlater oss til fordel for KIL.

        Men er fortsatt skeptisk til om vi har de midlene som skal til for at disse spillerne blir byttet ut med noe som er enormt mye bedre...
        Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

        Kommentar

        • Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

          Opprinnelig skrevet av Anders_Aa
          Men er fortsatt skeptisk til om vi har de midlene som skal til for at disse spillerne blir byttet ut med noe som er enormt mye bedre...
          Stallen skulle vel slankes med ca 10 spillere? da trenger man vel ikke å erstatte noen av de man regner overflødige?? tipper b-gjengen kan finne noe bedre en den såkalte royal straight flushen vi har på foregående side...

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Er det bare jeg som synes det er snedig at en dansk milliardär plutselig spruter en masse penger inn i en middels adecco-klubb midt i skauen? I disse nedgangstider?
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Tja.. Har selv faktisk hørt om søkkrike og kyniske skipsredere som egenhendig holder liv i såkalte arbeiderklubber fra verste østkant. Synes det er like pussig. Spørmålet er vel heller om disse klubbene burde ta i mot slike penger. Gang på gang er det avslørt at rederen tjener sine penger over barnearbeideres og sjømenns døde legemer, så det må føles ganske vemmelig og smertefullt i "solidariteten" når disse pengene stappes i lomma. Flere sjømenn ble drept for å bygge opp formuen i hormuz-stredet, dette var fattigfolk fra india, pakistan osv. som neppe kjente til riskoene. Familiene så aldri en krone. Ellers tjener han penger i dag på å la skipene hugges opp av fattigfolk langs strendene i india, mange blir skadet eller dør fordi de jobber fullstendig uforsvarlig. Kanskje han føler seg bedre fordi han holder et synkende skip på Valle flytende med sine skatteunndratte penger?

              Omlag ni milliarder kroner i formue gjør John Fredriksen (56) til verdens rikeste nordmann. Men den utflyttede tankrederen med familie og strandlinje på Bygdøy, feter ikke akkurat opp satskassa. I 1998 betalte han 154 kroner i skatt til Norge. Les også: Norges rikeste



              Bli medlem i Framtiden i våre hender og bli med i kampen mot overforbruk og sløsing! Sammen skaper vi rettferdige løsninger på klima- og naturkrisen.



              Når det gjelder KIL og danskepølsa vet vi jo hva det eneste man kan tjene penger på i danmark er. Jeg er sikker på at Nordlie ville takket nei om han hadde møtt noen av de små x-jomfruer som er tvunget til å la seg avbilde på den måten. Men den slags passerer jo ikke grensa, hverken i trykket- eller fullformat.

              PS! Beklager at dette ble en avsporing. Men det er tross alt et poeng å vite hvor investormidlene kommer fra og hvor "rene" de er...
              Last edited by reka; 20.11.2008, 01:46.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3449

                Med tanke på alle de skadeproblemene forsvaret vårt har hatt å slite med de siste to sesongene, samt utestengelser som vi vet kommer, så mener jeg det er uforsvarlig å kvitte oss med SP. Han er kanskje ikke en diamant i klasse med Schiller og stoffe, men vi vil utvilsomt få bruk for han i troppen neste sesong og.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Xantippe
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Oct 2007
                  • 36

                  Nå er det ikke lenge til jeg kan sprette min Dom Perignon. Jeg skal sende en til AGS som takk for alle målene også... Det blir en gledens dag.

                  ...husker jeg hadde en diskusjon på Funcom med en her. Håper du sitter med beholdningen din enda, taper!

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    Opprinnelig skrevet av Xantippe
                    Nå er det ikke lenge til jeg kan sprette min Dom Perignon. Jeg skal sende en til AGS som takk for alle målene også... Det blir en gledens dag.

                    ...husker jeg hadde en diskusjon på Funcom med en her. Håper du sitter med beholdningen din enda, taper!

                    Hva nå? Er det noe som indikerer at Legenden skal bli solgt?

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Det ville i såfall vært krise, man selger ikke den mestskårede...

                      Tror og håper Berg ser viktigheten av å ha Arild i troppen

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        Moderatormelding:

                        Noen meldinger er fjernet.

                        Selv om ikke alle er fan av Legenden (forstå det den som kan), så holder vi likevel argumentene for eller mot på et seriøst nivå.
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • Fuglegutt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2008
                          • 863

                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Det ville i såfall vært krise, man selger ikke den mestskårede...

                          Tror og håper Berg ser viktigheten av å ha Arild i troppen

                          vil jeg absolutt tro, hvem tar ansvar når vi trenger det mest?? Hvem scorer mest?
                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Opprinnelig skrevet av Xantippe
                            ...husker jeg hadde en diskusjon på Funcom med en her. Håper du sitter med beholdningen din enda, taper!
                            Har aldri hatt funcom-aksjer. Ellers gratulerer jeg med et hyggelig og trivelig innlegg.

                            PS! jeg har bihulebetennelse om det får deg til å føle deg litt beddre...
                            Last edited by reka; 20.11.2008, 19:39.

                            Kommentar

                            • Anders_Aa
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2006
                              • 76

                              Opprinnelig skrevet av Bekkis
                              Stallen skulle vel slankes med ca 10 spillere? da trenger man vel ikke å erstatte noen av de man regner overflødige?? tipper b-gjengen kan finne noe bedre en den såkalte royal straight flushen vi har på foregående side...
                              Nå er vel ikke Pedersen en av spillerne som kan kalles overflødige per dags dato, han spillte tross alt alle kampene denne sesongen. JML er en annen spiller som jeg heller ikke kan se er overflødig i dagens stall... Spillere som Island Viktor, Gundersen, Biffen, Cisse, Husar er åpenbare spillere vi ikke trenger dekning for etter salg.

                              Poenget mitt var at disse er nok ikke spillere Nordlie har på blokken, men Pedersen og JML åpenbart kan være det. Derfor trenger man innkjøp for å dekke salg av disse spillerne. OG igjen kommer min skepsis frem om Lsk har midlene til innkjøp av spillere med bedre kvalitet.
                              Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                den eneste av de du nevner som trenger en erstatter er SP. har heller ikke noe ønske om at han skal bort. har gjort det nokså bra i år. Derimot JML?? Hvor mye bidro han med i årets sesong? man trenger ikke en erstatter for en person som har gått med armen i gips nesten et helt år. synes vi har en god nok dekning i JML klasse. tenker da på bolly,ringstad og de andre unggutta.

                                Kommentar

                                • Anders_Aa
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Nov 2006
                                  • 76

                                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                  den eneste av de du nevner som trenger en erstatter er SP. har heller ikke noe ønske om at han skal bort. har gjort det nokså bra i år. Derimot JML?? Hvor mye bidro han med i årets sesong? man trenger ikke en erstatter for en person som har gått med armen i gips nesten et helt år. synes vi har en god nok dekning i JML klasse. tenker da på bolly,ringstad og de andre unggutta.

                                  For all del Bekkis, jeg er enig, men synes at JML har vist over flere år at han er potet som er god å ha i en tropp. HVa bolly eller Ringstad er god for å på dette nivået er det litt vanskelig for min del å uttale meg om pr dags dato. Ingenting vil likevel glede meg mer om Bolly eller Ringstad viser seg å bli komplette gode kantspillere for Lillestrøm. JML bør derfor etter mitt syn evnt erstattes med en annen potet, hvis et salg forekommer.
                                  Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Jeg håper for guds skyld potetkjøpene er over for godt i LSK. Skal vi kjøpe spillere må det være folk som er reelle utfordrere til plassen de skal konkurrere om og helst være litt bedre. "Spillerne som kan bekle flere posisjoner" er en eufemisme for folk uten det nødvendige ferdighetsnivået og spisskompetansen som skal til for å hevde seg i eliteserien. Hvorfor en generelt inkompetent spiller er et bedre valg i en ubesatt posisjon enn en spiller som har kompetansen sin på andre områder er for meg en gåte. I tillegg spiser potetene opp lønnsmidler og hindrer oss i å skaffe gode spillere som faktisk er best i noe. Potetkjøpene var ballasten som senket LSK i år, neste år håper jeg vi har langt færre av dem i stallen.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      For en gjeng med bønder...

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Jeg håper for guds skyld potetkjøpene er over for godt i LSK.
                                      ...
                                      I tillegg spiser potetene opp lønnsmidler og hindrer oss i å skaffe gode spillere som faktisk er best i noe. Potetkjøpene var ballasten som senket LSK i år, neste år håper jeg vi har langt færre av dem i stallen.
                                      Hovedproblemet i år var vel at vi hadde vanvittig dårlige settepoteter, som har gitt opphav til en elendig potetavling.

                                      Jeg siterer Landbruks- og Matdepartementet (http://www.regjeringen.no/nb/dep/lmd...html?id=510468):
                                      "Mat: Skal du sette poteter i år? For å unngå skadegjørere på potet og smitte til jordbruksarealer er det viktig å bruke sertifiserte settepoteter. Matportalen gir deg veiledning i forhold til regelverket og tips om hvor du får kjøpt sertifiserte settepoteter."

                                      Med så mange bønder det er i og rundt Lillestrøm, så burde vi ha kompetanse på dette. For en gjeng med bønder!

                                      Storbonden må gå...
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Ingen tvil om at potittmos og svette fries gjorde LSK uappetittelige i år. Det som er synd er at de virker som flotte spillertyper som virkelig har vært villige til å stå på for klubben. På mange måter en gjeng som Fjøra kanskje ønsket seg. Ingen av dem er mifsud-typer eller har andre trekk som har gjort dem vanskelige å svelge, bare denne potetaktige konsistensen som utover sommeren gav meg brekninger og hard mage. Nå er det nye kokker på kjøkkenet, og jeg tviler ikke på at vi vil se noe helt annet neste år. Om de klarer å gjøre noe spennede med potetene eller om de må vekk er egentlig uvesentlig, så lenge vi ikke får inn en ny jævla sekk med rotfrukter.

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Om de klarer å gjøre noe spennede med potetene eller om de må vekk er egentlig uvesentlig, så lenge vi ikke får inn en ny jævla sekk med rotfrukter.
                                          Tror det viktigste er å kaste den råtne Orkdal-poteten før råten sprer seg til de friske potetene.

                                          Kommentar

                                          Working...