Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Skal ikke se bort i fra at en som har pusha mobiltelefoner tidligere briljerer med sine kunster. (smiley inn her)
    Ikke utenkelig. Interessen fra Drammens-området har ihvertfall värt kunstig höy.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Joha
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 314

      Opprinnelig skrevet av Emil B
      Det er to spillere i dagens tropp som nesten for en hver pris skal beholdes. Nr 1 Arild Gilbert Sundgot og nr 2 Espen Søgård.
      Søgård og Sundgot må bli i LSK

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Ikke en gang tenk tanken på å selge Espen Søgård!!!!!
        Enig med denne taleren. Når stallen skal slankes, så må spillerne som ikke bidrar, gå.

        Det er ikke de få som som bidrar med 100 % innsats hver kamp vi vil ha ut av stallen !!!
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          Opprinnelig skrevet av Kanaris93
          ALDRI,ALDRI,ALDRI selg klubbens hjerte, Espen Søgård! Gutten skal faen meg spille i klubben til han dæver!
          selv om han ikke er god nok for benken engang?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Det er to spillere i dagens tropp som nesten for en hver pris skal beholdes. Nr 1 Arild Gilbert Sundgot og nr 2 Espen Søgård.
            Synes det blir helt feil å være så dogmatisk. For meg er det i hvert fall klart at begge bør bli værende i klubben så lenge de er objektivt gode nok. Jeg mener Sundgot definitivt er god nok, mens Søgård har flere foran seg i køa.

            Ikke dermed sagt at jeg vil ha ut Søgård; han har definitivt mye å bidra med i form av innstilling, klubbfølelse og arbeidsmoral. Dessuten tipper jeg han i likhet med alle andre er veldig mye bedre rustet til 2009-sesongen enn han og alle andre var i fjor (jeg har ikke sett ham spille i vinter, så dette er bare en antakelse). Men jeg registrerer jo at han ikke har fått spille stort i vinter, og har samtidig lønna hans i bakhodet. Den er sikkert ikke den minste i stallen. Det hele blir en avveining.

            Er man ikke god nok, har man ikke stallplassens rett i LSK. Det tror jeg begge de ovenstående gutta våre også er enige i. Men Sundgot (selvsagt!) og Søgård håper jeg fortsatt har en plass i Hennings planer.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              uansett så må det ryddes MER. Er fremdeles 28 stykk i stallen....
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3404

                Uheldigvis er de mest aktuelle for å bli kvitt, MJ, Riseth, og JML, ikke så veldig attraktive på markedet.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5096

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Uheldigvis er de mest aktuelle for å bli kvitt, MJ, Riseth, og JML, ikke så veldig attraktive på markedet.
                  Nå tror jeg nok det er andre som ryker før MJ og Riseth. Bl.a Gundersen, Moldskred og kanskje Karim. Desverre tror jeg også Viktor ligger tynt an.

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    Da er Viktor borte. Synd synes jeg, mener absolutt han er god nok for å være igjen i LSK. Men som Henning Berg sier så har han vært veldig profesjonell.

                    Overbevist om at han kommer til å herje i førstedivisjon.
                    Last edited by Henrik; 27.02.2009, 15:58.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                      Da er Viktor borte. Synd synes jeg, mener absolutt han er god nok for å være igjen i LSK. Men som Henning Berg sier så har han vært veldig profesjonell.

                      Overbevist om at han kommer til å herje i førstedivisjon.
                      Enig i dette her. Han var profesjonell og realistisk. Dette var en spiller som kanskje hadde potensiale, kanskje ikke. Heller ikke av de dyreste investeringene våre.

                      Jeg ser minst fem-seks spillere jeg heller skulle vært kvitt. Ikke minst Jooooooon, som gang på gang beviser at han ikke holder mål. I tillegg har han vært ekstremt dyr. Han er værre enn Sasa Radoluvic. Like dårlig, like tragisk å se på, men mye dyrere...
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        For ikke å snakke om Marius Jooooohnsen. 8 mill i overgang, og så 2 mill året hvert år etter det eller noe i den duren. For ikke å snakke om en enorm legeregning.

                        Han har ikke akkurat vært mye på banen for å betale ned på den prislappen. Hvordan i svarte h*****e kom han gjennom legesjekken?
                        Last edited by Henrik; 01.03.2009, 00:33.

                        Kommentar

                        • vollafugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 978

                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          For ikke å snakke om Marius Jooooohsen. 8 mill i overgang, og så 2 mill året hvert år etter det eller noe i den duren. For ikke å snakke om en enorm legeregning.

                          Han har ikke akkurat vært mye på banen for å betale ned på den prislappen. Hvordan i svarte h*****e kom han gjennom legesjekken?
                          En halv million tomler opp.

                          Høsten 2005 uttalte Johnsen blant annet følgende til Frelsesarmeens Krigsropet:

                          "Hvis du er en profilert fotballspiller og sier i beste sendetid på tv at du er blitt helbredet ved bønn fra en skade i venstre kne, kan du være sikker på at det ikke er det første media glemmer.... For meg er ikke den helbredelsen noe hokuspokus. Det å be om helbredelse er en naturlig del av troen min. Jeg vet gjennom Bibelen at det er mulig, sier Marius som lenge hadde hatt problemer med kneet på tross av ulike behandlingsmetoder. Så fikk han predikanten, menigheten og venner til å be for seg, og bestemte seg for at hvis han ble helbredet, skulle han være ærlig med det.
                          – Jeg har fremdeles problemer med det kneet, men der og da gikk jeg til manges overraskelse fra å ikke kunne spille kamp, til å kunne spille. Det er jo flott og et mysterium,..."


                          http://www.frelsesarmeen.no/pages/enhet.aspx?nr=3753

                          Det eneste mirakelet (eller mysteriet) som kan måle seg med dette må vel være at han gikk gjennom legesjekken og havnet på Åråsen som den dyreste venstrebacken i Eliteserien noensinne ( I tillegg til at seriens beste venstreback som en direkte konsekvens forsvant ut av portene på Åråsen).

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            Noen som vet om alle a-lagsspillerene er med til Marbella? Eller er det noen som ikke fikk være med denne gangen også?

                            Vet ikke om dette er riktig tråd å stille spørsmålet i, men gidder ikke å lage en ny.

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              Opprinnelig skrevet av Emil B
                              Noen som vet om alle a-lagsspillerene er med til Marbella? Eller er det noen som ikke fikk være med denne gangen også?

                              Vet ikke om dette er riktig tråd å stille spørsmålet i, men gidder ikke å lage en ny.

                              Fra nyhetstråden

                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              Papirutgaven av Romerikes Blad i dag har en notis om at Vidar Riseth ikke er med til Marbella, men er hjemme og får behandling for det lille bruddet han fikk i høyrefoten på La Manga. Han er fortsatt aktuell til serieåpningen.
                              Dan Fellus og Jon Midttun Lie er heller ikke med til Spania.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Hva er status på Fellus om dagen? Jeg har fortstått han har slitt med skader i vinter, men er han i nærheten av TL-spill i frisk stand eller er han på vei ut?
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  Basert på LaManga-turen tror jeg han er på vei ut. Selveste Mr. Skade Marius Johnsen var jo med. De man ønsker å beholde i stallen fikk nok billett uansett.

                                  Kommentar

                                  • Bekkis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 441

                                    dette er den andre treingsleieren som JML blir utelatt fra. Ville det ikke vært en idè fra klubben sin side å leie han ut men at LSK fortsatt betaler en del av lønnen hans? ville spart klubben for noen kroner pluss at vi får bedret plassen i stallen og forhåpentligvis gjort plass til flere ungutter som skal få prøve seg på rekruttlaget.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      dette er den andre treingsleieren som JML blir utelatt fra. Ville det ikke vært en idè fra klubben sin side å leie han ut men at LSK fortsatt betaler en del av lønnen hans? ville spart klubben for noen kroner pluss at vi får bedret plassen i stallen og forhåpentligvis gjort plass til flere ungutter som skal få prøve seg på rekruttlaget.
                                      JML har etter det jeg har hørt flere tilbud fra andre klubber , han sitter nå på gjerdet og venter på best mulig tilbud...Så ting er på gang.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        JML har etter det jeg har hørt flere tilbud fra andre klubber , han sitter nå på gjerdet og venter på best mulig tilbud...Så ting er på gang.
                                        Kanskje på tide at KFL gir han et puff ut døra?
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Hva er status på Fellus om dagen? Jeg har fortstått han har slitt med skader i vinter, men er han i nærheten av TL-spill i frisk stand eller er han på vei ut?
                                          Trener med Mjøndalen.

                                          Kommentar

                                          Working...