Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er jo nesten utrolig. For en jævla dritt avis!
Ja fy faan. Det er nesten for utrolig til å være sant. Vi spilte 1-1 mot seriemesteren de siste 13 åra, og alle nesten alle gutta leverte varene. Da er det for dumt å ikke finne plass til minst èn.
Det er jo nesten utrolig. For en jævla dritt avis!
At Dagbladet er en drittavis når det gjelder dekningen av/holdningen til LSK er det ingen tvil om. Utrolig å lese Espen O. Sæthers harselering over kanarifansen i mandagens avis . Jeg så matchen mot RBK på fjernsyn, og større trykk enn det var fra fansen finner en ikke mange andre steder.
Jeg for min del har boikottet Engaavisen; Dagbladet.
Jeg er med på den... Sendte for øvrig en mail til Esten O også - her er det han svarte.
Hei igjen!
Akkurat som jeg håper at du til vanlig er i stand til å diskutere på normalt vis, håper jeg at du er såpass til næringsdrivende at du annonserer der du tjener bedriften din. Det har noe med logisk sans å gjøre.
På samme vis må du lete rasjonelt for å forklare hvorfor LSK skiller seg negativt ut i årets publikumsboom. Her tror jeg -- som skrevet -- at det har noe å gjøre med den vel maskuline tonen på tribunen.
Det er dumt fordi jeg som deg, har mye sans for klubben og ønsker at den skal gjøre det best mulig.
Vennlig hilsen
Esten O. Sæther
Dagbladet
Det hører med at jeg sendte han følgende mail:
"heading" Med dagens artikkel om Lillestrøm
som for øvrig er helt ut av proposjoner så har du oppnådd følgende:
Undertegnede kommer ALDRI til å kjøpe et eneste eksemplar av Dagbladet. Ei heller annonsere eller støtte siden dagbladet.no - gratulerer med ”mission accomplished”.
For øvrig ønsker jeg å linke til denne siden: (som du for så vidt bør lese – om du har nok selvinnsikt)
Kommentar