Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    Noen late overbetalte mediasladrende svikere fortjener å bli skriki til i nye og ne.
    I ny og ne er vel en drømmeverden kontra Nordlie sine daglige utblåsninger om mora til kusina til fettern som kunne motta baller i hodehøyde og putte den direkte i vinkelen fra 1269 m på skrått hold mot venstre fra Fetsund, mens bestemora til tanta til han som jobba på kiosken i svømmehallen i 1972 kunne stå på henna og trikse rundt midtbanen mens hu løp 231 runder på Nordlie testen med bind forran øya......!

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
      Noen late overbetalte mediasladrende svikere fortjener å bli skriki til i nye og ne.
      I ny og ne er vel greit men ikke hele tiden. Som tilskuer til endel av LSK s treninger under uday har jeg full forståelse for at mange av spillerne etterhvert mistet motivasjonen. Han behandlet jo til tider spillerne som kyr...
      Fugla Forever

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        Opprinnelig skrevet av Bekkis
        Benny...
        1. Hvorfor skulle Essidiri gått til KIL under Tom Nordlie?? Ønsker Nordlie å hente Karim? Er Karim lysten på å spille under NOrdlie igjen?? tviler sterkt...
        Fordi han er ræv og holder ikke mer enn en HamKam nivå to kamper på rad?

        I Adecco ville han har vært helt konge.
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av Bibaboy
          I ny og ne er vel greit men ikke hele tiden. Som tilskuer til endel av LSK s treninger under uday har jeg full forståelse for at mange av spillerne etterhvert mistet motivasjonen. Han behandlet jo til tider spillerne som kyr...
          Henning Berg kommer nok til å blåse luggen av enkelte spillere hvis innsatsen i fotballkampene neste år faller ned på nivået vi så i år. Jeg kommer til å ta trenerns side den gangen også.
          Last edited by CocaJerry; 08.12.2008, 11:49.

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Henning Berg kommer nok til å blåse luggen av enkelte spillere hvis innsatsen i fotballkampene neste år faller ned på nivået vi så i år. Jeg kommer til å ta trenerns side den gangen også.
            Hvis du mener Uday gjorde en god jobb som trener i LSK så foreslår jeg at du tar deg en prat med noen av spillerne... Mange av de har rimelig klare synspunkter på Uday`s oppførsel gjennom tiden han var her som trener.
            Fugla Forever

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
              Henning Berg kommer nok til å blåse luggen av enkelte spillere hvis innsatsen i fotballkampene neste år faller ned på nivået vi så i år. Jeg kommer til å ta trenerns side den gangen også.
              Ingen har problem med at treneren sier i fra eller "blåser luggen av noen" dersom/når det er nødvendig.. Men det er ikke det det er snakk om vedr Nordlie, han blåste huene av spillere for hver minste ting og var til tider ufin i munnbruken!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                Hvis du mener Uday gjorde en god jobb som trener i LSK så foreslår jeg at du tar deg en prat med noen av spillerne... Mange av de har rimelig klare synspunkter på Uday`s oppførsel gjennom tiden han var her som trener.
                De klarte å grine vekk Nordlie, etterpå ble hverken innsats eller prestasjoner bedre.
                Hvem spillere skal jeg spørre? de som ikke jobber, men heller baksnakker og sladrer i media?

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                  De klarte å grine vekk Nordlie, etterpå ble hverken innsats eller prestasjoner bedre.
                  Hvem spillere skal jeg spørre? de som ikke jobber, men heller baksnakker og sladrer i media?
                  Tydelig at man kan lite om trening, psykologi, overtrening o.l. når man tror at alt blir bedre bare man sparker treneren.. Nordlie sine feil gjennom tiden han var i LSK tar lang tid å rette opp. Mye lenger tid enn de fleste skjønner! At EJ/FG fikk laget til å prestere bra i enkelt kamper var i seg selv en bra prestasjon og at Henning Berg kom inn og reddet oss fra nedrykk med seieren over RBK var en fabelaktig prestasjon vi kan være enormt takknemlig for. At LSK, selv med mange av de samme spillerne, viser seg fra en helt annen side i tiden som kommer er jeg helt sikker på.
                  Dette ble vel sikkert litt OT, men det får gå!

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Tydelig at man kan lite om trening, psykologi, overtrening o.l. når man tror at alt blir bedre bare man sparker treneren.. Nordlie sine feil gjennom tiden han var i LSK tar lang tid å rette opp. Mye lenger tid enn de fleste skjønner! At EJ/FG fikk laget til å prestere bra i enkelt kamper var i seg selv en bra prestasjon og at Henning Berg kom inn og reddet oss fra nedrykk med seieren over RBK var en fabelaktig prestasjon vi kan være enormt takknemlig for. At LSK, selv med mange av de samme spillerne, viser seg fra en helt annen side i tiden som kommer er jeg helt sikker på.
                    Dette ble vel sikkert litt OT, men det får gå!
                    Det må være kjipt for deg.
                    Regner med at dere henger dere på hylekoret som vil ha vekk Berg med en gang ting ikke går som forventet, så pass på at du ikke skriver for pene ting om Berg nå.

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                      Det må være kjipt for deg.
                      Regner med at dere henger dere på hylekoret som vil ha vekk Berg med en gang ting ikke går som forventet, så pass på at du ikke skriver for pene ting om Berg nå.
                      Bedre å være i ett hylekor som faktisk har skjønt hva det dreier seg om enn å fly rundt og tro at Nordlie gjorde en god jobb....

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2122

                        Ser at Berg sier vi skal satse pà hurtighet. Siden vi ikke har fart i troppen, skal det jo bli spennende à se hvordan vi skal fà til dette.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          Tja, vi har vel noe tempo i troppen dersom man tar ut laget med det for øye. Eriksen på høyreback har vel ok fart. PSA er vel også i toppen der. Riise og Kiko er nå ikke trege. Spiller de sammen med f.eks Victor og Bolly på midten tror jeg det blir bra. På topp er det vel ok fart i både Bergmann, Fellus og Myklebust.

                          Ikke at jeg tror at alle disse skal være på samtidig, men det viser at vi har muligheten dersom vi ønsker.

                          Siden vi nå skal satse på hurtighet, og å holde ballen langs bakken tviler jeg på om vi ser OO og Sundgot sammen på banen like mye neste år. To oppspillspunkt på topp er vel heller ikke like nødvendig som det har vært i år.

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                            Det må være kjipt for deg.
                            Regner med at dere henger dere på hylekoret som vil ha vekk Berg med en gang ting ikke går som forventet, så pass på at du ikke skriver for pene ting om Berg nå.
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Bedre å være i ett hylekor som faktisk har skjønt hva det dreier seg om enn å fly rundt og tro at Nordlie gjorde en god jobb....
                            Ja du får begynne å hyle og grine på trenern neste gang spillerne yter og presterer tilnærmet møkk på og utenfor banen.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                              Ja du får begynne å hyle og grine på trenern neste gang spillerne yter og presterer tilnærmet møkk på og utenfor banen.
                              Ingen som gråter her, ingen som hyler heller.. Men at det finnes andre her i verden som har en annen oppfatningen av ting enn deg er vel ingen bombe? At du påstår at det var spillerne og ikke Nordlie det var noe galt med sier mer om deg enn meg!

                              Kommentar

                              • Bibaboy
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 712

                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Ja du får begynne å hyle og grine på trenern neste gang spillerne yter og presterer tilnærmet møkk på og utenfor banen.
                                Å si at spillerne må ta hoveddelen av skylda for årets begredelige sesong er en helt utrolig påstand. I første halvdel av sesongen så var f. eks Occean knapt istand til å løfte beina fortere enn at man til nød kan kalle det lett jogging. Tror du CocaJerry at dete var på grunn av latskap. Da stiller jeg itilfelle spørsmål om du også kan begrunne hvorfor formen til de fleste spillerne kom på tampen av sesongen. Uday trente gutta fullstendig i senk. Det var ikke bare en gang at gutta trente over 3 timer i strekk. Enhver idiot skjønner at dette er tull når en fotballkamp varer i 90 minutter. Det viste seg også etterhvert i sesongen. Og bare så det er sagt. Det er trenerens oppgave å få det beste ut av hver spiller noe Uday overhode ikke var i nærheten av å klare.
                                Fugla Forever

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                  Å si at spillerne må ta hoveddelen av skylda for årets begredelige sesong er en helt utrolig påstand. I første halvdel av sesongen så var f. eks Occean knapt istand til å løfte beina fortere enn at man til nød kan kalle det lett jogging. Tror du CocaJerry at dete var på grunn av latskap. Da stiller jeg itilfelle spørsmål om du også kan begrunne hvorfor formen til de fleste spillerne kom på tampen av sesongen. Uday trente gutta fullstendig i senk. Det var ikke bare en gang at gutta trente over 3 timer i strekk. Enhver idiot skjønner at dette er tull når en fotballkamp varer i 90 minutter. Det viste seg også etterhvert i sesongen. Og bare så det er sagt. Det er trenerens oppgave å få det beste ut av hver spiller noe Uday overhode ikke var i nærheten av å klare.
                                  Ja du får begynne å hyle og grine på trenern neste gang spillerne yter og presterer tilnærmet møkk på og utenfor banen.

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Ja du får begynne å hyle og grine på trenern neste gang spillerne yter og presterer tilnærmet møkk på og utenfor banen.
                                    Dette her ingenting med hyling og grining å gjøre. Hvis du tenker litt lenger enn nesetippen så skjønner du også at det er en grunn for at noen trener lykkes mens andre ikke lykkes. Du kommer med noen påstandre som ikke har rot i virkeligheten. Når spillerne er tomme for energi under en trener og er fulle av energi under en annen trener. Er dette spillernes eller trenerens feil.... Hadde du hatt grunnlag for påstandene dine så hadde diskusjonen vært fruktbar. Det du kommer med er for meg svada fra ende til annen...
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                      Dette her ingenting med hyling og grining å gjøre. Hvis du tenker litt lenger enn nesetippen så skjønner du også at det er en grunn for at noen trener lykkes mens andre ikke lykkes. Du kommer med noen påstandre som ikke har rot i virkeligheten. Når spillerne er tomme for energi under en trener og er fulle av energi under en annen trener. Er dette spillernes eller trenerens feil.... Hadde du hatt grunnlag for påstandene dine så hadde diskusjonen vært fruktbar. Det du kommer med er for meg svada fra ende til annen...
                                      Jeg har omtrent ikke skrevet annet enn at jeg tar trenerns parti hvis gutta`s insats og prestasjoner er like dårlig som i år så jeg lurer litt på hvilke påstander du mener jeg har kommet med?
                                      Mener du gutta fulle av energi under EJ/FG? (snakk om svada og grunnlag for påstander)

                                      Den dagen folk forventer mer av trenern enn spillerne så er fotballen på vei ned, vi er godt på vei.

                                      Kommentar

                                      • Bekkis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 441

                                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                        Jeg har omtrent ikke skrevet annet enn at jeg tar trenerns parti hvis gutta`s insats og prestasjoner er like dårlig som i år så jeg lurer litt på hvilke påstander du mener jeg har kommet med?
                                        Mener du gutta fulle av energi under EJ/FG? (snakk om svada og grunnlag for påstander)

                                        Den dagen folk forventer mer av trenern enn spillerne så er fotballen på vei ned, vi er godt på vei.
                                        Det tar tid for overtrente personer å komme seg ovenpå igjen. Det er som å snu et tog. Det var derfor formen først begynnte å komme på slutten.

                                        Er ellers enig i at man skal forvente mer av spillere enn av trener. men treneren må legge til rette forholdene slik at spillerne kan innfri forventningene. Svaret er derfor ikke svart/hvit, mange faktorer har spilt inn!

                                        Kommentar

                                        • Bibaboy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 712

                                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                          Jeg har omtrent ikke skrevet annet enn at jeg tar trenerns parti hvis gutta`s insats og prestasjoner er like dårlig som i år så jeg lurer litt på hvilke påstander du mener jeg har kommet med?
                                          Mener du gutta fulle av energi under EJ/FG? (snakk om svada og grunnlag for påstander)

                                          Den dagen folk forventer mer av trenern enn spillerne så er fotballen på vei ned, vi er godt på vei.
                                          Jeg er enig i endel av det du sier men jeg synes du entydig mener det er spillernes feil. Der er jeg ikke enig med deg. Jeg tenker da tilbake på Uwe Røsles tid f.eks
                                          Fugla Forever

                                          Kommentar

                                          Working...