Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2600

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Ah, skjønner hva du mener nå. Mangla vel subscript på xen. Formlen ga y=0 eller c=0.

    Sikkert fornuftig, men så lenge man ikke har konkuranse om spillerne ser jeg ingen grunn til å gi dem høyere lønning som følge av at man ikke betaler noe for dem.
    Nei, det er ikke noen grunn til å betale mer enn nødvendig (i toppfotball). Det er imidlertid vanskelig å vite om det er konkurranse. Uday trodde nok at det var flere om JML-beinet, og agenter samt spillere lærer seg nok å danse kostbardansen.
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • Del Portro
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Nov 2008
      • 115

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Hvor er kontrollmekanismene som skal forhindre at dette skjer? Her har selvsagt ikke bare Uday og Fjørtoft, men også sportslig utvalg og klubbledelsen sviktet totalt. Jeg er på ingen måte ferdig med min opprydding i LSK. Her må noen gå, og jeg tenker ikke bare på spillere. Grønlund må ta ansvaret.
      Enig. Ledelsen og deri Grønlund har absolutt en stor del av ansvaret for at LSK foran 2010-sesongen måtte ha bekymra seg for møtene i Profflisensnemda hadde det ikke vært for "kriselagret" i eiendelene. Igjen er det Mathisen som forklarer og drar i gang avtalene - mye på bare innsats. Grønlund gjør "ingenting" for den millionlønna på Åråsen. Uttalesene kunne en satt "hvemsomhelst" til å si, de få gangene det gjelder, som for eksempel jamfør publikumssvikten der det blir å flytte fokuset bort fra det overforbruket som har vært (og Grønlund vært del i). Hadde man sagt nesten 9000 mot Molde, Ham-Kam og Stabæk etter en sesong som denne hadde man trodd Gausdal var neste. Andre ganger uttaleser har vært tilfelle tror jeg det er like greit å sette tre punktum bak...

      Jeg så et interessant innslag på sporten en gang hvor Phil Thompson argumenterte for at dagens fotball-ledere manglet kvalifikasjoner utenfor fotballen. Det er jeg helt enig i. Grønlund har verken en organisatorisk og økonomisk bakgrunn. Denne måten å drive en klubb på er ikke bra.

      I den grad han har "økonomisk bakgrunn" er det vel fra trelast-agentur der han overtok et selskap og kjørte det i grøfta.... Derav "jungelordet" om "alt FG tar i blir mislykka". Deretter var det å krangle seg inn i LSK...

      "Jungelordet" forsterkes av lista som etter hvert begynner å bli lang. UDI, kontraktkluss, uro, behandling av spillere, utbrudd i media and the list go on. Det kreves mer strategiske ledere i LSK og personer som har kvalifisjoner og ikke setter klubben opp i et hjørnet, som det gjøres nå ved å selge eiendelene. Mange vil til og med si arvesølvet.

      Dette er ikke bra. En bedre grunnstruktur må til. Dessverre er Grønlund utrolig godt forskanset i sin arbeidshverdag (?) etter over 300 kamper og sikkert god kontakt med Tommy og Per Berg. Derfor er det bra du retter fokus mot dette. Det MÅ gjøres en skikkelig opprydding og en grundig jobb med å bringe kostnadene under kontroll! Første bud er å kvitte seg med Grønlund.
      Last edited by Del Portro; 08.01.2009, 21:40.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        I disse tider hvor klubben trenger penger er jo Arild S en klok man å selge. Han er intet klart førstevalg, vi har god dekning på topp, han er av den eldre garde og han er på vei nedover. Her bør det være mulig å dekke inn litt underskudd!
        Last edited by Henrik; 09.01.2009, 13:56.

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          Opprinnelig skrevet av Henrik
          I disse tider hvor klubben trenger er jo Arild S en flok man å selge. Han er ingent klart førstevalg, vi har god dekning på topp, han er av den eldre garde og han er på vei nedover. Her bør det være mulig å dekke inn litt underskudd!
          Du selger ikke en mann som putter garantert rundt 10-12 mål hver sesong!!! Arild "Legenden" Sundgot skal være i LSK til han slutter med fotball!!!

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Du selger ikke en mann som putter garantert rundt 10-12 mål hver sesong!!! Arild "Legenden" Sundgot skal være i LSK til han slutter med fotball!!!
            Nei man selger kanskje ikke en som putter 10-12 i TL hvert år. Så da kan du jo finne ut hvor mange år han faktisk har gjort det i serien...

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Det er vesensforskjell på 10-12 mål i sesongen, og 10-12 TL-mål i sesongen. Min fornuft sier meg at vi burde selge Arild om Viking skulle komme med et skikkelig bra tilbud. Hjertet mitt hater derimot min kyniske fornuft.

              Heldigvis tror jeg vi slipper å bry oss med akkurat denne problemstillingen, ihvertfall i dette vinduet.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Kanskje litt overdrevet med 10-12 mål i tippeligaen pr sesong. Mål i tippeligaen fra 98 3 mål, 99 7 mål, 2000 8 mål, 01 9 mål, 02 5 mål, 03 8 mål (toppscorer i klubben), 04 14 mål (toppscorer i klubben), 05 11 mål (toppscorer i klubben), 06 7 mål, 07 10 mål, 08 8 mål. Tror vi sier at Arild blir jeg.

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                  Kanskje litt overdrevet med 10-12 mål i tippeligaen pr sesong. Mål i tippeligaen fra 98 3 mål, 99 7 mål, 2000 8 mål, 01 9 mål, 02 5 mål, 03 8 mål (toppscorer i klubben), 04 14 mål (toppscorer i klubben), 05 11 mål (toppscorer i klubben), 06 7 mål, 07 10 mål, 08 8 mål. Tror vi sier at Arild blir jeg.
                  Arild har en høy status hos mange fans, men ser man kynisk på dette tror jeg at han er den vi kan selge for mest penger uten å miste så mye kvalitet. Jeg tror f.eks laget ville blitt mye mer svekket om man hadde solgt spillere som Otto, Kiko eller Riise som vel er de eneste som kunne genrert like mye penger.

                  Dessuten tviler jeg på om Arild kommer til å få spille så mye neste år, ingenting med Henning Berg tyder på at vi vil spille med to fyrtårn uten fart på topp, og OO står nok ganske sikkert lengre frem i den køen.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    Selge Norges desidert beste avslutter på første stolpe? Mr. Corner er mål himself? Fyrtårnet som er hatet av alle andre supportere? Mannen ingen trener har klart seg foruten? Legenden? Spissen som fortsetter å score når hele laget har gitt opp? En godgutt hele Lillestrøm er glad i?

                    Når Stabæk lå langflate etter ham så kan faenmeg Berg bruke ham også.

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                      I disse tider hvor klubben trenger penger er jo Arild S en klok man å selge. Han er intet klart førstevalg, vi har god dekning på topp, han er av den eldre garde og han er på vei nedover. Her bør det være mulig å dekke inn litt underskudd!
                      Man selger ikke legender for å dekke opp for underskudd.

                      Dette er faen meg på tide! Arildo, vit at jeg legger sjela mi i dette, og at alt kommer fra mine innerste hjertekammere. Jeg elsker deg!!! Arildo, min helt! Arildo, mitt forbilde! Arildo, verdens eneste virkelig vakre mann! Arild, av alle spillere jeg har vært glad i opp gjennom årene har du med tid og stunder kjempet

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                        Man selger ikke legender for å dekke opp for underskudd.

                        http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...=arild+sundgot
                        Nei, man selger arvesølvet fremfor å selge en av mange spisser, som ikke engang er noe klart førstevalg

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Nei, man selger arvesølvet fremfor å selge en av mange spisser, som ikke engang er noe klart førstevalg
                          Jeg mener også at det i dagens situasjon ville väre fornuftig å selge Arild, forutsatt at vi får et veldig bra tilbud. Arild er den av spillerene som vi kan få en veldig bra pris for i forhold til kvalitet, og vi hadde faktisk ikke hatt råd til å si nei om Viking skulle legge gode penger på bordet.

                          Det smerter meg egentlig å skrive dette om legenden Arild Sundgot, og som sagt er det egentlig deilig at vi sannsynligvis slipper å ta stilling til et eventuelt salg.

                          Samtidig vil jeg si at jeg også hadde sett salg av Otto, Kiko eller Riise istedetfor å selge oss ut av eiendom. Selvfölgelig ikke alle sammen, men kanskje to. Akkurat nå har vi satt oss i den begredelige situasjonen at vi först må stabilisere ökonomien og forhindre at skuta tar inn mer vann. Med andre ord burde kanskje toppstrid og suksess i 09-sesongen ofres for ökonomisk stabilitet og langsiktig fornuftig satsning. Vi har hatt en helvetes lönns- og kjöpsfest i noen år, og da må vi nesten ta konsekvensene.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            Med andre ord burde kanskje toppstrid og suksess i 09-sesongen ofres for ökonomisk stabilitet og langsiktig fornuftig satsning.
                            Toppstrid og suksess fører til økonomisk stabilitet og mulgheter for fremtidig satsing.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Toppstrid og suksess fører til økonomisk stabilitet og mulgheter for fremtidig satsing.
                              Sant nok, men jeg hadde heller sett at vi hadde gått inn i 09 sesongen uten f.eks Riise og Sundgot, men med et heleid Åråsen eiendom. Selvfölgelig sammen med en plan om å bygge et lag for 2010 sesongen og fremover.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Kaizer
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2006
                                • 139

                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                I disse tider hvor klubben trenger penger er jo Arild S en klok man å selge. Han er intet klart førstevalg, vi har god dekning på topp, han er av den eldre garde og han er på vei nedover. Her bør det være mulig å dekke inn litt underskudd!
                                Fullstendig uenig i retorikken her.

                                Jeg vil påstå at slik situasjonen er nå så er spillere som Sundgot de som virkelig er verdifulle for klubben, hvor mye må vi ut med for å erstatte en spiller som Sundgot?

                                Er det lurt å kvitte seg med de som har klubbens tradisjoner i blodet og som vet hva dette dreier seg om?

                                Er ikke spillere som Sundgot akkurat typen en trenger å ha i stallen om en nå må hente inn ukjente spillere uten den rutinen som trengst når motgangen melder seg og det butter imot etc.

                                Sundgot vil bli en av de viktigste bærebjelkene i klubben denne sesongen, bare det å vurdere å selge ham er galskap.
                                "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

                                Kommentar

                                • Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

                                  Back on track

                                  Det er få som er uenig i at det som skal skje i framtida bør baseres på hva man forventer skal skje framfor hva som har skjedd (i fortida). Problemet er at alder er et argument som krever full konsensus. At Sundgot fortsatt vil levere i to eller tre år til, med andre ord i framtida, tror jeg absolutt. 30 år er ingen alder i dagens fotball. For to år siden var han 28. Da ble også de samme argumentene brukt - synkende alder og kvalitet. Synes det er mer stahet enn objektiv analyse i måten å begrunne på, mer å følge opp de holdningene man har hatt hele veien.

                                  Det blir ikke riktig å si at Sundgot må ut forutsatt at Occean, Myklebust og Fellus presterer som de skal, eller at Sundgot må selges fordi det kunne redda arvesølvet. Det er personer som Essediri, Bjørkøy og Grønlund som skulle ha redda arvesølvet. Å selge Sundgot er å selge en del av arvesølvet. Det er alltid noen som spår at Sundgot snart rir inn i solnedgangen. Det er feil.

                                  Å bli i LSK til tross for godtatte bud og uten å sutre ved å være på benken, er en lojalitet langt utenom det vanlige. Han står for viktige LSK-verdier og er en bærer av dem til nye spillere. Han har såpass mange funksjoner i og for laget, både som spiller og menneske, at han vil etterlate seg et stort hull.

                                  Spørsmålet er først og fremst hvilke kvaliteter en erstatter har. Å erstatte Sundgot med en like viktig poengplukker er ikke enkelt. Fortsatt synes jeg ikke bredden på spissplass er så god at han er en spiller vi kan avse. Det går ikke mest på antallet, men hvilke kvaliteter han har sammenlignet med andre - bredden for å ha størst og flest mulig ferdigheter å spille på. I fjor har det vært den offensive samhandlingen (og innsatsviljen) som har sviktet i langt større grad enn det har vært Sundgot som har spilt svakt.

                                  Skal man vinne trofeer er det perioder hvor de viktigste spillerne (som OO) vil være skadet eller ha karantene. At du da har gode spillere til å ta over, som er lojale til laget og ikke skal fremheve seg selv hele tida, er utrolig viktig. Uten kan kanskje underskuddet bli større, ved dårlige plasseringer.

                                  Det går ikke på at han har vært i klubben så lenge at han "fortjener" å bli med videre, ei heller at dette handler om hvor høy pris man er villige til å betale for å holde på han kun av følelsesmessige årsaker. Det går på nivået og de egenskapene han har i klubben som spiller og menneske. Men det er kanskje når det hele er over, at vi forstår betydningen Sundgot har hatt.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2122

                                    Man kan jo tròste seg med at forumet ikke styrer klubben. Nà er det plutselig fullstendig òkonomisk ruin, alle spillere mà kjòpes ut fra kontrakten umiddelbart og spillerne som kan selges mà selges for knapper og glansbilder. Det eneste jeg har fàtt med meg, er at Berg og Bjarmann sier at ingenting gàr utover den sportslige satsingen (ikke sà rart, siden grepene som tas er med tanke pà neste sesong), og ingen har vel heller uttalt at man er avhengige av spillersalg for à overleve.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • Emil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 306

                                      Min evaluering av LSK-stallen 2009:


                                      Keepere:
                                      Otto Fredrikson- Behold. Solid keeper blant de beste i ligaen

                                      Lars Ivar Moldskred - Ut med han.
                                      Har André Hansen i backup. Moldskred må vike for den yngre garde. Ikke god nok.

                                      André Hansen - Behold. Lovende talent som er up and coming.

                                      Grunnen til at jeg mener Moldskred skal ut er at vi har Otto som fast, og Hansen som backup. Blir det skade på en av keeperene så har Sutterud som klarer seg i andrediv, og med det får muligheter til å vokse.




                                      Lars Kristian Eriksen - Behold.
                                      Vår beste høyreback.

                                      Ruben Gabrielsen - Behold.
                                      Ung og lovende stopper.

                                      Steinar Pedersen - Selg. Holder ikke mål. For treg og gammel.

                                      Eirik Bertheussen - Selg. Likte Biffen i de kampene han spilte i tippeligaen i fjor, utrolig kraftig stopper med den "punchen" jeg mener stoppere bør ha. Uredd og faen for en duellspiller, MEN han når ikke opp helt enda. Noe klønete, ikke god nok førsteforsvarer langs gresset + treg. Bra stopper i Adecco.

                                      Martin Husár - Selg. Greit han har teknikk og ikke er treig som faen, men han når ikke opp. Ikke klok nok. Han er spennende, men noen må ut.

                                      Vidar Riseth - Behold ut sesongen.
                                      Ledertype, og norges verste å spille mot. Husker mot Fredrikstad hvor han stadig vekk klipper ned spillere, kjefter dem ned og gjør motspillerene usikre og redde. Oser av autoritet.

                                      Frode Kippe - Behold. Norges beste duellspiller. Kliner til i samtlige dueller og gir alt for drakta. Vinner stort sett alle dueller. Oser av autoritet. Vår kaptein.

                                      Marius Johnsen - Bah. Usikker.
                                      God når han er skadefri, men hvor ofte er det? Bør ha han i stallen mener jeg, håper han trener seg opp og kan spille noen kamper.

                                      Jon Midttun Lie - Selg.
                                      Glimter til i blandt, men ikke ofte nok. Generelt sett svak.

                                      Stian Ringstad - Behold. Teknisk, god fot og har tempo. Håper han spiller på seg 5 år med rutine i løpet av vintersesongen, og dermed er bankers når serien starter. Ydmyk og jordnær fyr, kommer til å bli utrolig bra. Når jeg har sett og opplevd dribleferdighetene hans så er jeg usikker på venstrebackposisjonen, han har jo spilt kant og spiss i alle år. Enormt potensiale.

                                      Pål Steffen Andresen - Behold.
                                      Rask og duellsterk, flink førsteforsvarer. En bauta i midtforsvaret, blør for drakta.

                                      FORSVAR: Da står vi igjen med Eriksen, Gabrielsen, Riseth, Kippe, Pål Steffen, (Johnsen) og Ringstad. Dette mener jeg er nok for sesongen. Seks spillere som er gode nok for tippeligaen. Ringstad regner jeg som klar om han får spille alle treningskampene. Gabrielsen er ikke helt der enda, men han kan vokse til å ha gode innhopp. God dekning i midtforsvaret, venstreback står vi da igjen med Johnsen og Ringstad. Virker som om Berg vil satse på Ringstad, og jeg er enig i at han er god nok. Høyre back har vi Eriksen med Steffi som backup. Bør holde.





                                      Mathis Bolly - Behold! Stort talent som jeg håper vil spille mye i tippeligaen.

                                      Kristoffer Tokstad - Behold.
                                      Talent som kommer til å spille alle kampene han er tilgjengelig i 2. div. Tror ikke han er moden for innhopp enda.

                                      John Anders Bjørkøy - Behold. Temposvak, ikke god nok mener jeg, men må ha han som backup sentralt på midten. Har en bra fot med et godt skudd.

                                      Espen Søgård - Behold. Arbeidsjern uten like. Finner ikke noen som blør mer for drakta enn han. Han er ingen verdensmester teknisk, men tar det igjen på vilje og løpskapasitet. Er også en jævel å spille mot. Sitter på deg som en klegg. Mr. Lillestrøm.

                                      Bjørn Helge Riise - Behold.
                                      LSKs beste spiller, fungerer dårlig uten han, er som Man Utd uten Ronaldo, blir liksom ikke det samme, uten å sammenligne de to spillerene. Er ikke god nok for de store ligaene enda, og må holde seg skadefri for å komme ut.

                                      Viktor Bjarki Arnarson - Selg.
                                      Såvidt jeg vet uten tippeligaerfaring i en alder av 26. Greit han er spennende, men hjelper ikke å være spennende i en alder av 26.

                                      Karim Essediri - Behold.
                                      Liker ikke Essediri i det hele tatt, men så lenge Riise er av og på må han fungere som backup. Bra fot og ikke så treig.

                                      Khaled Mouelhi - Behold.
                                      Vår playmaker. Rolig med kula og kreativ. Klart førstevalg sentralt på midten.

                                      Alhassane Dosso - Behold.
                                      Vet dessverre ikke annet enn at han er ung og lovende.

                                      MIDTBANE: Sitter igjen med Bolly, Tokstad, Bjørkøy, Søgård, Riise, Essediri, Mouelhi og Dosso. Bra dekning på alle plasser utenom venstreving, håper Dosso er venstrebeint. Må eventuelt flytte over spillere fra andre posisjoner.




                                      Bjørn Bergmann Sigurdarson - Behold.
                                      Ung og lovende.

                                      Magnus Waade Myklebust - Selg.
                                      I mine øyne blandt tippeligaens dårligste spisser. Alt for lett i kroppen, og han er ikke så rask at han går inn på den kvota heller. Dårlige avslutninger. Når ikke opp i tippeligaen.

                                      Arild Gilbert Sundgot - Behold.
                                      Treig og dårlig teknisk, men han dunker inn 10 goaler i en sesong. Lojal spiller.

                                      Ciise Aden Abshir - Selg. Mangler spisskompetanse, og er heller ikke god nok generelt sett til å spille tippeliga. Kanskje god nok for Adecco.

                                      Tore Andreas Gundersen - Leie ut.
                                      Mangler spisskompetanse, og er som Ciise ikke god nok generelt sett. Tror han kan ha godt av noen år til i lavere divisjoner, kan ikke se for meg han som god nok for tippeliga iallefall denne sesongen.

                                      Dan Alberto Fellus - Behold. Er litt usikker på Fellus. Han er grei teknisk, ikke spesielt rask og ikke spesielt god til å avslutte etter det jeg har sett. Men han jobber bra og gjorde seg ikke bort når han spilte i serien i fjor. Kan bli bra.

                                      Olivier Occean - Behold. Alt for treig og tung i kroppen, men scorer greit med mål.

                                      ANGREP: Sitter igjen med Bergmann, Sundgot, Fellus og Occean. God dekning, men mangler en som dunker inn 15+ mål.


                                      Sitter da igjen med 21 spillere, tidligere 30. Begynner å nærme seg en stall da. Jeg mener at de unge spillerene bør få slippe til. Sliter vi med karantene en kamp så vil jeg heller at vi dytter inn en unggutt med potensiale enn en med årslønn på over en mill spiller tre kamper i sesongen. Slipp til de unge spillerene, så kommer LSK til å vokse i fremtiden! Må gi oss med gammelt vrakgods, og heller satse ungt. Ser heller at Fellus eller Bergmann kommer inn enn at Mykle er på banen, og ser heller at Gabrielsen spiller ok enn at Biffen spiller ok.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Jeg kan være enig med deg i at mange av spillerne i troppen ikke holder mål, og jeg er delvis enig i vurderingene dine.

                                        Problemet er nå faktisk å kvitte seg med spillere. Alle klubbene i både TL og Adecco er nå rammet av en inntektssvikt, samtidig som de har lagt til seg dyre vaner. (At LSK tar grep tidlig skal vi bare være glade for - andre får det verre.) Hvem er villige til å legge mer enn 50 øre på bordet for JML og ta over hans lønnsforpliktelser? Biffen? M Johnsen? Ingen såvidt jeg kan se.

                                        Forøvrig tar du totalt feil mtp Magnus Myklebust.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Selge Steinar Pedersen vill vært som å kappe av et hode. Hva med backup?

                                          Syntes Steinar Pedersen klarte seg brukbart i fjorårest sesong, kan også bli brukt på venstre. Foretrekker du Søgård på beck som reserve for Lars Krisian?

                                          Alle så vel med skrekk og gru hvordan det endte i fjor...

                                          Kommentar

                                          Working...