Opprydding på gang i stallen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Og der kom lsk.no med en sak om Fellus, se nyhetstråden.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      Håper for guds skyld at LSK ikke slurver her. En ting er at han ikke blir vurdert som god nok for LSK pr i dag, en annen ting er å hive lovende spillere ut døra uten å sikre seg klausuler om videresalg etc. bare fordi han ikke er kanarimateriale. Å se Trond Olsen i RBK-drakt gjør meg rett og slett sjuk. At vi kunne sende ham nordover igjen for småpenger er helt latterlig.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Fellus var vårt store håp for under ett år siden, nå sendes han på dør... Håper det kun blir snakk om en kort låneavtale som gir han mulighet til å komme tilbake til Åråsen dersom han viser seg god nok til det (sier ikke at han er god nok for førstelaget pr dags dato, men at det bor noe i han som vi ikke har sett for ofte på åråsen fikk vi bevist flere ganger i fjor). Skjønner at stallen er stor og at flere må ut, men fortsatt sitter vi igjen med flere av de som aldri i verden skulle hvert her i første omgang!

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          Opprinnelig skrevet av reka

          Å se Trond Olsen i RBK-drakt gjør meg rett og slett sjuk. At vi kunne sende ham nordover igjen for småpenger er helt latterlig.
          vi fikk han gratis og solgte han for millionen ett halvt år senere kaller ikke jeg småpenger når klubben itillegg hadde 0 tro på gutten.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Fellus var vårt store håp for under ett år siden, nå sendes han på dør...
            Vårt store håp? Mulig han var ditt store håp, men jeg personlig har aldri hatt trua på fyren. Jeg mener det er helt riktig å slippe han videre til en første- eller andredivisjonsklubb.

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 964

              Betalte vi ikke 200-250 000 for han?

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                At Dan Alberto for noen fremstår som den store frelseren, sier vel det meste om fjorårssesongen vår. Prestasjonene minner mye om Haddads, korte innhopp med glimt av fart og teknikk, men få tellende resultater.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Jeg synes det er litt fjernt at Fellus skal ut, mens Gundersen får väre med til La Manga og Marbella og gud vet hvor.

                  I fjor fortjente han mye mer spilletid enn han fikk. Han så jo ut som en million bucks de gangene han kom inn. Nå hang det vel sammen med at resten av laget var räv, men likefullt; han burde fått langt mer tillit.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Jeg synes det er litt fjernt at Fellus skal ut, mens Gundersen får väre med til La Manga og Marbella og gud vet hvor.
                    Det kan jo være så enkelt som at at andre klubber faktisk er litt nysgjerrige på Fellus (Mjøndalen), mens det rundt Gundersen ikke er noen interesse...?
                    At klubben helst vil leie ut/selge begge to er vel ganske opplagt.
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Vårt store håp? Mulig han var ditt store håp, men jeg personlig har aldri hatt trua på fyren. Jeg mener det er helt riktig å slippe han videre til en første- eller andredivisjonsklubb.
                      Ikke ta ting så bokstavlig a.... Selvfølgelig er det ingen her inne som forventer at Fellus skulle være den nye Ronaldo/Messi eller noe sånt, men at han viste flere gode sider under sine korte innhopp i fjor er det ingen tvil om.. sier sikker mye om tilstanden til LSK på den tiden, men det skal vel ikke brukes i mot han som faktisk hadde fart i kroppen og lyst/evne til å angripe.... spør du meg så sier det bare enda mer om han, når alle andre ligger nede for telling så evner han å stå oppreist!
                      LSK har flere talenter jeg har større trua på i stallen nå enn han, men uansett... kjøp, betal lønn og gi bort før de har fått en sjanse syntes ikke jeg er noen god butikk! Bedre å drite i å kjøpe alt mulig rart, evt gi bort de som etter sjanse på sjanse ikke beviser noen ting.... ja vi veit at det ikke er mulig å bli kvitt alle, men det må da være mulig å betale (eller ligge med) noen for å bli kvitt ett par tre av de som ikke duger?!!

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Fellus vs. andre

                        Jeg var av de som ønsket at Fellus skulle få mer spillertid i fjor. Det står jeg fortsatt på var det rette. Han viste friske tendenser de få gangene han slapp til.

                        Nå har imidlertid Edwin kommet inn i stallen, og vil sannsynligvis ha den samme rollen, som er "rask, bevegelig og teknisk angriper". Dermed er det ikke plass til Fellus i stallen. Spesielt ikke når vi også har Myklebust i stallen.

                        Tror derfor at det er best både for LSK og Fellus at han leies ut eller selges.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3404

                          Kvitter vi oss med Fellus allerede nå, så synes jeg det begynner å nærme seg en bruk-og-kast kultur i klubben. Han var uten tvil en av de mer spennende spillerne vi hentet i fjor, men ser ut til å bli ofret fordi han er billig.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            Opprinnelig skrevet av MortenA
                            Kvitter vi oss med Fellus allerede nå, så synes jeg det begynner å nærme seg en bruk-og-kast kultur i klubben. Han var uten tvil en av de mer spennende spillerne vi hentet i fjor, men ser ut til å bli ofret fordi han er billig.
                            Uenig.
                            Han kjemper mot Occen, Arild, Sigurdarson, Edwin og kanskje Mykle, Riise og Bolly dersom han også er et kantalternativ.
                            Vil du rangere Fellus foran noen av disse?
                            Jeg tror han blir "ofret" av sportslige hensyn.
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3196

                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Nå har imidlertid Edwin kommet inn i stallen, og vil sannsynligvis ha den samme rollen, som er "rask, bevegelig og teknisk angriper". Dermed er det ikke plass til Fellus i stallen. Spesielt ikke når vi også har Myklebust i stallen.
                              For ikke å snakke om Bjørn Bergmann, som jeg syntes virka veldig spennende (selv om han er ung og vil være ustabil) tidlig i vinter før han fikk trøbbel med ryggen, var det vel.

                              gilbert

                              PS: Men ellers synes jeg det blir litt mye svart-eller-hvitt tenkning (eller synsing...) om enkeltspillerne - de har alle sammen iallfall noen svake og noen sterke sider, selv om jeg også har en ikke helt kort liste av A-lagsspillere vi kan selge eller leie ut. Selv vil jeg heller tenke i svart-og-gult enn i svart-eller-hvitt... DS

                              Kommentar

                              • Ted Nugent
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 851

                                Ja ja, da er Moldskred forsvunnet til Godset. Det er i utgangspunktet bra fordi han er ikke god nok, men hvem blir 3. keeper nå? Moldskred måtte jo stå senest mot Molde da vi ikke hadde noen alternativer. Ser litt tynt ut på keeperplass nå tatt i betraktning Ottos skadeproblem.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  Er det ikke litt risikabelt å selge Moldskred så kort tid før seriestart og med de skadeproblemene Otto sliter med. Otto er ikke akkurat i kampform.

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    Jeg håper de har en ung 3.keeper i bakhånd, og at vi ikke må ha Grodås på benken ved eventuelle skader.

                                    Kommentar

                                    • Stan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1075

                                      Det er mange jeg kunne tenkt å bli kvitt før Moldskred..

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7056

                                        Det er neppe god økonomi å ha tre keepere i førstelagsstallen.

                                        Men lykke til i Godset, Lars Ivar!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Trodde aldri jeg skulle være skeptisk til at Moldskred forsvinner. Men når vi kun får dekka halve lønna hans og dermed fortsatt har utgifter på han selv om han ikke bidrar med noe, så er det nesten så det hadde vært like greit å beholde han slik at han kunne jobbe noe med yngre keepere, skrive litt for lsk.no og være 2. keeper til Otto er tilbake.

                                          Greit å spare litt, men jeg er skuffa over at vi ikke får godset til å betale lønna hans.

                                          Kommentar

                                          Working...