Nye spillere?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Toffern
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2008
    • 47

Ja han er jo ikke prisa til mer enn 250 mill, så da tror jeg selveste
    Sharif må grave dypt i bunnen av bingen! hehe

Kommentar

• Tobben
      Jeg elsker å kjøre trikk
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2005
      • 1666

Bingen til Sharif er full av hybelkaniner!

Arsjavin til Åråsen kommer nok til å forbli en våt drøm. Jeg leste et sted at han var kontaktet av storklubber allerede i Januar, men valgte å bli. Nå har han annonsert at han vil vekk fra Zenith. Så han kommer nok til å gå til en av de større klubbene i Europa.
      Last edited by Tobben; 24.06.2008, 10:57. Begrunnelse: Derfor...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

Hva med andre spillere fra Zenit / andre Russland-lag / og Ukraina.
        Pasningsspillet i Russland holder høy klasse, har alltid gjort det, og jeg føler at det er kun penger som har skilt de fra større internasjonal suksess.

Hadde ikke Dynamo Kiev stadig blitt ribbet for stjerner hadde de nok gjort det enda bedre enn de har gjort.

Ser gjerne noen spillere som kan heve også vårt pasningsspill og tempo.
        LSK Norges beste lag

Kommentar

• Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 720

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          Pasningsspillet i Russland holder høy klasse, har alltid gjort det, og jeg føler at det er kun penger som har skilt de fra større internasjonal suksess.

Hadde ikke Dynamo Kiev stadig blitt ribbet for stjerner hadde de nok gjort det enda bedre enn de har gjort.

Ser gjerne noen spillere som kan heve også vårt pasningsspill og tempo.
          Tror det er mange PampersHagen der borte - og han som andre klysa fra Enga.
          De gikk jo bort der og gjorde det greit til mye bedre pay enn her hjemme. Drop it and save your breath.
          Last edited by Smukken; 24.06.2008, 16:37. Begrunnelse: pølsefingre
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1634

Mener du at spillere fra et lag som vinner UEFA-cupen skal skal finne det interessant å spille for oss? Det er kanskje på tide å stikke fingeren i jorda

Kommentar

• Tobben
              Jeg elsker å kjøre trikk
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2005
              • 1666

Lønningsnivået i Russland er ekstremt høyt, så høyt at ingen Norske klubber klarer å matche det. Så vil nok tro at det kan bli temmelig vanskelig å lokke noen russiske rubiner hit med det første.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

Det finnes sikkert noen klubber der lønnsnivået også ikke er så høyt.
                Den som leter, finner. Den som gir opp... har tapt. Jeg er rimelig sikker på at det finnes noen flere spillere alla Koren / Sapara der ute. Spørsmålet er hvem som finner de.
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• FlisByenStolthet
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Dec 2007
                  • 92

Opprinnelig skrevet av Tobben
                  Bingen til Sharif er full av hybelkaniner!

Arsjavin til Åråsen kommer nok til å forbli en våt drøm. Jeg leste et sted at han var kontaktet av storklubber allerede i Januar, men valgte å bli. Nå har han annonsert at han vil vekk fra Zenith. Så han kommer nok til å gå til en av de større klubbene i Europa.
                  Glem Sharif. Glem han helt.

Mannen bruker klubben som ei hore for å selge dekk i avisen.

Hvor har blitt av de 10 mil han lovet oss i fjor?

Fikk høre i dag at Stabækk fikk et tilbud av 3 mil avvist av klubben i løpet av helgen. For hvem? Herr Myklebust, til og med!

Kommentar

• Latvijan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2005
                    • 360

Det finnes sikkert noen klubber der lønnsnivået også ikke er så høyt.
                    Den som leter, finner. Den som gir opp... har tapt. Jeg er rimelig sikker på at det finnes noen flere spillere alla Koren / Sapara der ute. Spørsmålet er hvem som finner de.
                    Ja, de finnes i Russland, men absolutt ikke i en prisklasse LSK eller noen andre norske klubber kan matche. Når en forholdsvis liten klubb i russisk målestokk som Krylia Sovetov tiltrekker seg spillere som Jan Koller, Jiri Jarosik og Maksim Shatskikh sier vel det en del om økonomien i øst. Klubber i Romania, Ukraina og Polen begynner også å bygge seg opp gode penger.

De markedene jeg tror det er reelt for en klubb som LSK å lete etter spillere vi har råd til er; Litauen, Latvia, Slovakia, Tsjekkia, Ungarn, Hviterussland, Portugal og hele Balkan. Men i alle disse landene er det mange om beinet og jeg tror LSK både må være heldige, men også tørre å feile for å finne den neste Koren.

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Jeg ser gjerne en ny Kristinsson og Helguson fra Island!

Kommentar

Working...