Er det noen her som har hørt noe om det er noen nye spillere på gang i ferien?Pleier som regel å være mange rykter,men syns det har vært utrolig rolig nå.
Nye spillere?
Collapse
X
-
Har ikke hørt noe hvertfall! Det kommer til og bli som det har vært et par år, vi kommer til og hente noen middels spillere som ikke løfter laget noe spesielt! Eller kommer Fjøra til og kjøpe noen virkelig gode spillere!?!I med og motgang <3 -
Utrolig stor forskjell på LSKs aktivitet og suksess på overgangsmarkedet før/etter at Rösler gikk. Under Erlandsen og spesielt Rösler hadde vi "draget" på gode spillere, så til de grader at jeg tror de andre klubbene beundret oss / var misunnelige. Den stallen Rösler var i ferd med å bygge opp, hevdet seg til og med i Europa (1-1 borte mot Newcastle, nesten Royal-League seier, fantastisk track record i Royal Leauge).
Jeg savner det aktivitetsnivået fra dagens ledelse. Vikings suksess (Fillo, Velicka) viser nokså tydelig at det var Rösler som hadde de gode kontaktene.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Var vel lite aktuellt med spillere på lån fra Chelski vis jeg ikke husker feil. Hadde ikke gjort noe å få låne et par juniorspillere derfra.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det er synd vi ikke samarbeida med Chelsea da Adrian Mutu fikk sparken.. Da kunne de ha flytta han til Åråsen istedet. Men igjen, det ville vært en belønning og ikke en straff og ville sendt veldig uheldige signaler, at dop lønner seg.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Den beste fordelen vi får ut av ett samarbeid med chelsea er at vi som klubb blir mere attraktiv for unge spillere. Ved å komme til oss kan veien til chelsea bli kortere.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Tviler på at LSK noen gang vil dra nytte av sitt såkalte samarbeid med Chelsea...
Kan jo selvfølgelig håpe på både det ene og det andre her, men det nærmeste vi kommer er vel at noen av lederne evt kan ta seg en tur over for å se hvordan man ikke skal gjøre det vedrørende pengebruken..!
Men som noen her sier hadde det jo hvert fryktelig morro med ett par gode talenter på besøk en sesong.... En rask spiss som bøtta inn mål og en like rask venstre ving som kunne lagt innlegg som vi aldri har sett makan til på Åråsen!!Kommentar
-
Skal godt gjøres å få noe ut av Chelsea, når man ikke klarer å få noe ut av Skeid, som ligger et jentekast unna.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Det sagt, en kantspiller må signeres snart, helst en som kan spille på begge sider.Kommentar
-
Men jeg tviler også på at vi har noe å hente i denne såkalte avtalen med Chelsea. Men det er klart...har Chelsea et par talenter som trenger matching for å komme i første-11'ern der borte, så er de velkommen hit, hvis det skulle bli aktuelt noen gang.
KimFLKommentar
Kommentar